Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaspalomehu ehkäisemään virtsatieinfektiota - mutta mitä mehua?

Vierailija
01.07.2018 |

Riittävätkö kaupan 10% täysimehupitoisuuden omaavat karpalomehut? Saako kaupasta edes mitään karpalomehua joka oikeasti auttaisi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista missä ei ole sokeria, sillä sokeri ruokkii sitä bakteeria mikä virtsiksen aiheuttaa.

Vierailija
2/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta (pakaste)karpaloita ja tee itse mehua! Saat aitoa mehua ilman sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisia. Mielestäni marlin on paras, kaikkein happamin. Riitan herkun makea. Pirkan myös aika hyvä. Kuka mistäkin tykkää. Eikä sitä kovin paljon mene, lasi päivässä, sokeria ei niin paljon tule.

Vierailija
4/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroimaton kylmäpuristettu karpalomehu.Saa s-marketista ainakin.

Vierailija
5/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavuudesta en tiedä, mutta osta 100% täysmehutiivistettä (esim. Kaskein marja, jos paikkakunnaltasi löytyy niiden mehuja). Voi itse sekoittaa tujumman mehun.

Vierailija
6/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oriGINal karpalo toimii (:

Vierailija
7/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasipullossa oleva _sokeroimaton_karpalomehu. En muista merkkiä, ei varmaan ihan joka marketista saa. Ja siitä pitää tehdä hiton vahvaa/tulee juoda paljon että mitään vaikutusta.

Vierailija
8/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista missä ei ole sokeria, sillä sokeri ruokkii sitä bakteeria mikä virtsiksen aiheuttaa.

Sokeria ei ole terveen ihmisen virtsassa, niinpä sitä ei myöskään ole rakossa, joka tulehtunut. Hiivaa sokeri kyllä ruokkii.

Vierailija
9/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasipullossa oleva _sokeroimaton_karpalomehu. En muista merkkiä, ei varmaan ihan joka marketista saa. Ja siitä pitää tehdä hiton vahvaa/tulee juoda paljon että mitään vaikutusta.

Aten karpalomehu. Sitäkin on sokeroituna, eli tarkkana pullon valinnassa.

Vierailija
10/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on eroja. Mulla on ehkäissyt lasi tölkkimehua päivässä. Jos en juo niin kahden viikon sisään tulehdus.

Vierailija
11/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se sokeri haittaa. Hiivaa se ruokkii. Rainbown on hyvää, noista tölkkimehuista suurin täysmehupitoisuus.

Vierailija
12/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta karpalomehua, koska vain 1005 voi auttaa ja se maksaa ihan kauheasti. Osta mieluummin karpalokapseleita tai  -jauhetta. Ovat toimineet hyvin minulla ainakin.

Vierailija
13/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta karpalomehua, koska vain 1005 voi auttaa ja se maksaa ihan kauheasti. Osta mieluummin karpalokapseleita tai  -jauhetta. Ovat toimineet hyvin minulla ainakin.

Korjaan 100% eikä 1005:)

Vierailija
14/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapseleina saa myös.

Turha juoda pahanmakuista kalorilitkua.

Vierailija
15/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tätä ihan tavan kaupoista? Onko kalliskin?

Vierailija
16/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapseleina saa myös.

Turha juoda pahanmakuista kalorilitkua.

Kyllä nestettä pitäis juoda, että virtsarakko puhdistuis.

S-kaupassa oli myös kenomakeutettua tiivistettyä.

Vierailija
17/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile erilaisia. Mielestäni marlin on paras, kaikkein happamin. Riitan herkun makea. Pirkan myös aika hyvä. Kuka mistäkin tykkää. Eikä sitä kovin paljon mene, lasi päivässä, sokeria ei niin paljon tule.

Ei kannata näitä juoda, karpalon happamuus + sokeri on todella paska yhdistelmä hampaille ja varmaan kaikenlaisia tarpeettomia lisäaineitakin on mukana. Sokeroimaton 100% mehu on paras vaihtoehto.

Vierailija
18/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan karpalomehut sokerijuomaa. Pakastekarpalot, virosta, joihin lisätty paljon lisäsineita. Nyt syksyllä haen karpalot metsäsuolta tai torilta.

Parhaita.

Vierailija
19/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on eroja. Mulla on ehkäissyt lasi tölkkimehua päivässä. Jos en juo niin kahden viikon sisään tulehdus.

Miksi saat tulehduksen aina jos et juo karpalomehua? Eikö se ole mielestäsi outoa tai hälyyttävää?

Vierailija
20/33 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei karpalo missään muodossa toiminut. Hipeksal- estolääkitys on ainoa mikä on pitänyt infektiot pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme