Kyselkää syömishäiriöiseltä 16-vuotiaalta
Kysykää mitä vaan mieleen tulee syömishäiriöistä, minusta, mistä ikinä tahdottekaan.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Paibo/pituus? Oksennatko? Ahmitko usein! Katsotki thinspota?
60/170. En oksenna, paastoan ahmimisen jälkeen ja otan laksatiiveja (joka on kyllä tapa, mistä pitäisi päästä eroon). Katson thinspoa jatkuvasti.
Paras thinspi julkkis?
Katsoitko muutrn to the bone:n? Mp?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ruokaan liittyvä kysymys ruokkii syömishäiriöistä. Eli 'kannustatte' häntä siihen.
En triggeröidy niistä kysymyksistä ja syömishäiriöni on jo tarpeeksi paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Olen 170cm ja painan 60kg. Matalin painoni oli 52kg ja korkein 70kg. Eli en ole, enkä koskaan ollut merkittävästi alipainoinen.
Okei oot siis bulimikko? Onko hampaasi syöpyneet oksentamisesta?
Minulla ei ole diagnoosia. En oksenna ruokaani, käytän laksatiiveja, urheilen ja paastoan ahmimisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ruokaan liittyvä kysymys ruokkii syömishäiriöistä. Eli 'kannustatte' häntä siihen.
Paskat ruokkii. Ap söisi laksojr ja ahmisi vaikka ketjua ei olisi edrs ilemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt syömään 2 pakastepizzaa kerralla? Niissä on varmaan yli 2000 kaloria (naisen päivän tarve)! Etkö tunne milloin mahalaukku täynnä?
Helposti pystyn. Kyllä tunnen, että maha on täynnä, mutta en pysty lopettamaan tai edes halua. Älä kaloreista huolehdi, lupaan kyllä paastota. Otin laksatiivitkin jo, vaikka ne eivät oikeasti auta
Hyh Hyh mikä possu olet! Kuvaa joskus kännykällä määsilysessiosi, jos et muuten ymmärrä lopettaa ruokaorgioitasi. Sulatat sitten lihakset paastoamalla. Ja suolen laksatiiveilla. Oikea älykääpiö olet.
Vierailija kirjoitti:
No tuossahan se tuli: et ole valmis parantumaan. Olet tekstistäsi päätellen masentunut. Tulevaisuutesi näkeminen dystopiana viittaa siihen. Luulen, että ikäsi (16- vuotta) on aika pitkälle syy ajatuksiisi. Teini-ikä on osalle synkkää aikaa. Mustavalkoinen ajattelu kuuluu nuoruuteen.
Elämänkokemusta lisää ja huomaat ajattelevasi asioista eri tavalla. Aikuiseksi kehittyminen ei ole helppo tie mutta siitäkin selviää.
En ole masentunut. Aiemmin epäilin olevani, mutta terveeksi on kuitenkin todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pystyt syömään 2 pakastepizzaa kerralla? Niissä on varmaan yli 2000 kaloria (naisen päivän tarve)! Etkö tunne milloin mahalaukku täynnä?
Helposti pystyn. Kyllä tunnen, että maha on täynnä, mutta en pysty lopettamaan tai edes halua. Älä kaloreista huolehdi, lupaan kyllä paastota. Otin laksatiivitkin jo, vaikka ne eivät oikeasti auta
Hyh Hyh mikä possu olet! Kuvaa joskus kännykällä määsilysessiosi, jos et muuten ymmärrä lopettaa ruokaorgioitasi. Sulatat sitten lihakset paastoamalla. Ja suolen laksatiiveilla. Oikea älykääpiö olet.
Mitä tuo purkauksesi auttoi? Sinua itseäsi? Koitahan sinäkin selviytyä.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
60/170. En oksenna, paastoan ahmimisen jälkeen ja otan laksatiiveja (joka on kyllä tapa, mistä pitäisi päästä eroon). Katson thinspoa jatkuvasti.
Paras thinspi julkkis?
Kimiperi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossahan se tuli: et ole valmis parantumaan. Olet tekstistäsi päätellen masentunut. Tulevaisuutesi näkeminen dystopiana viittaa siihen. Luulen, että ikäsi (16- vuotta) on aika pitkälle syy ajatuksiisi. Teini-ikä on osalle synkkää aikaa. Mustavalkoinen ajattelu kuuluu nuoruuteen.
Elämänkokemusta lisää ja huomaat ajattelevasi asioista eri tavalla. Aikuiseksi kehittyminen ei ole helppo tie mutta siitäkin selviää.
En ole masentunut. Aiemmin epäilin olevani, mutta terveeksi on kuitenkin todettu.
Ne ovat väärässä. Syömishäiriö vaikuttaa myös aivoihin. Usko tuntemuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua hävetä, kun et ole tuohon ikään mennessä oppinut niin yksinkertaista asiaa kuin järkevä syöminen? Vammaisia ja hulluja lukuunottamatta jokainen viisi vuotias lapsi hallitsee ruumiintoimintonsa paremmin kuin sinä!
Olen ilmeisesti siis hullu. En väitä tästä vastaan.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Paras thinspi julkkis?
Sää colette voisit auttaa tyttöjä jotka sairastuu koska tunnet asian.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Paras thinspi julkkis?
Sää colette voisit auttaa tyttöjä jotka sairastuu koska tunnet asian.
?? Millä tavalla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä jos et ole masentunut. Elämäsi voit tehdä juuri sellaiseksi miksi sen haluat. Ei kukaan pakota sinua tai ketään muutakaan elämään ns. normien mukaan. Niin kauan kun et vahingoita muita, anna palaa ja tee mitä haluat, luo oma elämäsi.
Colette kirjoitti:
Olen katsonut moneen kertaan, koska se on täydellistä thinspoa. Leffa alkoi lupaavasti, mutta en pitänyt erityisesti c%s kohtauksesta, koska ei se niin helppoa ja siistiä toimintaa ole, varsinkaan julkisessa ravintolassa ja se on sen lisäksi todella kaukana romanttisesta. En myöskään pitänyt siitä creepystä brittipojasta yhtään tai oudosta olevinaan koskettavasta tuttipullo kohtauksesta...
Kuinka usein joudut käymään vessassa kun käytät laksatiivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En triggeröidy niistä kysymyksistä ja syömishäiriöni on jo tarpeeksi paha.
Jos kiinnostuisit jostain muusta, jäisi syömishäiriösi. Siksi ihmisten ei pitäisi kysellä häiriöstasi, vaan tarjota tilalle jotain uutta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Olen katsonut moneen kertaan, koska se on täydellistä thinspoa. Leffa alkoi lupaavasti, mutta en pitänyt erityisesti c%s kohtauksesta, koska ei se niin helppoa ja siistiä toimintaa ole, varsinkaan julkisessa ravintolassa ja se on sen lisäksi todella kaukana romanttisesta. En myöskään pitänyt siitä creepystä brittipojasta yhtään tai oudosta olevinaan koskettavasta tuttipullo kohtauksesta...
Söytkö ja syljertkö paljonkin?
Muista myös se, että ihmiset tarvitsevat toisiaan. Kuka enemmän kuka vähemmän. Älä koskaan polta siltoja takanasi ja kohtele muita hyvin ja kunnioittavasti, niin voit elää kuten haluat.
Vanhempani tietävät, että minulla on jonkinlaisia ongelmia syömisen kanssa, mutta eivät tarkemmin. Olen jälkimmäiseen kysymykseen laittanut jo kaksi vastausta.