Kyselkää syömishäiriöiseltä 16-vuotiaalta
Kysykää mitä vaan mieleen tulee syömishäiriöistä, minusta, mistä ikinä tahdottekaan.
Kommentit (72)
Eikö sua kaduta, että oot venyttänyt vatsalaukkusi karsean kokoiseksi ylensyönnillä? Jos sinne mahtuu 2 pakastepizzaa ym. Oksettavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Paibo/pituus? Oksennatko? Ahmitko usein! Katsotki thinspota?
60/170. En oksenna, paastoan ahmimisen jälkeen ja otan laksatiiveja (joka on kyllä tapa, mistä pitäisi päästä eroon). Katson thinspoa jatkuvasti.
Paras thinspi julkkis?
Sää colette voisit auttaa tyttöjä jotka sairastuu koska tunnet asian.
Colette vaikuttaa asialliselta tyypiltä. Tuskin voi ainakaan minua auttaa, olen jo lapsena sairastunut.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Katsoitko muutrn to the bone:n? Mp?
Olen katsonut moneen kertaan, koska se on täydellistä thinspoa. Leffa alkoi lupaavasti, mutta en pitänyt erityisesti c%s kohtauksesta, koska ei se niin helppoa ja siistiä toimintaa ole, varsinkaan julkisessa ravintolassa ja se on sen lisäksi todella kaukana romanttisesta. En myöskään pitänyt siitä creepystä brittipojasta yhtään tai oudosta olevinaan koskettavasta tuttipullo kohtauksesta...
Söytkö ja syljertkö paljonkin?
Noin 2-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein joudut käymään vessassa kun käytät laksatiivejä?
Laksatiivien määrää en kehtaa edes sanoa, mutta usein menee monta tuntia niin, että istun pöntöllä enkä uskalla nousta koska paskaa voi tulla millä hetkellä hyvänsä. En siis poistu pöntöltä muuta kun juomaan vettä. Riippuu myös siitä, paljonko olen ahminut. Niinä kausina kun onnistun syömään vähän käyn kakkosella ehkä kerran kahteen viikkoon laksatiivien avulla. Yritän kuitenkin päästä eroon niitten käytöstä.
Ja tähän järjettömään mässäily kakkailu -showhun tuhlaat elämäsi? Oletko tyhmä, kun et keksi älykkäämpää tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua kaduta, että oot venyttänyt vatsalaukkusi karsean kokoiseksi ylensyönnillä? Jos sinne mahtuu 2 pakastepizzaa ym. Oksettavaa!!
En loukkaannu kommenteistasi, et edes tunne minua tai ole nähnyt mihin pystyn syömisen ja syömättömyyden kanssa. En ymmärrä mitä nautintoa saat tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko kakalla käymisestä?
En nauti, se on yhtä tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laksatiivien määrää en kehtaa edes sanoa, mutta usein menee monta tuntia niin, että istun pöntöllä enkä uskalla nousta koska paskaa voi tulla millä hetkellä hyvänsä. En siis poistu pöntöltä muuta kun juomaan vettä. Riippuu myös siitä, paljonko olen ahminut. Niinä kausina kun onnistun syömään vähän käyn kakkosella ehkä kerran kahteen viikkoon laksatiivien avulla. Yritän kuitenkin päästä eroon niitten käytöstä.
Ja tähän järjettömään mässäily kakkailu -showhun tuhlaat elämäsi? Oletko tyhmä, kun et keksi älykkäämpää tekemistä?
Tämä toimii coping-keinona kaikkeen paskaan mitä olen joutunut kestämään. Vietän kyllä aikoja jolloin pudotan monia kiloja hetkessä ja en juurikaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii coping-keinona kaikkeen paskaan mitä olen joutunut kestämään. Vietän kyllä aikoja jolloin pudotan monia kiloja hetkessä ja en juurikaan syö.
Mitä jos käsittelisit oikeita ongelmasi ja lopettaisit tuon järjettömän mässäily-kakka-show’n?
Hyi hitto mitä ihmisiä olette jotka syyllistätte bulimikkoa ahmimisesta.... Mielenkiintoista että Colette on tämän ketjun asiallisimmasta päästä. Terveisin hieman vanhempi kohtalotoveri muuten paitsi laksoissa, 172/62. Alin paino korkeampi kuin sulla mutta eipä se häiriintynyt käsitys ruuasta aina päällepäin näy.
Kysymys: Kuinka usein sulla on näitä ahmimiskohtauksia? Syötkö koskaan ns. "Normaalisti" niiden ja paastojen välissä?