Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?

Vierailija
03.07.2018 |

Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?

Kommentit (462)

Vierailija
241/462 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan Joulu -fiilis.

Kun silli tuoksuu kesäkuumalla.

<3 <3 <3

Vierailija
242/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on herkkä hajuaisti. Pystyn esim. metrossa päättelemään, onko vastapäätä istuvalla naisella menkat.[/

Hae ihmeessä tulliin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yleensä silloin on kierrossa vaihe, jossa valkovuotoa tulee runsaammin ja päivä, kun oon hikoillut reilusti.

Vierailija
244/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise.

Vierailija
245/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nostaa 2 vuotta vanhaa haisukeskustelua?

Joka ilmiselvästi täynnä keksittyjä juttuja. Näkyy olevan useissa sama kirjoittaja. Tervettä?

Vierailija
246/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt taas haissut itsella monta viikkoa.  Olen sinkku mutta satuin harrastamaan seksia noin kuukausi sitten..  Se vaikuttaa mulla.   Sain kaikenlisaks touhusta virtsatientulehduksen,  jouduin antibiooteille ja sekaan ei varmaan yhtaan auttanut. 

Mulla usein myos menkkojen jalkeen jatkaa haisemista ellen laita yhdeksi yoksi balance aktiv- geelia.  Nyt en oo jaksanut ostaa niita kun ovat aika hinnakkaita mut pakkohan se taas on.  En tykkaa yhtaan nailla keleilla kun alkaa haiskahtaa.  Mun normaali haju on tosi mieto ja neutraali,  vahankuin maustamaton jogurtti tms.     Nyt on ollut kalamainen ja odotan vaan et saan taas bakteeritasapainon tms kuntoon.  Kellaan vinkkeja?

Mulla auttoi Vagi-C -niminen puikko/tabletti. Vaiva oli sama, eli yhdynnän jälkeen alkoi poikkeuksetta kala haista ja sen haistoivat muutkin, yksi tuttu sanoi kyläillessä ihan päin naamaa.

Murensin tuosta Vagi-C:stä aivan pienen murusen ja työnsin sen emättimen pohjalle aina yhdynnän (ja tietysti sen jälkeisten pesujen) jälkeen. Koko puikko on niin voimakas, että ainakin itselleni tuli sitten hiivatulehdus, jos käytin kokonaisen. En tiedä, voisiko tuon korvata myös ihan tavallisella c-vitamiinitabletilla, onko ainut ero hinta...

Lopullisemmin auttoi kumppanin vaihto. Seuraavan miehen kanssa nimittäin ei hajuja tullut niin minkäänlaisia. Kaikkien kanssa ei ilmeisesti vaan "kemiat" sovi yhteen.

Vierailija
247/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt taas haissut itsella monta viikkoa.  Olen sinkku mutta satuin harrastamaan seksia noin kuukausi sitten..  Se vaikuttaa mulla.   Sain kaikenlisaks touhusta virtsatientulehduksen,  jouduin antibiooteille ja sekaan ei varmaan yhtaan auttanut. 

Mulla usein myos menkkojen jalkeen jatkaa haisemista ellen laita yhdeksi yoksi balance aktiv- geelia.  Nyt en oo jaksanut ostaa niita kun ovat aika hinnakkaita mut pakkohan se taas on.  En tykkaa yhtaan nailla keleilla kun alkaa haiskahtaa.  Mun normaali haju on tosi mieto ja neutraali,  vahankuin maustamaton jogurtti tms.     Nyt on ollut kalamainen ja odotan vaan et saan taas bakteeritasapainon tms kuntoon.  Kellaan vinkkeja?

Mulla auttoi Vagi-C -niminen puikko/tabletti. Vaiva oli sama, eli yhdynnän jälkeen alkoi poikkeuksetta kala haista ja sen haistoivat muutkin, yksi tuttu sanoi kyläillessä ihan päin naamaa.

Murensin tuosta Vagi-C:stä aivan pienen murusen ja työnsin sen emättimen pohjalle aina yhdynnän (ja tietysti sen jälkeisten pesujen) jälkeen. Koko puikko on niin voimakas, että ainakin itselleni tuli sitten hiivatulehdus, jos käytin kokonaisen. En tiedä, voisiko tuon korvata myös ihan tavallisella c-vitamiinitabletilla, onko ainut ero hinta...

Lopullisemmin auttoi kumppanin vaihto. Seuraavan miehen kanssa nimittäin ei hajuja tullut niin minkäänlaisia. Kaikkien kanssa ei ilmeisesti vaan "kemiat" sovi yhteen.

Pohjalle :D

aika ämpäri jos voi kutsua, että pildessä on pohja.

Vierailija
248/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ämpäri, jos sitä pohjaa ei löydy. Ei se mikään loputon pussukka kuitenkaan ole.

Vierailija
249/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ja on normaalia.

Öisin ilman housuja, ilmakylpyjä.

