Voiko sellainen yli 30-vuotias henkilö olla normaaliälyinen, jonka mielestä Keekillä ja JVG:llä on "joitain hyviä biisejä"?
Kommentit (27)
Yllättäviä vastauksia. Taitaa palstalla olla paljon itsestään liikaa kuvittelevia JVG-faneja..
Vierailija kirjoitti:
Eli kertooko musiikkimaku älystä tai sen puutteesta?
No ei voi.
Itse olen parikymppinen ja kuuntelen vain klassista, instrumentaalista ja ambienttia.
Olen yli 30 v nainen ja tykkään jvg:n rallatuksista. Villegalle ihanan symppiskin vielä. Cheekistä en tykkää, mutta Keinu on kyllä hyvä Vartiaisen laulamana.
Keinu on yksi syvällisimmistä kappaleista joita tiedän. Enemmän kyllä tykkään Jenni Vartiaisen esittämänä.
Olin myös Provinsissa katsomassa Cheekkiä. Esiintyi The Offspringin jälkeen, joten jäin nuorisoni kanssa hetkeksi katsomaan.
Ja olen 45
Se ei ainakaan kerro korkeasta älykkyydestä, että arvottaa musiikkia sen mukaan, mikä on artistin imago tai kenelle joku tietty musiikkityyli "on tarkoitettu".
Kyse on makuasiasta, se siitä. Minä en voi vaikuttaa siihen, minkä musiikin minun aivoni tulkitsevat miellyttäväksi, enkä häpeile myöskään mitään.
En itse kuuntele tai pidä Cheekistä, tai muustakaan vastavaavasta ulinasta. Se että joku muu siitä pitää, ei haittaa minua. Saatanhan minäkin pitää jostain asioista, joista joku muu ei pidä. Esimerkiksi anaaliseksistä, onneksi naiseni pitää siitä.
ÄÖ... jätän tämän vain tähän.