Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten exäsi käyttäytyi sinua kohtaan suhteenne loppuaikoina, kun hänellä oli toinen, salarakas?

Vierailija
02.07.2018 |

Meillä syytteli minua kaksoiselämästä, haukkui ja epäili pettämisestä koko ajan. Raivosi ja mökötti. Kävi koko ajan omilla asioillaan ja oli hyvin kylmä minua kohtaan. Yritin kysyä mikä on, mutta ei sanonut mitään. Sitten vaan yhtäkkiä lähti ja syy selvisi jokusen kuukauden päästä sitten.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni muuttui todella välinpitämättömäksi suhteen loppuvaiheessa; saattoi jättää tulematta yöksi kotiin eikä ilmoittanut siitä mitään minulle. Tai joskus jos puhelimessa kysyin missä hän on, hän vain katkaisi puhelun ja laittoi puhelimen kiinni.

Minua myös syytteli pettämisestä koko kahden vuoden suhteemme ajan, mutta näin jälkeenpäin tajusin että hän selvästi pelkäsi minun käyttäytyvän samalla lailla kuin hän, hänellä oli ollut siis koko suhteemme ajan joku toinen.

Vierailija
2/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältti näyttäytymistä kanssani ns. julkisilla paikoilla, suuttui mitättömistä asioista, puhelin piippaili yhtenään ja tuntui muutenkin kuin olisi vetänyt perässään kivirekeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin itse se jolla oli toinen ja kamppailin kauhean syyllisyyden kanssa ja mieti jäädäkö vai lähteä. Kohtelin exää niin hyvin kuin taisin, kerroin miettiväni eroa. En vetänyt mitään raivareita. En tunnustanut toista koska en halunnut satuttaa.

Ehkä siinä on miehen ja naisen ero. Naisella on omatunto, mies vaan ragee.

Vierailija
4/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelua ilman syytä. Poissaoleva. Kännykkä äänettömällä tai koko ajan näpräämässä sitä. Ei aloitteita seksiin. Kiinnittää huomiota vaatteisiin aiempaa enemmän. Joku uusi ihmeellinen mielenkiinnon kohde, josta kertoo innostuneesti.

Nämä merkit helppo ymmärtää jälkikäteen mutta kun elää keskellä ruuhkavuosia pesten iltamyöhään lasten kurahousuja ja arpoen aamulla onko lapsi liian räkäinen päiväkotiin 5 minuuttia ennenkuin pitäisi juosta bussiin, ei merkkejä välttämättä huomaa tai jaksa välittää...

Vierailija
5/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäili mua pettämisestä. Hakkasi. Repi hiuksia ihan kunnolla, niin että työterveyslääkäri sai shokin että kymmenen sentin alueelta hiukset on revitty. En saanut mennä edes salille. Olin kyseistä naista paljon treenatumpi. Pani naapurin juoppoa. Jätin miehen. Syytti oikeudessa että syinä hänen pahoinpitelyynsä on että minä petän. En tajunnut että mistä hän edes puhuu!!!!

Nyt mä tiedän että pettäjä on itse vainoharhainen. Sisäisesti rikki ja huonoitsetuntoinen. Paremmin koulutettu nainen joka on hyvässä kunnossa ei estä mitään. Paska mies on paska mies.

Mun ex on virolainen. Mun silmissäni tällä hetkellä maailman rumin mies. Punainen juopon nenä. Sairas haima. Sydänkään ei toimi. Oksettavin ihminen jonka olen tavannut.

Vierailija
6/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosi päiväkausiksi. Valehteli tekemisistään. Syytti minua kyttäämisestä.

Vierailija
7/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkui puhelimessa koko ajan, minua kohtaan viileä. Kysellessäni, että onko joku toinen, syytteli toki vainoharhaiseksi hulluksi, vaikka aivan selkeästi näki kilometrin päähän, että jotain on tekeillä.

Vierailija
8/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma alkoi sillä ettei yli vuoteen ollut seksiä.

Yöt hän vietti tietokoneella, ja ärsyyntyi aina kun tulin katsomaan mitä tekee.

Sitten keksityn tekosyyn varjolla meni kavereidensa kanssa mökille pariksi viikkoa.

Ei vastannut siellä puhelimeen, silloin kun vastasi niin huuteli törkeyksiä.

Tosiasia oli se, että kavereidensa kanssa mökillä pani näitä chattimiehiä.

Mökkireissua jälkeen syytti että olen pettänyt häntä ja tartuttanut sukupuolitaudin häneen. Kävimme molemmat testeissä ja hän oli meistä ainoa jolla tauti oli (tosi yllättävää hei).

Niin me sitten parin vuoden suhteesta erottiin ja hän alkoi seukkaamaan jonkun aiemmin tapaamansa vanhemman kundin kanssa.

Tätä uutta miestä kiinnosti viina, huumeet ja naisten hakkaaminen, jonka exäni sai kokea ihan henkilökohtaisesti.

Kesän mentyä exä soitteli minulle ja ehdotti yhteenpalaamista koska ”olemmehan molemmat kasvaneet ihmisinä” jne tuubaa.

Sanoin että ei kuule kiinnosta pashkan vertaa sinun kasvamisesi, onnea valitsemallasi tiellä. Ps. Sillon synttäreiltäs kun menit etukäteen kotiin, panin sen jälkeen sun parasta kaverias (tämä oli totta). Älä soita mulle enää. Moi.

Kaikki tämä draama jo 17 ikävuoteen mennessä. Kunnon teinirakkaus. Vihaan sitä ämmää vieläkin.

Vierailija
9/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäili mua pettämisestä. Hakkasi. Repi hiuksia ihan kunnolla, niin että työterveyslääkäri sai shokin että kymmenen sentin alueelta hiukset on revitty. En saanut mennä edes salille. Olin kyseistä naista paljon treenatumpi. Pani naapurin juoppoa. Jätin miehen. Syytti oikeudessa että syinä hänen pahoinpitelyynsä on että minä petän. En tajunnut että mistä hän edes puhuu!!!!

Nyt mä tiedän että pettäjä on itse vainoharhainen. Sisäisesti rikki ja huonoitsetuntoinen. Paremmin koulutettu nainen joka on hyvässä kunnossa ei estä mitään. Paska mies on paska mies.

Mun ex on virolainen. Mun silmissäni tällä hetkellä maailman rumin mies. Punainen juopon nenä. Sairas haima. Sydänkään ei toimi. Oksettavin ihminen jonka olen tavannut.

Olit kyseistä naista treenatumpi ja jätit miehen? Siis oliks teitä kolme parisuhteessa? Jäit siis kahden naisen kanssa ja mies heivattiin ulos?

Vierailija
10/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli se, että alkoi huomautella jotenkin ihmeellisistä asioista ulkonäössäni... siis saattoi töksäyttää tunteettomasti että "sulla on jotain hampaiden välissä" tai jotain kommenttia hajuista tms. Ja olen siis hygieninen ihminen ja yleensä jos hampaiden välissä on ollut jotain, se on esitetty hienotunteisesti. Mutta sellainen naljailu yleistyi, näki mut negatiivisessa valossa. Sitten syytti mua mustasukkaisuuspäissään exien kanssa yhteydenpidosta ja oli vainoharhainen muutenkin. Otin meistä kuvan piknikillä ja mies käänsi pään pois ja tiuski, että eikö mitään voida pitää yksityisenä. Ihmettelin, että hitto otin vaan kuvan, niin sanoi että laitan kuitenkin someen. Mies ei halunnut julkistaa parisuhdetta somessa ja oli muutenkin somen suhteen outo.

Mistään muusta en sitten tiennytkään, puhelinkäytös oli normaalia, tosin alusta saakka sillä oli puhelin aina äänettömällä, joten varmaan naisia ollut alusta saakka. 

Jälkikäteen mietin, että se oli hyvin flirtti ja sosiaalinen ihminen ja tosi pinnallinen. Tinderistä pokasi vaan hyväkroppaisia ja oli sellainen läskirasisti, sanoi myös aina suoraan, että läskit ei sytytä. Pinnallinen ja vähän ehkä julmiakin piirteitä mitä tulee naisen seksualisoimiseen. Tosi romanttinen ja kova hellimään, mutta epäluotettava. Naiset ihastuu helposti tollasiin romantikkoihin, mutta pinnan alta paljastuu sitten flirtti pelimies, joka komppaa omaa epävarmuuttaan ja huonoa itsetuntoaan naisten huomiolla.

Vierailija
11/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se, jolla oli toinen. Suhteessa oli jo pikään mennyt huonosti. Ei nukuttu yhdessä, ei tehty mitään yhdessä, ei puhuttu. Ihastuin toiseen mieheen ja sain vastakaikua. Heti suhteen alussa jo ilmoitin exälle haluavani eron.

Ex alkoi epäillä toista, mutta kielsin olevan ketään. Sitten lopulta oli pakko myöntää. Siitä sitten aloin asunnon hakuun ja aloin tehdä oikeaa eroa. Eroa muuten oli jo haettu ja harkinta-aika menossa.

Uuden suhteen aikana olin exää kohtaan välinpitämätön ja kylmä. Ei puhuttu kuin muutamia sanoja lapsiin liittyen. Tosin niin oli exäkin välinpitämätön ja oli ollut pitkään. Siksipä rakkaus toiseen mieheen alkoi.

Vierailija
12/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon negatiiviseen huomautteluun, vikojen etsimiseen ja korostamiseen on syy. Sillä, että sinä olet "viallinen" mies helpottaa omaa syyllisyyttään pettämisestä ja oikeuttaa päätöstään olla toisen kanssa siinä sivussa. Julmaa ja aivan hirveä kokemus, että toinen lyttää itsetunnon sekä pettää luottamuksen, mutta niin se usein menee. Siksi kannattaa lähteä heti kun mies alkaa käyttäytyä noin, ei se siitä paremmaksi muutu.