Miksi minun viereinen paikka bussissa täyttyy aina viimeisenä?
Pukeudun siististi ja käyn suihkussa päivittäin. Olisi kiva kun joku kaunis tyttö tulisi vaikka viereen ja tuntisi naisen lämmön kun käsivartemme ja ulkoreitemme koskettaisivat mutta yleensä jopa seisovat mieluunmin kuin istuvat viereeni! ☹️
M26
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt päinvastaista. Jopa tiastoakin asiasta tehnyt.
Järjestään kun ikkunapaikat on täytetty, minusta alkaa toisen penkin täyttö.
Olen ihan tavallisen näköinen viisikymppinen nainen, täysin siisti tietenkin työmatkalla. En ole erityisen pieni, joka selittäisi jotain varmaan.
Monet ovat sanoneet, että minulla on avoimet ja ystävälliset kasvot. Voiko se tosiaan vaikuttaa niin nopeassa valintapäätöksessä kuin istumapaikka. Asia ei minua haittaa siis yhtään, joskus vain olen kummastellut.
Ehkä ap:n naamasta jotenkin näkyvät nämä irstaat ajatukset ja varsinkin nuoret naiset siis jättävät väliin...
No koska olet se viisikymppinen tavallisen näköinen nainen sinun viereen uskaltaa istua ilman #metoota.
Kun olin nuori teinikolli mua olisi jännittänyt istuutua jonkun nätin typykän viereen. Myös miehen viereen istuminen olisi ollut liian homoa. Vanhempi nainen oli turvallinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen viisikymppinen nainen, täysin siisti tietenkin työmatkalla. En ole erityisen pieni, joka selittäisi jotain varmaan.
Monet ovat sanoneet, että minulla on avoimet ja ystävälliset kasvot. Voiko se tosiaan vaikuttaa niin nopeassa valintapäätöksessä kuin istumapaikka. Asia ei minua haittaa siis yhtään, joskus vain olen kummastellut.
Ehkä ap:n naamasta jotenkin näkyvät nämä irstaat ajatukset ja varsinkin nuoret naiset siis jättävät väliin...
No koska olet se viisikymppinen tavallisen näköinen nainen sinun viereen uskaltaa istua ilman #metoota.
Kun olin nuori teinikolli mua olisi jännittänyt istuutua jonkun nätin typykän viereen. Myös miehen viereen istuminen olisi ollut liian homoa. Vanhempi nainen oli turvallinen valinta.
Lisäksi monella 5-kymppisellä naisella on isot mehevät riipparit joita voi sivusilmällä katsella ja jotka bussin täristessä höllyvät kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu!
Olen 35-vuotias nainen.
Myös kassajonossa ja bussipysäkillä ja muissa odotustilanteissa aletaan minulle juttelemaan.
Ei haittaa, kiva vaan 😊
Samoissa tunnelmissa siisti, urheileva, työssäkäyvä 50v perheellinen nainen. BMI 25, vaaleat hieman olkapäille ulottuvat hoidetut hiukset. Päivittäin käyn suihkussa, vaihdan puhtaat vaatteet.
Kukaan ei istu viereeni, mielummin jäävät bussissa seisomapaikoille.
Vaikka kasvot eivät mitään missitasoa olisikaan niin saa siihen viereen istua.
Ai senkö takia miehet istuvat bussissa vieressä niin leveästi kiinni että varmasti käsivarret ja reidet hinkkaavat yhteen..
Vierailija kirjoitti:
Ai senkö takia miehet istuvat bussissa vieressä niin leveästi kiinni että varmasti käsivarret ja reidet hinkkaavat yhteen..
Juuri siksi, voi sitten kotona runkata kullia naisen kosketusta muistellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, voi sitten kotona runkata kullia naisen kosketusta muistellen.
Just joo.. eivätpähän ainakaan paljasta pintaa saa.
Mä taas tykkään istua yksin ja olenkin huomannut, että oma vieruspenkki jää useimmiten tyhjäksi silloin, kun itse katsoo bussiin tulijoita. Siis jotenkin tarkkailee niitä istumapaikkaa etsiviä, ottaa kontaktia. Aika moni jää tuolloin tulematta viereen. Ehkä tarkkailukatseeni on sitten jotenkin ikävä tai tympeä, tiedä sitten (se ei ole tarkoitus), mutta olen ajatellut, että ihmiset eivät "halua tulla nähdyksi" ja siksi istuvat mieluummin henkilön viereen, joka ei ole huomaavinaan ja katselee ikkunasta ulos.
Menin bussilla tässä taannoin. Ensin kaikki istuivat yksin sitten bussi lähti täyttymään niillä vieruspaikoilla. Olin ainut jolla ei ollut vierustoveria istumassa vieressä. En ole kaunis enkä ruma enkä laiha enkä ylilihava. Sattumaa lienee, mutta huvitti ja hieman ihmetytti...
Minä en ainakaan istu mielellään sellaisen viereen, joka ottaa katsekontaktia tai varsinkaan jos näyttää kiinnostuneelta. Olen nätti nainen ja saan kaikki kiintiöt täyteen huomiota ja ylikin, mutta minua ei muut ihmiset kiinnosta eikä varsinkaan mikään reisisamba bussin penkillä. Kerran joku mies alkoi lähentelemään bussissa, hivuttautui lähemmäs ja levitti jalkojaan painaen reittään minun reittäni vasten. Yök. Jäin pois seuraavalla pysäkillä ja katsoin tarkkaan, ettei tämä hipeltäjä jäänyt myös, ja jatkoin matkaa seuraavalla bussilla. En sanonut tälle mitään, kenties olisi pitänyt, mulkaisin kyllä äkäisesti. Koin tilanteen ahdistavana.
Tiesittekö, että on tahditonta tunkea toisen seif speissille notkumaan? Pidän aina nyssäkkää viereisellä penkillä, ettei kukaan loukkaa koskemattomuuttani.
Olen ihan tavallinen heteromies, 35 vuotta vanha. En siis mitenkään tämän aloittajan kohderyhmää. Mutta ihmettelen, miten täällä ei ole enemmän nostettu esille kuinka helvetin creepy tämä aloittaja on. Vai eikö muissa herätä yhtään inhoa mies, joka kirjoittaa näin:
"tuntisi naisen lämmön kun käsivartemme ja ulkoreitemme koskettaisivat"
Siis oikeesti mitä helvettiä? "Naisen lämmön"! Tuo on niin kuin paskimman tason harlekiininovellista. En yhtään ihmettele, että jäbä on 26-vuotiaana neitsyt.
Ominaishajusi on ulostemainen, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallinen heteromies, 35 vuotta vanha. En siis mitenkään tämän aloittajan kohderyhmää. Mutta ihmettelen, miten täällä ei ole enemmän nostettu esille kuinka helvetin creepy tämä aloittaja on. Vai eikö muissa herätä yhtään inhoa mies, joka kirjoittaa näin:
Siis oikeesti mitä helvettiä? "Naisen lämmön"! Tuo on niin kuin paskimman tason harlekiininovellista. En yhtään ihmettele, että jäbä on 26-vuotiaana neitsyt.
Ihan oikeesti, miten voit itse olla noin idiootti!
Koetapa AP istua itse joskus jollekin muulle paikalle. Minä olen nainen, ulkonäössä ei mitään vikaa. Vieressäni oleva paikka täyttyy aina viimeisenä ja monesti siihen ei istu kukaan, jäävät mieluummin seisomapaikalle. Kun menin sit istumaan ihan eri paikalle, kuin missä yleensä olen, viereeni istuttiin melkein heti. Tuntuu että bussien paikkojen täyttymisjärjestyksessä on joku matkustajien alitajuntaan perustuva kaava :D
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo white knightaus, et saa täältä keltään alastonkuvia.
Mun paikan valintaan bussissa vaikuttavat nämä:
- Jos on mahdollista saada paikka niin, että ei ole vieruskaveria niin tämä ensisijaisesti
- Vieruskaveri ei ole levittäytynyt toisen paikalle (jos on todella isokokoinen tai istuu vaan leveästi tai on paljon kasseja/matkalaukku niin ei siinä ole oikeasti tilaa istua toiselle)
- Vieruskaveri on selvinpäin ja hygienia on kunnossa
- Katse toiselta matkustajalta voi vaikuttaa siihen, että istun hänen viereensä. Henkilöstä jää mielikuva, että häntä kiinnostaa muut ihmiset eikä ahdistu muista. Jos henkilö katsoo todella tiiviisti ikkunaan niin en ehkä hänen viereensä istu (tosin jos muita paikkoja ei ole niin istun)
- Todella komeita miehiä välttelen jostain syystä, vaikka voisi kuvitella että juuri sellaisen vieressä olisi kiva istua! Ehkä sitä jotenkin tulee liian tietoiseksi siitä vieruskaverista ja koko bussimatka menee siihen..
Jos joskus en halua itselleni vieruskaveria niin vältän tuota katsekontaktia ja olen kokenut että se toimii hyvin. Jos erehdyn katsomaan tulijoita niin todennäköisemmin joku istahtaa viereen.