Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Tillanen kirjoitti:
Hivakkaan
Mikä on hivakka?
Nippu
Piilotan isoon vauvanukkeen, jonka kuljetan lastenvaunuissa rannalle.
Jos on noin kiinnikasvanut puhelimeensa, niin eikö uintireissun voisi korvata jollain appillä?
Ei ole koskaan varastettu. En usko varkaisiin vaan siihen et ihmiset osaa käyttäytyä, tähän asti ovat osanneet <3 En myöskään suostu pelkäämää kaikkea mahdollista pahaa.
Ajan citymaasturin uimarannan parhaalle paikalle (joskus jäänyt joku kynäniska alle kun kurvasin oikein näyttävästi paikalle, hehhee ) ja tavarat sinne ja ovi lukkoon. Auton avaimet laitan kondomiin ja poskeen, hehhee.
Tähän asti oon mennyt vaan riskillä ja jättänyt tavarat laukkuun ja kietonyt pyyhkeen päälle. Vielä ei ole varastettu, toivottavasti ei jatkossakaan.
Annan laukun naapuriviltille.
Joku tavallinen suomalainen lapsiperhe tms.
Autoon tietenkin, kaikki rannat on sen verran kaukana että autolla aina menty. Ainoa arvokas mikä rannalla pienessä pussukassa pyyhkeeseen ja vaatteisiin piilotettuna oottaa on auton avain ja silmälasit. En ui niin kauas ettenkö ehtisi pussin luo jos joku epäilyttävä sitä tonkimaan pyrkisi.
Mitä esim. etelässä rannalla puhelimella tekee? Ei mitään, siellä ollaan lomalla. Mä ainakin jätän sen hotelliin.
Puhelin ja rahat lokeroon. Yksinkertaista.
näistä vastauksista taas huomaa kuinka kännykät on nykyään kiinnikasvaneet ihmisiin. Ettekö te oikeasti pysty olemaan edes lomalla/vapaapäivänä muutamaa tuntia ilman sitä älylaitetta?
Vierailija kirjoitti:
näistä vastauksista taas huomaa kuinka kännykät on nykyään kiinnikasvaneet ihmisiin. Ettekö te oikeasti pysty olemaan edes lomalla/vapaapäivänä muutamaa tuntia ilman sitä älylaitetta?
Lopetin uimisen jo vuosia sitten, ettei puhelimen tarvitse olla yksin.
Ap on impipoika, joka kalastelee vastausta "Tungen luurin, rahat ja avaimet Kinder-munassa vaginaani". Luurit ovat kyllä nykyään liian isoja moiseen.
Onnea yritykselle.
Laitan sen nutturaan ja varon kastelemasta päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan jättäisin autoon ja ovet lukkoon. Tai ihan kotiin jättäisin.
Mihin autonavaimet? Kotiavaimen ehkä voi laittaa lenkillä kaulaan, mutta meilläkin nykyään sellainen pieni musta lärpäke, joka jotenkin maagisesti avaa lukon. Saako sellainen kastua?
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Ostin Huutonetistä halvan mutta toimivan Nokian peruspuhelimen, johon olen laittanut prepaid-kortin. Avaimet jätän naapurin mummolle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä käyn lenkillä ja kaupassa ilman puhelinta.
Et siis kuuntele musiikkia lenkkeillessäsi? Vai löytyykö sinulta vielä joku vanha mp3-soitin ellei jopa walkman? Itselleni musiikki on älyttömän tärkeää enkä todellakaan jaksaisi vetää kovinkaan kummoista lenkkiä ilman musiikkia. Rannalle otan puhelimen, että voin kuunnella musiikkia kirjaa lukiessani.
Ja yleensä rantapäivän päätteeksi tulee pistäydyttyä kavereiden kanssa terassilla niin hyvä on olla puhelin mukana, että voi sopia mihin aikaan ja mihin mennään. Ei oikein viitsi pyöräänkään puhelinta jättää..
Kauppaan sen sijaan en ota juuri ikinä puhelinta mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En, koska haluan kuunnella musiikkia rannalla ollessani. Jos on kavereita mukana niin sitten on messissä myös pieni kaiutin millä kuunnellaan musiikkia puhelimelta.
Jätän autoon puhelimen ja rahat. Jos tarvin niitä niin haen ne.
No voisivathan jotkut vanhemmat haluta mennä yhtä aikaa uimaan jos on vaikka monta lasta.