Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Vanhaa Poloa kutsuin Polleksi. Mutta sitä ei ole enää ja uudelle en ole keksinyt.
Ässähän tuo on. Virallisemmin Mercedes-Benz S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiramobiiliksi. Koska se on sen elämäntehtävä, toimia koirien kuljettimena.
Onko kivaa olla ekokatastrofi?
Jaa kaupunkilainen vihervassari? Kyllä se taitaa ahdistaa, kun niin kovasti metelöivät muiden tekemisistä.
Yksi koira saastuttaa yhtä paljon kuin katumaasturi ja kaikki muu haitta sivullisille siihen sitten vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiramobiiliksi. Koska se on sen elämäntehtävä, toimia koirien kuljettimena.
Onko kivaa olla ekokatastrofi?
Jaa kaupunkilainen vihervassari? Kyllä se taitaa ahdistaa, kun niin kovasti metelöivät muiden tekemisistä.
Yksi koira saastuttaa yhtä paljon kuin katumaasturi ja kaikki muu haitta sivullisille siihen sitten vielä päälle.
Entä sitten?
Kämpf wageniksi ja auto on Bmw tietty.
Pmv omistajat ovat tunnetusti yksinkertaista väkeä.
Pikkumusta, Mazda 3, vm. 2011, erittäin hyvässä kunnossa, sisältäkin kuin uusi, ostin v. 2021. Tutuille terkut. 🙂
Ihan vaan autoksi kutsun - ei minulla muillekaan työkaluille ole lempinimeä. Sitten lempikaluhan ei ole työkalu mutta puoliso kyllä kutsuu sitä lempinimellä.
Tonnin pommi tai Nopee hopee. 😍
Käytössäni on vain yksi auto, joten voin sanoa sitä vain autoksi, eikä sekaannusta tule... Aygo voisi tietty olla suomalaisittain muna.
Laiva. Lastenlasten mielestä vanha Volvo on kauhee laiva
Piia, auto on harmaa citroen c3
On varmaan joo tosi hyvä. Joku tonnin arvoinen polttomoottoriromu.