Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te varatut joilla salasuhde

Vierailija
02.07.2018 |

Jos teillä on salasuhde sinkkuun mieheen/naiseen, pelkäättekö koskaan että tämä saattaa löytää uuden kumppanin? Ettei jaksa enää odottaa eroa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, on vain fb suhde

Vierailija
2/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, koska en halua erota, enkä halua sitä puolisokseni. Olen aivan tyytyväinen tähän tilanteeseen, ja niin on salasuhteenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen kanssa naimisiin ole menossa :D

Vierailija
4/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että menisin parisuhteeseen miehen kanssa, joka säätää varatun kanssa? :D

Vierailija
5/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat varattuja, joten ei voi auttaa tässä.

Vierailija
6/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni salasuhteen tarkoitus ei ole mikään uuden puolison etsintä, vaan pieni jännistys ja piristysruiske arjen keskellä.

Vierailija
7/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että menisin parisuhteeseen miehen kanssa, joka säätää varatun kanssa? :D

Mutta sinun, joka pettää kanssa sitten on miehesi oltava?

Vierailija
8/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni salasuhteen tarkoitus ei ole mikään uuden puolison etsintä, vaan pieni jännistys ja piristysruiske arjen keskellä.

Mitä luulet tarttisko oma puoliso samanlaisen lisämausteen elämäänsä?

Vierailija
9/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan odottele, että salasuhteesta tulisi oikea suhde? Sehän on vaan salasuhde, seksiä, joillekin juttelua, joillekin jotain muuta mutta ei mitään parisuhdetta. 

Vierailija
10/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää, koska en halua erota, enkä halua sitä puolisokseni. Olen aivan tyytyväinen tähän tilanteeseen, ja niin on salasuhteenikin.

Onko petetyt osapuolet myös aivan tyytyväisiä tähän tilanteeseen?

Vierailija
11/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua erota? Haluatte mielummin häpäistä näitä toisia osapuolia.

Vierailija
12/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua erota, koska rakastan miestäni. En myöskään häpäise häntä, koska hän ei saa koskaan tietää salasuhteestani. Jos hänellä on samantapainen suhde jonkun toisen kanssa, en myöskään halua tietää siitä.

Vierailija
14/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puolisoni tiedä, eikä tulekaan koskaan tietämään.

Vierailija
15/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Mies jonka kanssa kikkailen, niin häntä ei kiinnosta seurustelu yhtään. Eikä häntä kiinnosta, vaikka lopettaisin tämän salailun hänen kanssa. Olen pelkkää seksiä hänelle ja hän minulle. Olen kysynyt onko hänellä tunteita, niin ei ole. Minulla taas on ollut ja on ehkä vähän vielä tunteita häntä kohtaan. Hän sanoi kun kerroin niistä, niin älä ota tunteita mukaan ja rupea haaveilemaan. Sinä käyt minun luona en minä käy sinun luona.

Vierailija
16/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku ja salasuhteessa varatun miehen kanssa. Pelkästä seksisuhteesta ei todellakaan ole kyse vaan tunteita on paljon mukana. Aika näyttää.

Vierailija
17/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis valehtelija. Voiko sinuun luottaa missään asiassa? Eikö olisi kivaa jos miehelläsi olisi jotain yhtä kivaa elämässään? Vai onko se vain sinun yksinoikeus?

Vierailija
18/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä vihasin naisia jo aiemmin, mutta saahan tästä lisäboostia.

Vierailija
19/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiat menee toisinkin päin. Mieheni löysi uuden naisen, jota alkoi tapailla. Minulle mies kertoi tästä ja päätimme vuoden päästä erota, kun salasuhteelle ei lppua näkynyt.  Myöhemmin kuulin, että mies ei ollut kertonut tälle uudelle naiselleen olevansa naimisissa. Nainen oli saanut kuulla ihan vahingossa eräältä miehen sukulaiselta, että mies oli ollut avioliitossa heidän seurustelunsa alkuvuosina.  Oli ollut hetken aika huuli pyöreänä, mutta olivat sitten kuitenkin avioituneet. Ovat kylläkin myöhemmin eronneet.

Vierailija
20/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis valehtelija. Voiko sinuun luottaa missään asiassa? Eikö olisi kivaa jos miehelläsi olisi jotain yhtä kivaa elämässään? Vai onko se vain sinun yksinoikeus?

Tässä asiassa olen valehtelija, monessa muussa en. Jos miehelläni olisi samanlainen suhde, ja hän pitäisi sen yhtä salassa, ja olisi yhtä kunnioittava minua kohtaan kuin minä häntä, ei se minua haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi