Onko kukaan muu ajanut itse synttäreille synnyttämään?
Mä ajoin itse autolla. Tosin matkaa oli vain n 2,5km.
Kommentit (19)
Molempien lasten kohdalla. Matkaa noin 9km. Toisen kohdalla ajoin 6h päästä takaisin kotiinkin.
Ei synttäreille, mutta ystävän lapsivedet meni hääjuhlien ruokajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen juhlat pilasit synnytyksinesi?
Tarkoitin synnärille
Varmasti on monikin. Mutta tuo ei kyllä todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe, vaan samantasoista riskinottoa kuin menisi sairauskohtauksessa auton rattiin.
Tee se itse synttärilahja. Varmasti erikoinen ja ikimuistoinen. Paljon onnea, odota hetki niin saat lahjasi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on monikin. Mutta tuo ei kyllä todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe, vaan samantasoista riskinottoa kuin menisi sairauskohtauksessa auton rattiin.
Ei mutta mies oli pyörätuolissa eikä hän voinut enää sairauksien takia ajaa niin ajoin itse. Ajoin sitten parin päivän päästä takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sovittu käynnistysaika kummankin kohdalla :D
Villasukat, kukkaset ja viinipullot lahjana onkin jo niin nähty. Tää on hyvä lahjavinkki.
Olisin voinut ajaa mutta mies vaatii rattiin. Ok tosin matkaa yli 100km
Jatkossa voi sitten viettää tuplasynttäreitä!
Mä kävelin 3 km synnärille eka synnytykseen. Tosin käynnistys. Tokassa oli mies kuskina. Ei olisi tullut autoilusta paljon mitään, vauva syntyi kun olin ollut 5 min salissa. Kolmas oli taas käynnistys, ja kävellen mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa voi sitten viettää tuplasynttäreitä!
Ja lahjan saajasta kummi. Ei varmasti kehtaa kieltäytyä kunniasta, eikä ostaa halpoja lahjoja syntymäpäivälahjalleen:)
Olen ajanut itse.
Mies oli töissä, mitä sitä hälyttämään kun ei ollut mukaan tulossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri ajoi itse sydänkohtauksessa sairaalaan.Lääkäri sanoi hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri ajoi itse sydänkohtauksessa sairaalaan.Lääkäri sanoi hulluksi.
Jep, näitä ihmisiä on aina ollut ja aina tulee olemaan. Osalle se taksihinnan säästäminen on sen arvoista, että riskeeraa oman ja toisten hengen liikenteessä. Osalla taas ihan oikeasti ei ole sitä rahaa. Ja jotkut vain tekevät eivätkä ajattele.
Kyllä vaan, en tiennyt että synnytys on käynnissä, kun ainut oire oli että lapsivettä vähän tihkui. Ajoin 50 kilsan päähän ja päädyin suoraan synnytyssaliin.
Minä menin molemmilla kerroilla bussilla, tosin käynnistykseen. Sairaalan parkkipaikka on maksullinen, joten bussi tuli paljon halvemmaksi.
Kenen juhlat pilasit synnytyksinesi?