Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies EDELLEEN facebook kaveri toisen naisen kanssa!

eoolsz
03.07.2018 |

Miten mä saisin miehelle päähän että minua loukkaa se, että hän edelleen pitää facebookissa kaverina naista jonka takia olemme olleet erittäin pahassa kriisissä ja jonka takia mies halusi erota minusta vuosi sitten. Asiat on muuten käsitelty ja käsitellään niitä vieläkin, mutta mies haluaa silti pitää naiseen jonkinlaisen yhteydenpitovälineen. Miksi???

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole facessa ja jos törmäisin unelmieni naiseen niin ei kuulu minulle jos sillä on 20 entistä eksää facessa kavereina. Kommunikointi on ihmisoikeus. Ei toisen jokaista askelta voi tai saa vahtia.

Päädytte yhteen. Sillä sun unelmien naisella kuitenkin on teidän suhteen aikana toisen miehen kanssa sutinaa siinä määrin, että haluaa erota sinusta. Jollain konstilla kuitenkin jatkatte suhdettanne.

Sinulle selviää myöhemmin että tämä unelmien nainen pitää edelleen yhteyttä mieheen, jonka takia halusi erota sinusta. Mitä fiiliksiä herää?

Vierailija
22/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei? Jos kerran tuntevat toisensa niin totta kai voivat haluta pitää yhteyttä. Riivinrauta

Pidän kirjoituksesi lopussa olevasta nimimerkistäsi, Riivinrauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama homma ja yksi näistä naisista haukkui minut suhteen alussa miehelle nimenomaan just messengerissä suhteemme alussa 😏

Emme ole koskaan tämän wt:n kanssa tavanneet, mutta kuvia olen nähnyt siitä ja useassa kuvassa Karjala-lippis keikkuu päässään 😂

Vierailija
24/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole facessa ja jos törmäisin unelmieni naiseen niin ei kuulu minulle jos sillä on 20 entistä eksää facessa kavereina. Kommunikointi on ihmisoikeus. Ei toisen jokaista askelta voi tai saa vahtia.

Päädytte yhteen. Sillä sun unelmien naisella kuitenkin on teidän suhteen aikana toisen miehen kanssa sutinaa siinä määrin, että haluaa erota sinusta. Jollain konstilla kuitenkin jatkatte suhdettanne.

Sinulle selviää myöhemmin että tämä unelmien nainen pitää edelleen yhteyttä mieheen, jonka takia halusi erota sinusta. Mitä fiiliksiä herää?

Ei ole mitään sutinaa. Netissä saa kirjoitella ihan mitä tahansa kenen kanssa tahansa. Minulle ihan sama jos käyvät seksuaalisen keskustelun, kunhan se ei muutu fyysiseksi. Luotan naiseeni. Luota sinäkin ja kasva aikuiseksi. Sairaita ihmisiä tässä ketjussa. Kyllähän sitä saa olla kavereina ja chattailla ihan kenen kanssa haluaa. Taidatte palstailla jostain peräkylistä. Jeesus.

Vierailija
25/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä sama homma ja yksi näistä naisista haukkui minut suhteen alussa miehelle nimenomaan just messengerissä suhteemme alussa 😏

Emme ole koskaan tämän wt:n kanssa tavanneet, mutta kuvia olen nähnyt siitä ja useassa kuvassa Karjala-lippis keikkuu päässään 😂

Ja mitä tuo kertoo sinun miehesi naismausta. Hymiö, hymiö ja hymiö.

Vierailija
26/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
27/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eoolsz kirjoitti:

Miten mä saisin miehelle päähän että minua loukkaa se, että hän edelleen pitää facebookissa kaverina naista jonka takia olemme olleet erittäin pahassa kriisissä ja jonka takia mies halusi erota minusta vuosi sitten. Asiat on muuten käsitelty ja käsitellään niitä vieläkin, mutta mies haluaa silti pitää naiseen jonkinlaisen yhteydenpitovälineen. Miksi???

Mitä sä siellä miehen facea kattelet. Kirjoittelee edes jonkun kanssa ja ilmaisee itseään. Eihän se sulle voi puhua, kun heti tulee pettäjä lätkä lärviin. Luota nyt vähn edes ukkoosi. Kohta se on tosiaan entinen ukko. Et sit jatkossa ajattele etkä puhu tästä tuttavuudesta. Luota nyt vain ukkoosi. Hän kuitenkin valkkasi sut sinne kotiin kumppanikseen. 

Vierailija
28/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla salasuhde heillä.

Vierailija
29/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä sairaita. Ihmisellä on perusoikeus jutella ihan kenen kanssa huvittaa, missä tahansa.

Vierailija
30/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tilannetta. Mun miehellä on entisiä panokavereita fb-kavereissa. Ajalta ennen minua tosin, mutta miksi roikottaa sellaisia joiden kanssa ei ole (miehen sanojen mukaan) mitään yhteistä?!?!?

Vierailija
31/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siis se, että on exiä tai yleensäkin vastakkaista sukupuolta olevia henkilöitä jostain menneisyydestä facebookissa kavereina, ei itsessään todellakaan ole mikään ongelma... Tässä on mun mielestä nimenomaan kyse siitä, että aloittajan miehellä oli joku suhde tai ihastus tähän naiseen ja sen takia on parempi hankkiutua eroon siitä kontaktista. Jos ei ole mitään asiaa enää kyseiselle henkilölle, niin mitä sitä pitää listalla.

Vierailija
32/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa kuuluu olla kavereina ne ketkä oikeastikin tunnet, muuten verkosto vinoutuu.

Vierailija
33/33 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla (mies) on fb-kavereina eksä, melkein kaikki entiset tyttöystävät ja jonkin verran lyhytaikaisempia "hoitoja". Olen kaikkien kanssa aikanaan ystävystynyt ja jokaisessa on paljon hyviä puolia, vaikka suhde ei ole jatkunut. En oikein itse keksi syytä, miksi niitä pitäisi poistaa?

Olen parisuhteessa ja tyttöystävääni ei haittaa tippaakaan, koska tietää ja tuntee olevansa mulle paras. Samoin mua enempi naurattaa, kun hänelle viikonloppuisin tulee öisiä mouruamisviestejä eksiltä yms. Joskus jopa luetaan niitä yhdessä! :D

Entä jos saisit selville että tyttöystäväsi on ollut ihastunut toiseen mieheen ja vakavasti harkinnut sinun jättämistä tuon toisen miehen takia? Nauraisitko edelleen kun hän haluaisi olla "pelkkä ystävä" tämän miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä