Voisiko vauva nukkua keittiön lattialla yhden yön?
Ei mahdu mun ja miehen sänkyyn kun mies on niin levoton nukkuja. En keksi muutakaan, tää on niin pieni kämppä. Huomenna ostetaan uusi sänky vauvalle.
Kommentit (50)
Ja oikeasti ap, siivoa sieltä makuuhuoneesta ne lelut pois, kuivausteline sinne keittiöön ja se rikkinäinen pinnis helkkariin, niin kyllä mahtuu miehelle tekemään pedin siihen sängyn viereen. Tai käsket sohvalle. Kai se mieskin aikuinen ihminen on ja tajuaa mitä pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ HELVETIN SYYTIKKÄ?
Muovipussi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ HELVETIN SYYTIKKÄ?
Muovipussi!
Paikallista kansanperinnettä Lahesta!
Ap on moraaliton leveävittu jonka mies pettää. Ette osaa edes nukkumisjärjestelyitä hoitaa ja äitiyspakkauskin pitää ottaa rahana. Huh.. Paljon sait äitiyspakkauksesta? Itse en kyllä rahana olisi niin pientä summaa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkauksen laatikossa voi nukkua.
Pakko oli ottaa äitipakkaus rahana. Laskuihin meni.
ap
Anna lapsi adoptioon, sinä et lasta ansaitse.
Ai koska otin äitiyspakkauksen rahana? Tekeekö se minusta kauhean ihmisen, että maksoin pakollisia laskuja? Pitäisi varmaan antaa mennä kaiken ulosottoon. Tuo oli ihan tosi ikävästi sanottu, sillä lapsi saa rakkautta.
ap
Että olet typerä. Tietysti olisi kannattanut ottaa pakkaus ja myydä se. Ulkomaalaiset ostavat niitä innoissaan täällä Suomessa.
Äitiysavustus ei ole puoliakaan pakkauksen arvosta.
Miten se ap yö meni . Löytyikö vauvalle nukkumapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkauksen laatikossa voi nukkua.
Pakko oli ottaa äitipakkaus rahana. Laskuihin meni.
ap
Taasko?
Mitä? Siis minulla on ihan vain tämä yksi lapsi ja otin pakkauksen rahana. Koska oli pakko.
ap
Millaisella ihmisellä ovat raha-asiat niin huonosti, että pakkaus "on pakko" ottaa rahana? Entä seuraava kuukausi? Entä lapsen elämä?
Vierailija kirjoitti:
Miten se ap yö meni . Löytyikö vauvalle nukkumapaikka.
Mies ei suostunut nukkumaan lattialla. Minä sitten yritin vauvan kanssa nukkua keittiössä, mutta tilantpuutteen takia tein vain tyynyistä ja lakanoista pehmeän mytyn ja jätin vauvan nukkumaan siihen. Itse menin takaisin sänkyyn että sain edes vähän unta. En jaksanut yöllä alkaa siivota leluja lattioilta ja pyykkejä.
Ap
Jospa tänään saisit aikaiseksi vähän vaikka siivoilla .
No ei kukaan muukaan ole koskaan syytikästä kuullut, saati sellaista nähnyt. On vaan tullut luettua tuo ketju :)