Vierailija
250/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipaista nivusiin dödöä pesun päätteeksi, ei haise sen jälkeen.

Vierailija
251/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksetus 😵

Vierailija
252/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee ja on normaalia.

Terve alapää ei juuri haise miltään!! Mene hoitoon hiivap*llu!

Vierailija
253/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös joskus haisee. Vuosien mittaan olen oppinut, että TIUKAT housut, sekä keinokuitu pikkarit aiheuttaa tätä, niin ja jos istut niin, että alapää hinkkautuu johonkin. Etenkin ne tiukat housut.

Vierailija
254/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut nuuskittua, kerrankin eräs ystävä oli käymässä ja kävi vessassa ja minä menin hänen jälkeensä sinne, niin kylläpä tuoksui kivasti pimppa siellä. Piti ihan hetki nuuhkia ja tavallaan oli pakkokin, kun seisokissa pissiminen on aika vaikeaa. Ja kyllähän se tuoksuu, se on normaalia. Hajuton ja mauton on tylsä. Kerran semmosen naisen kanssa ollu puuhissa. Oli niin neutraali se alakerta että ihan kuin omaa kättään ois nuollu. Eipä oikein jaksanu innostua. Parasta on pussailu alakertaan kun pikkuhousujen läpi tuntee selvästi sen tuoksun ;) Joojoojoo, alapeukkuja odotellessa. Anteeksi kun olen MIES!

Vierailija
255/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anatomian tietämyksesi on heikkoa. Tietenkin emättimessä on pohja, vai luulitko, että se jatkuu loputtomiin? Olen kuullut vain junttien ja idioottien suusta sanan "pilde".

Vierailija
256/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no meillä ainakin pyykkikone pyörii päivittäin... Et mites teillä

Vierailija
257/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee ja on normaalia.

Terve alapää ei juuri haise miltään!! Mene hoitoon hiivap*llu!

Kyllä se jollekki aina haisee. Jos oikein voimakkaasti haisee, niin siellä on bakteereita liikaa. Ja jos kaikki ne poistaa, niin paikan valtaa hiiva. Aina siellä on jotain. Tasapaino on paras, jolloin pieni tuoksu on täysin normaalia.

Vierailija
258/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut valitettavasti. Lohdullista et meitä on näin paljon :D 

Pesen alapään aamuin illoin ja vaihdan alkkarit, silti.

Vierailija
259/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaatteita, jotka eivät haudo alapäätä. Eli luonnonkuituja ja väljiä vaatteita. Tai itse asiassa mikrokuituiset alkkarit on parhaat, puuvilla saattaa hautoa ja jos ei pese riittävän kuumassa, saattaa mikrobit jäädä haisemaan. Tähän auttaa etikkavesiliotus.

Vierailija
260/462 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on erittäin normaalia. Naisen alapään kuuluukin vähän tuoksua. Jos haju on oikeasti erittäin paha ja luotaantyöntävä, niin silloin kyseessä on tulehdus tai jokin muu, joka pitää hoitaa. Mutta sellainen naisellinen tuoksu haarovälissä pitkän päivän jälkeen kertoo mielestäni vain vahvasta hormonitoiminnasta ja hedelmällisessä iässä olevasta naisesta. :) Olkaamme ylpeitä. Miehet tykkäävät yleensä tästä tuoksusta, ainakin minun mieheni on ihan hulluna alapääni tuoksuun. Aina työntämässä nokkaansa sinne reisien väliin. Koiratkin nuuhkivat toistensa elimiä, koska siellä on kiinnostavia tuoksuja.

Tuossa viime viikonloppuna olimme ottamassa aurinkoa, ja tulimme takaisin hikisinä pitkän päivän jälkeen. Sanoin meneväni suihkuun, kun mies kävi yllättäen ihan kuumana ja halusi petihommiin. Totesi, että älä mee suihkuun, kun nyt se pillu on maukkaimmillaan ja parhaimmissa tuoksuissa. Näin sanoen ryhtyi innokkaana nuolemishommiin. Eli ei sen alapään pidä täysin hajuton ja mautonkaan olla, niin kuin jotkut täällä sanovat, ettei heidän alapäänsä tuoksu millekään. En aivan usko tuota. Eikös se Napoleonkin todennut rakastajattarelleen kirjeessä, että älä peseydy pariin päivään, kun seuraavan kerran nähdään. ;)

Mutta jos alapää haisee farkkujen läpi jonnekin viiden metrin päähän toimistolla ollessa, niin varmaan ensi alkuun kokeilisin tiheämpää vesipesua. Voi auttaa myös ruokavalion tarkastaminen, tulehdusten poissulkeminen ja kaikenlaisten muhivien ja kemikaaleja sisältävien siteiden poisjättäminen. Puuvillaiset, hengittävät ja tilaa antavat kankaat. Aamulla ennen töihin menoa alapään vesipesu.