Kaasutin avobemarillani keskustassa.
Valoista matkaan lähtiessäni painoin tallan lattiaan ja renkaat savusi. Ai että, näin naisten kiihottuneet katseet. Tiesivät kyllä että minulta saa monenlaiset kyydit. Lähdenpä takaisin jokirantaan näytille.
Kommentit (21)
Minä olin varmasti yksi heistä. Ajatukseni järjestyksessä:
1. Hyi vittu mikä meteli
2. Tuon auton omistajalla on varmaan aika pieni katkarapu tai muuta kompensoitavaa
:D hyvä trolli
Oli pakko avata keskustelu ihan otsikon takia. Oletin kyseessä olevan joku holokaustin tyylinen teko...
Ihan vaan tiedoksi...oikeasti sinua pidetään idioottina. Laittoivat vaan naaman muistiin etteivät erehdy.
Onkos ap itse nainen vai mies, se ei selvinnyt aloituksesta.
Ja mikähän 16-vuotiaan Corollan omistaja tämäkin fantasioija mahtaa olla?
Pyh, korkeintaan muutaman homomiehen viisari värähti. Naiset pelkäävät kaahaavia autoja.
Kalajoella olisi elokuun eka vkl bimmerparty, mee sinne kaasuttelemaan sillä ysäriromullasi. Naiset varmaan lakoavat pimpit märkinä siellä edessäsi.
Sateessa!!! Menikö verhoilu vaihtoon?
Kaasutinkoneinen Bemari - onpa vanhanaikainen keksintö...!!!
Jos on taitava kuski, kunnon auto ja hyvät renkaat, niin ei taatusti kumit savua, sudi eikä ulvo.
Vierailija kirjoitti:
Mies olen, tosimies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen, tosimies.
Ap
Auto on tosin vanhempi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos on taitava kuski, kunnon auto ja hyvät renkaat, niin ei taatusti kumit savua, sudi eikä ulvo.
Uli! Uli!! Uli!!!
Just joo, kukaan mitään ihaillut. Ajattelivat, että mikä pelle ja tunsivat myötähäpeää.
Vau, kylläpä ootte kateellisia. Ajatte jollain diesel-skodalla ja harmittelette kun BMW-alfa vie kaikki naiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen vinkki: Naiset nauttii kun savu nousee.
Ap
BMW-alfa :D :D :D :D :D Aina vaan paremmaksi menee :D
Ja sitten kadotit pallisi ja tulit mammapalstalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen vinkki: Naiset nauttii kun savu nousee.
Ap
Mä ainaki pidän surkeena kuskina.
t. nainen
Naisten kiihottuneet katseet, yeah right :D :D :D :D :D