Nuoret naiset! Pystyisittekö seurustelemaan nuuskaa käyttävän nuoren miehen kanssa?
Kommentit (25)
En. Enkä tupakoivan. Teininä kyllä oli muutama poikakaveri, jotka nuuskasivat, mutta olihan se ällöä, enkä suostunut antamaan pusuja heti nuuskaamisen jälkeen saatika nuuskan ollessa huulessa. Mun mielestä myös älyttömän typerän näköistä, kun on semmoinen iso patti huulen alla.
Näyttäähän se hassulta, mutta ei kyllä seurustelua estäisi.
En. Eikä tupakkaakaan saa polttaa.
Mielummin en, koska itse elän terveellisesti niin haluan samanhenkisen kumppanin.
Mä nuuskaan, pesen hampaani 3 kertaa päivässä, lankaan päivittäin, käyn suihkussa 2kertaa ja nuolen pillua mielelläni. Jos ei kelpaa niin kiss my nuts sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin en, koska itse elän terveellisesti niin haluan samanhenkisen kumppanin.
Nuuskaaminen ei ole sama kuin tupakointi. Voit olla huippu-urheilija ja nuuskata.
Vierailija kirjoitti:
Mä nuuskaan, pesen hampaani 3 kertaa päivässä, lankaan päivittäin, käyn suihkussa 2kertaa ja nuolen pillua mielelläni. Jos ei kelpaa niin kiss my nuts sitten.
Hyi, ajatuskin nuuskasuusta jalkojen välissä...
Olishan siinä kielarissa paremmat aromit:)
Useat nuuskamerkit sisältävät moninkertaisia määriä nikotiinia tupakkaan verrattuna. Toki sekä nuuskassa että tupakassa on paljon muitakin fyysistä suorituskykyä alentavia aineita, mutta nikotiini varmaan yleisin. Nikotiinihän supistaa verisuonia, jolloin happi ei yksinkertaisesti pääse kulkemaan tehokkaasti lihaksiin. Se myös nostaa verenpainetta ja sykettä. Siitä ovat huippu-urheilijat kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ajatuskin nuuskasuusta jalkojen välissä...
Ei siellä suussa ole nuuskaa kun pillua nuollaan. Suu huuhdellaan kun mälli otetaan pois suusta eikä sinne jää mitään.
Faktat kuntoon kirjoitti:
Useat nuuskamerkit sisältävät moninkertaisia määriä nikotiinia tupakkaan verrattuna. Toki sekä nuuskassa että tupakassa on paljon muitakin fyysistä suorituskykyä alentavia aineita, mutta nikotiini varmaan yleisin. Nikotiinihän supistaa verisuonia, jolloin happi ei yksinkertaisesti pääse kulkemaan tehokkaasti lihaksiin. Se myös nostaa verenpainetta ja sykettä. Siitä ovat huippu-urheilijat kaukana.
No ittu ihan varmana kyykkään, penkkaan, nostan maasta, hauiskäännän ja soudan kuin sinä paskantärkee pätijä.
En varmasti. Sellainen mieshän on täysi idiootti...
Vierailija kirjoitti:
Faktat kuntoon kirjoitti:
No ittu ihan varmana kyykkään, penkkaan, nostan maasta, hauiskäännän ja soudan kuin sinä paskantärkee pätijä.
Siis teen näitä isommilla painoilla kuin sinä.
up