Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

450e Kuussa

vain elämää
03.07.2018 |

450e kuussa on raha millä minun on elettävä. Olen pitkäaikais-sairas. 450e siitä maksan vielä 130e opintolainaa pois eli 320e on mikä minulle jää käteen, lääkeisiin ruokaan vuokraan jne perusedellytyksiin. Olen vuosia elänyt näin. Ei lapsia ei puolisoa ei perhettä ei terveyttä ei mitään omaisuutta ei mahdollisuutta parantua työkykyiseksi . Mieti siinä sinä kateellinen katkerana kuinka nautintoa ja rahan roisketta tämä minun elämäni on. Näyttää se ehkä rikkaalle, johtuen kyvykkyydestäni vinyttää joka ainoa sentti maksimiinsa. Niin teen koska on pakko ei siksi että minua huvittaisi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas loinen sekoittaa saamansa tuet ja käteenjäävän summan. Nämä ovat täysin eri asioita.

Pitkäaikaissairas.

Oletpa epäkohtelias.

22/23 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

No ehkä tämä tyyppi ei tiedä olevansa oikeutettu joihinkin tukiin. Kaikkia tukia pitää ihan itse osata hakea. Sairas ja masentunut ihminen ei varmasti ole maailman kovin draivi päällä hakemassa itselleen oikeutta. Vaikutat sydämettömältä kommenttiesi perusteella.

Terveydenhuollosta kyllä ohjataan sosiaaliohjaajalle, joka neuvoo näissä tukiasioissa. Ap:lle tiedoksi, että nyt kannattaa ottaa yhteys oman alueen sosiaalitoimistoon, jos ei ole jo ohjattu. Siellä neuvotaan kyllä. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjottamasi on totta eikä sinulla ole muuta omaisuutta, olet oikeutettu toimeentulotukeen. Toimeentulotuessahan lasketaan että käteen pitäisi vuokran ja välttämättömien laskujen jälkeen jäädä n. 490 €.