Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osto- ja myynti htkellisesti poissa käytöstä?

16.07.2008 |

Moi!

Pystyttekö te muut ihan normaalisti laittamaan osto- ja myynti-ilmoituksia? Minä en ole pystynyt moneen päivään. Aina sama ilmoitus: hetkellisesti poissa käytöstä! Sama ilmoitus tulee myös esim. kun yritän klikata auki vanhoja ilmoituksiani. Missähän vika, osaisiko kukaan auttaa? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama juttu!! Ja en ole päässyt koskaan laittamaan yhtäkään ilmoitusta tänne. Lukemaan sentään pääsen.

Ehkä kirppis on tarkoitettu vaan AKTIIVISILLE jäsenille? :(

Vierailija
2/5 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpidolle ja he sanoivat korjaavansa asian. Meni pari päivää ja ei vieläkään toiminut. Kyselin sitten, että onko vikaa löytynyt. Minulle vastattiin, että on jo osittain korjattu. Siitä on nyt jo muutama päivä. Eli joko he ei ole tehneet asian hyväksi yhtään mitään tai sitten heillä ei ole hajuakaan missä vika on! Ei voi kestää noin kauan jos vika tiedetään ja sitä ollaan korjaamassa.

Mutta toivotaan, että joku joskus osaa asialle jotain tehdä. Onneksi on muitakin palstoja joille ilmoituksia voi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas toimii:) Yksi pikkuvika enää, mutta eiköhän sekin korjaannu pian.

Vierailija
4/5 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt lisätä ilmoitusta jo useampana päivänä, aina tulee ilmoitus "Hetkellisesti pois käytöstä". Sama juttu Perhe-lehden palstalla. Kuitenkin ilmoituslistalla näkyy myös ihan tuoreita ilmoituksia. Onko täällä joku näkymätön ovimies joka päästää osan sisään ja osan ei?

Voisiko joku asiakaspalvelusta kertoa mistä tässä ihan oikeasti on kyse?

Vierailija
5/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, ei toimi ei.. Pitänee laittaa tänne se myynti-ilmoitus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän