Mistä 75AA-koon rintaliivejä?
Ei varmaan monen ongelma, mutta meille joillekin todella suuri. Eli mistä näitä 75 AA:n liivejä olette löytäneet?
Erityisesti sapettaa se, että 70A-liiveissä kuppikoko olisi hyvä, mutta ympärysnauhat nirhautuu kireälle ja taas 75A-liiveissä ympärys olis ok, mutta kuppikoko on isompi(!!). Haluaisin ostaa parit kohtuuhintaiset ja kivasti istuvat liivit, vaan kyllä tää on vaikeeks tehty. Jos sitten jostain jotain löytyy, niin on sellaset mitäänsanomattomat trikooliivit, tai vaihtoehtosesti tyttöjen osastolta jollain kivalla satuhahmolla somistetut tekeleet.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi kysymys elämässäsi tulee olemaan, että mistä mies?
Okei, joku saattaa ympäripäissään pilkun jälkeen tuupata kerran, mutta noin vakavasti ottaen.
No jopas on silarimyyjän tai silarit ottaneen bimbon puheita taas. Älä välitä bimboista, ap, fiksu ja komea ja ihana aviomies löytyy minultakin, vaikka rinnat on 70aa. ;) Ja vartaloni on hyvännäköinen rintojen koosta huolimatta. Jos joku haluaa barbinuken, niin hankkii sellaisen, et sinä siinä mitään menetä. Niitähän on nykyään myytävä niitä oikean kokoisia nukkeja.
Kaikki rinnat ovat hyviä ja ihania, mutta miehillä on vain yhdenlaista komeutta (pitkä, harteikas...)?
Ai missä noin on sanottu? Ei ainakaan yllä olevassa kommentissa. Eihän siinä sanottu miehen ulkonäöstä mitään muuta kuin adjektiivi komea. No rehellisesti hän kyllä on pitkä ja harteikaskin, mutta mitä sitten? Komeus on sitä, mitä kukin kokee komeaksi, ei se välttämättä liity pituuteen ja harteikkuuteen mitenkään.
Siinähän esitettiin kysymys. Vastaus oli odotettu: komeus on pituutta ja harteikuutta.
Jotenkin ironista, että viestin tarkoitus oli kertoa, kuinka kaikenlaiset rinnat ovat hyviä... jopa niin hyviä, että niillä saa juuri sen yhden ainoan ihanteen mukaisen miehen. Huomaatko tämän?
En huomaa kuin sen, että sinulla vaikuttaa olevan itsetunto-ongelma ja tulkitset kaiken sen mukaan. Sanoin, että "komeus on sitä, mitä kukin kokee komeaksi, ei se välttämättä liity pituuteen ja harteikkuuteen mitenkään." Jännä että saat tuosta väännettyä sen, että olisin vastannut komeuden olevan pituutta ja harteikkuutta. :D Sanoin että hän kyllä on pitkä ja harteikaskin vain siksi, koska itse viittasit pituuteen ja harteikkuuteen. Muuten en olisi sitä tuonut edes esille.
Sinun miehesi on sanojesi mukaan komea. Arvelen, että hän on pitkä ja harteikas, koska se on miehen komeuden mittari. Kuinka ollakaan, hän on juuri sellainen.
Ei sinun tarvitse selitellä mitään. Makusi ja komeuskäsityksesi on samanlainen kuin muilla, eikä sinua voida siitä syyttää. Kyse on kollektiivisista asenteista ja näkemyksistä, joissa on vikaa.
Kaikki hyvän, halutun ja hyväksytyn ihmisen muotin ulkopuolella olevat ymmärtävät hyvin, miten ikävää se on, kun ei ole kyseisen roolin mukainen ja saa sen kokea jatkuvasti. Siksi yritän laajentaa rooleja aina, kun se vain on mahdollista. Myös silloin, kun kyseessä oleva seikka ei juuri minua koske. Jos se on sinusta itsetunto-ongelma, niin olkoot näin. Minusta se on vain oikein toimittu.
Vierailija kirjoitti:
Noi jatkopalat on ihan hyvä vinkki. Sellanen ongelma niissä kuitenkin on, että kun käyn aika-ajoin hierojalla (myös mies-), niin on vähän noloa pitää paloilla jatkettuja rintsikoita, kun se joutuu niitä aukomaan ja sulkemaan. Ja tänkin takia tartteisin just uusia ja siistejä liivejä. Kotonahan ei oo väliä mitä käytän. ap
Oletko nyt tosissasi?
Ihan oikeasti?
Mitä ihmettä?
Provoathan?
Lastenosastolta rintsikat hauskoilla kuvioilla 👍 Eikö pelkät teipit ja toppi riitä?
Mä en nyt flunssapäissäni ymmärrä noita rinnakkaiskokoja. Jos esim. 75B on muuten hyvä, mutta ympärysmitaltaan liian pieni, niin mitä kokoa kannattaisi koettaa? Jatkopaloja en halua käyttää, koska ne näkyvät paidan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Noi jatkopalat on ihan hyvä vinkki. Sellanen ongelma niissä kuitenkin on, että kun käyn aika-ajoin hierojalla (myös mies-), niin on vähän noloa pitää paloilla jatkettuja rintsikoita, kun se joutuu niitä aukomaan ja sulkemaan. Ja tänkin takia tartteisin just uusia ja siistejä liivejä. Kotonahan ei oo väliä mitä käytän. ap
Ai jaa. Ne aukeaa yhtä näppärästi ku rintsikatkin, mutta tämä olikin jotain ihan muuta. Sinne kannattaa mennä ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt flunssapäissäni ymmärrä noita rinnakkaiskokoja. Jos esim. 75B on muuten hyvä, mutta ympärysmitaltaan liian pieni, niin mitä kokoa kannattaisi koettaa? Jatkopaloja en halua käyttää, koska ne näkyvät paidan läpi.
80A
Vierailija kirjoitti:
70C
Vierailija kirjoitti:
Kokeile joskus huviksesi 75C. Liian pieni kuppi tekee joskus ympäryksen kireän tuntuiseksi. Jos ensin näyttää että kuppi on liian iso, kahmaise reilussa etunojassa rinta kainalosta asti kunnolla kuppiin ja aseta kaarituki oikealle kohdalleen tiukasti rinnan juureen. Liivit pitäisi pukea päälle aina näin. Jos nykyisissä liiveissä näin tehtyäsi muodostuu tuplatissi (rinta puskee kupista ulos), on liivit liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile joskus huviksesi 75C. Liian pieni kuppi tekee joskus ympäryksen kireän tuntuiseksi. Jos ensin näyttää että kuppi on liian iso, kahmaise reilussa etunojassa rinta kainalosta asti kunnolla kuppiin ja aseta kaarituki oikealle kohdalleen tiukasti rinnan juureen. Liivit pitäisi pukea päälle aina näin. Jos nykyisissä liiveissä näin tehtyäsi muodostuu tuplatissi (rinta puskee kupista ulos), on liivit liian pienet.
Olen kyllä koettanut suurin piirtein kaikkea tuon 75B:n ympäriltä. Ongelma on se, että siellä sovituskopissa about kaikki vaihtoehdot tuntuu hyvältä. Totuuden näkee sitten, kun liivejä vähän aikaa käyttää. Yleensä kuppi on sittenkin liian iso (rinnan ja kupin yläreunan jää tyhjää) ja liivin ympärysmitta on liian pieni.
Nyt olen hommannut muutamia sellaisia pitsisiä bralette-mallisia ja niiden kanssa ei juurikaan ole ongelmia, paitsi se, että t-paidan kanssa liivit ja nännit näkyy läpi :( Vitsi kun löytäis jostain tällaisia pikkasen toppattuja ja sileällä kankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi kysymys elämässäsi tulee olemaan, että mistä mies?
Okei, joku saattaa ympäripäissään pilkun jälkeen tuupata kerran, mutta noin vakavasti ottaen.
Et ymmärrä naisten elämästä mitään. Ei ole samanlainen meininki kuin miehillä, että top 10 % panee ja muut saa jämiä jos saa. Jokainen nainen saa hyvän ja useimiiten haluamansa miehen, varsinkin seksisuhteeseen.
Niin, tai nimenomaan siis siihen pelkkään seksisuhteeseen/yhden illan panoon saa. Eikä aina toki siihenkään.
Mitä helkkarin alapeukuttamista tässä on? Vai väitättekö todella, että jokainen nainen saa "hyvän" ja haluamansa miehen PARI-suhteeseen kanssaan? Dream on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä 70A- kokoisia ja ompele jatkopala (joko säästät niitä vanhoista liiveistä niinkuin minä tai ostat, niitä myydään kyllä). Jos kivoista liiveistä ei löydy kokoa, niin tuo on muutaman kerran itselläni pelastanut tilanteen☺️
Ei niitä jatkopaloja ommella, niissä on rintsikan hakaset. Sitä en ymmärrä, että saman mallisissa liiveissä on kahta erikokoista a-kuppia. Eikö se kuppikoko ole kuppikoko. Eli se a-kuppi on liian iso.
No, itse ompelen siinä tapauksessa, että olen nuo palat leikannut ja säästänyt vanhoista rintsikoista. Pysyvät ainakin varmemmin kiinni kun liivejä pukee ja riisuu.
H&M. AA-kokoa ei enää ole, mutta 70A, 75A ja 80A löytyy.
Sopivat mulle, ja olen todella pienirintainen aikuinen. Marks & Spenceriltä olen myös löytänyt sopivia. Berlei-merkki on myös hyvä, heiltä olen löytänyt pari hyvää mallia.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Eikai aa-kupit liivejä tarvitse?
Ei kait muuten, mutta jos päällä on ohut paita, niin nännit paistavat läpi aika tavalla. Itse pidän liivejä siis lähinnä tuosta kohteliaisuussyystä, en halua herättää pahennusta tietynlaisissa ihmisissä, enkä myöskään saada tieynlaista extrahuomiota nänneistä. t. sivullinen
Kiihottavia vaatteiden läpi paistavat nännit.
Passikuvassa meinasi alkaa seisomaan kun aika kivan näköisen kuvaaja naisen nappulat alkoivat sojottamaan kun ilmalämpöpumppu puhalsi viileää sen niskaan.
Silloin vasta tajusin ettei sillä ollut liivejä ohuen löysän valkoisen aika avoimen kauluspaidan alla, sen jälkeen näkyi kyllä kaikki rintojen liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä koettanut suurin piirtein kaikkea tuon 75B:n ympäriltä. Ongelma on se, että siellä sovituskopissa about kaikki vaihtoehdot tuntuu hyvältä. Totuuden näkee sitten, kun liivejä vähän aikaa käyttää. Yleensä kuppi on sittenkin liian iso (rinnan ja kupin yläreunan jää tyhjää) ja liivin ympärysmitta on liian pieni.
Nyt olen hommannut muutamia sellaisia pitsisiä bralette-mallisia ja niiden kanssa ei juurikaan ole ongelmia, paitsi se, että t-paidan kanssa liivit ja nännit näkyy läpi :( Vitsi kun löytäis jostain tällaisia pikkasen toppattuja ja sileällä kankaalla.
Tuo tyhjä tila kupin yläosassa ei välttämättä ole merkki liian isosta kupista, vaan siitä että kuppi on väärän mallinen rintaasi nähden. Näin käy varsinkin topattujen kuppien kanssa, johon sopiakseen rinnan on oltava hyvin kiinteä ja pyöreä ja tietyn mallinen jotta tuo kuppimalli ”täyttyisi”. Harva rinta on tällainen malliltaan, asettelun jälkeen rinta laskeutuu kupin pohjalle ja yläosaan jää tuo tyhjä tila. Paremman istuvuuden saa pehmeäkuppisilla liiveillä, joissa on useampi sauma. Näitä liivejä nykyään naiset valitettavasti vieroksuvat.
Mikä on muuten rinnanalusmittasi?
Ap, tilaa netistä! Maailmassa on paljon siroja ja pienirintaisia naisia, esimerkiksi Aasiassa enemmistö naisista on pienirintaisia.
EU-alueella toimii mm. tämä saksalainen alusvaatefirma,
https://kleine-koerbchen.de/size-table
Suomalaisella Patricialla muuten on rintsikoita kokoa 75AA, yhdeksässä mallissa, ja niitä saa Patrician nettikaupasta. Näkyy olevan jopa hyvässä alessa juuri nyt ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä 70A- kokoisia ja ompele jatkopala (joko säästät niitä vanhoista liiveistä niinkuin minä tai ostat, niitä myydään kyllä). Jos kivoista liiveistä ei löydy kokoa, niin tuo on muutaman kerran itselläni pelastanut tilanteen☺️
Ei niitä jatkopaloja ommella, niissä on rintsikan hakaset. Sitä en ymmärrä, että saman mallisissa liiveissä on kahta erikokoista a-kuppia. Eikö se kuppikoko ole kuppikoko. Eli se a-kuppi on liian iso.
No, itse ompelen siinä tapauksessa, että olen nuo palat leikannut ja säästänyt vanhoista rintsikoista. Pysyvät ainakin varmemmin kiinni kun liivejä pukee ja riisuu.
Varmemmin tietenkin.
Niin, ne hakasethan aukeavat usein ihan itsekseen.
Miksi ne idot tisdit sitten niin kiinnostavat miehiä XDDDD