Lyhyin mies jonka kanssa voisit seurustella?
Kommentit (21)
Vautsi. Entäs jos vastaan tulee mies, joka onkin 188 cm ja muuten vie sinulta jalat alta? Sanot varmasti että ei kelpaa?
Toivoisin että mies olisi minua pitempi, siis vähintään 170 cm.. Täytyisi olla muuten aika täydellinen tyyppi että lyhyemmästä innostuisin.
Ja kun vastaan kävelee kuka tahansa Hollywoodin mieskomistuksista, niin ap menee heti mukana, oli pituus mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vautsi. Entäs jos vastaan tulee mies, joka onkin 188 cm ja muuten vie sinulta jalat alta? Sanot varmasti että ei kelpaa?
Voi kelvata jos on tosi hyvännäkönen. Siis aivan todella komea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vastaan kävelee kuka tahansa Hollywoodin mieskomistuksista, niin ap menee heti mukana, oli pituus mikä tahansa.
Hollywoodin ”mieskomistuksista” ei kukaan ole mun makuun paitsi ehkä Bill Skarsgård. Tykkään laihoista, pitkistä ja kolhoista miehistä, joilla isot silmät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entäs 185 cm? Kemiat sulautuu yhteen välittömästi ja tunnet pulssisi nousevan, kun hän puhuu sinulle.
Sinä varmasti olet A-luokan kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entäs 185 cm? Kemiat sulautuu yhteen välittömästi ja tunnet pulssisi nousevan, kun hän puhuu sinulle.
Sinä varmasti olet A-luokan kaunotar.
En todellakaa ole A-luokan kaunotar, mutta mulla on jo aivan todella hyvännäkönen poikaystävä ja jos mun pitäis se vaihtaa niin pitäis olla aika hemmetin komea et vaihtasin. Jos oot Bill Skarsgård niin joo. Ja 185cm voi kelvata jos näyttää Richard Ramirezilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
178cm. Itse 170 cm.
Tämä on myös oma minimi. Itse olen tosin 168cm. Kyllä pitää vähintään tuo 10cm jäädä eroa, että tunnen itseni naiselliseksi miehen rinnalla.
Pituudella ei ole väliä. En tarvitse pitkää miestä tunteakseni itseni naiselliseksi, pieneksi tai suojelluksi.
No ei mielellään itseäni lyhyempi. Olen 165cm. Joskus nuorempana tapailin saman pituista miestä ja voi jestas se oli hyvä sängyssä. Semmoisia seksikemioita ei ole koskaan sen jälkeen tullut vastaan. Tällä miehellä oli kaikki temput hallussa ja kaikinpuolin aivan jumalainen muna.
Riippuu sielun koosta ja sänkytaidoista. Jos on tarpeeksi mies muuten niin pituudella ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että mies olisi minua pitempi, siis vähintään 170 cm.. Täytyisi olla muuten aika täydellinen tyyppi että lyhyemmästä innostuisin.
Mä oon aina ihmetellyt tätä näkemystä. Eikö pituus ole sulle eräänlainen rasite, jos se karsii erittäin hyviä (muttei täydellisiä) miehiä pois?
Itseäni pidempi, eli 160 on ok, jos muut asiat kunnossa 😉
140cm itse olen 127cm.