Sain seksiä eilen- Tänään mies sanoi katuvansa..
Olin eilen ulkona viihteellä ja löysin seuraa. Mentiin miehen asunnolle ja meillä oli seksiä. Ajattelin, että ihanaa pitkästä aikaa.
Mulla on ollut aina tosi huono itsetunto kroppani takia, mutta itsetuntoni kyllä kohosi tuosta. No, tänään laitoin sitten miehelle viestiä, että " Otetaanko uusiksi" niin mies vastasi "Eilinen oli virhe" " mä en selvinpäin sitä olisi tehnyt" " Sun kroppa on ruma". Olen 175/95 ja rintani E 75.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olet aika lihava. Toi on sairaalloisen ylipainon puolella.
Ei ole. 175-senttinen on sairaalloisen lihava painaessaan 122,5 kg tai enemmän. 95-kiloisen 175-senttisen BMI on 31,0, eli aloittaja on merkittävästi lihava mutta vähemmän hänellä on normaalipainoon matkaa kuin sairaalloiseen lihavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin uskottavalta äijän viesti. Ei kukaan noin tylyä vastausta laittaisi..
Noi sun mitatkin on vähän oudot.. Taidat olla aika h*lvetin persevä jos rinnanalus on vain 75 ja silti painoa lähelle kolmenumeroista.
Liivikoko ei valitettavasti kerro mitään todellisesta rinnanalusmitasta.
Aloittaja BMI 31, paino 95 kg, liivikoko 75E
Minä BMI 42, paino 115 kg, liivikoko 80G. Juuri erehdyin ostamaan Triumphin liivit koossa 85F kun 80F oli liian pieni kupista ja G-kuppia ei ollut tarjolla, ja ajattelin ettei se nyt niiiiiinn löysä ollut se ympärys. Mutta on se liian löysä. Päärynän mallinen kyllä, mutta en sieltä silmiinpistävästä päästä.
Eihän tuo ole edes hirveän lihava, vajaat parikymmentä kiloa ylimääräistä pitkässä naisessa. Isot rinnat ja muhkea takamus, niin voi olla ettei mahaakaan juuri ole. Lihaksikas voi olla jopa melko timminkin näköinen, kun ei roiku mistään ja lihas painaakin enemmän.
M30