Voisiko vauva nukkua keittiön lattialla yhden yön?
Ei mahdu mun ja miehen sänkyyn kun mies on niin levoton nukkuja. En keksi muutakaan, tää on niin pieni kämppä. Huomenna ostetaan uusi sänky vauvalle.
Kommentit (50)
Äitiyspakkauksen laatikossa kyllä. Muuten mies lattialle ja vauva sänkyyn.
Äitiyspakkauksen laatikossa voi nukkua.
Vaunuissa/vaununkopassahan voi nukkua melkein missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli ottaa äitipakkaus rahana. Laskuihin meni.
ap
Joo, syytikkä ehdottomasti, niin menee useampikin yö. Lattialämmitys ei kai ole tarpeellinen näin kesällä.
Missäs vauva on aikaisemmin nukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Missäs vauva on aikaisemmin nukkunut.
Pinnasänky
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syytikkä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2776125/akkia-voiko-vauvan-pistaa-nukku…
Kaikkea täällä kysytäänkään .Nosta patjat vaan lattialle ja siellä nukutte vauvan kanssa,,,ellei herra tahdo mennä sinne nukkumaan.
Ajatteleppa missä vauvat nukkuu esim kehitysmaissa,,,,,hups hups tätä nykyihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea täällä kysytäänkään .Nosta patjat vaan lattialle ja siellä nukutte vauvan kanssa,,,ellei herra tahdo mennä sinne nukkumaan.
Ajatteleppa missä vauvat nukkuu esim kehitysmaissa,,,,,hups hups tätä nykyihmistä.
Patjat lattialle? En nyt ihan ymmärrä. Miksi minun ja miehen pitöisi ahtautua lattialle? Ei mahduttaisi edes, kun lelut ja pyykkitelineet ovat tilaa viemässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taasko?
Vierailija kirjoitti:
Joo, syytikkä ehdottomasti, niin menee useampikin yö. Lattialämmitys ei kai ole tarpeellinen näin kesällä.
Mutta vain vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taasko?
Mitä? Siis minulla on ihan vain tämä yksi lapsi ja otin pakkauksen rahana. Koska oli pakko.
ap
Niin huono provo.
Oon nukkunut vauvan kanssa lattialla patjalla. Mies voi nukkua missä tykkää.
No miksi ei voi nukkua siinä pinnasängyssä. Mahtuuko huomenna ostettava uusi sänky asuntoon jos pinnasänky ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei voi nukkua siinä pinnasängyssä. Mahtuuko huomenna ostettava uusi sänky asuntoon jos pinnasänky ei mahdu.
No koska vanha sänky on rikki. En kai muuten ostaisi uutta.
Ap
hiekkalaatikko ok. tuuleekin nyt, ei oo hyttysiä
Meillä vauva nukkuu mökillä vaunukopassa, parsängyssä meidän välissä.
Syytikässä voi hyvin nukkua. Myös kylppäri on hyvä paikka, jos siellä on lattialämmitys.