Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Parkymmentä vuotta täyttävä Yarikseni on hellästi kutsuttuna Kiulu.
Pamela, koska sillä on kulahtaneen ja käytetyn näköinen muovipuskuri.
Eikö se sitten pitäis olla Stevie?
G. Pula-Aho
Uudella Ferrarilla suomalaisittain mielenkiintoinen nimi:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Purosangue
Tuleekohan tästä suomalaisten suussa Purosammakko vai Purosankko tai peräti Turhapurosankko :D
Ei minulla enää ole autoa mutta edellisen Fordini nimin Fiesta de la noche :)
Pimppi, se on maalattu lohenpunaiseksi, kaveritkin haluaa aina pimpille ja onhan siitä paljon muitakin juttuja kuten pimppi(ä) tulee taas ja matka jatkuu.
umpimätä ford focus on sanna. nimetty pääministerin mukaan, koska foorttikin kuluttaa nesteitä kamalia määriä ja välillä riittää vauhtia ja sekopäisiä tilanteita. ratti ei keskity, niinkuin ei sannakaan, lootakin on väljä, sitä ei varmaan voi verrata, olemattomat puskurit... jne.
Meillänon vain yksi auto kerrallaan eikä aina sitäkään niin se on Auto.
Toitsu tai Hybbe (kysessä Toyota Corolla Hybrid)
Rekisteritunnuksen kirjainyhdistelmän NHO mukaan INHO
Autoni rekkari on helppo lausua, joten kutsumme sitä sillä
Vierailija kirjoitti:
umpimätä ford focus on sanna. nimetty pääministerin mukaan, koska foorttikin kuluttaa nesteitä kamalia määriä ja välillä riittää vauhtia ja sekopäisiä tilanteita. ratti ei keskity, niinkuin ei sannakaan, lootakin on väljä, sitä ei varmaan voi verrata, olemattomat puskurit... jne.
Lootakin väljä, älä viitsi. Ei se Sannan loota voi kovin väljä olla.
Oman Mercedes E 220D 4matic haluaa itseään kutsuttavan Mercheksi... Yritän pitää hyvänä ja ulkoiluttaa joka päivä. Vain paras on kyllin hyvää hänelle.
Nissuni.