Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
41/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asenuttanut otsaan kännykkätelineen. Vähän operaatio kirpasi, mutta oli sen arvoista.  Tosi kätevä muutenkin, kun harvemmin housuissa on taskuja!

Vierailija
42/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vaan rannalle pyyhemytyn alle, en usko että tuo Nokia 3310 ihan ensimmäiseksi kiinnostaa varkaita. Ja jos kiinnostaa niin eipä ole huikea rahallinen menetys, numerot kotona tallessa paperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaseen pikkuiseen numerolukolliseen mukana kannettavaan turvakaappiin. Vähän niinkuin hotellihuoneissa monesti ulkomailla on.

Ja poraat sen kallioon/isoon kiveen kiinni?

😂😂😂😂😂

Ei kun kettingillä nilkkaan ja sitten hyppään laiturin päästä.

Vierailija
44/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapussi ja kännykkä on repussa vaatteiden kanssa mahdollisimman lähellä rantaa. En koskaan ui yksin niin kauaa että tarvitsisi murehtia rosvoista.

Vierailija
45/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallettava Barbara vahtimaan kännykkää uinnin ajaksi.

Vierailija
46/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota päälle Lumia niin eiköhän pysy kuin pultattuna paikallaan

Vierailija
47/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jostain syystä pakko ottaa puhelin rannalle, niin sitten vedenpitävään pussiin kaulaan, yleensä työnnän pussin vielä uikkarin alle. Pussi ostettu etelästä, varmaan myös netistä saa.

Lukolliset säilytyskaapit rannoilla olisi kiva, mutta eihän idea käytännössä toimi kaiken maailman vandaalien takia. :(

Vierailija
48/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän feikkipuhelimen näkyville ja oikean piilotan vaatteiden sekaan.

Vierailija
49/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en ota lompakkoa rannalle, vain vähän käteistä. Mun puhelinta (=vanha romu) ainakaan Suomessa ei kenelläkään ole motiivia viedä, tai ainakaan ei ole vielä viety.

Jos koko perheellä ollaan niin mennään miehen kanssa vuorotellen uimaan.

Vierailija
50/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan ottaisin jonkun pussin, jonka sisälle laittaisin puhelimen yms ja piilottaisin pussin hiekan alle, päälle laittaisin pyyhkeen merkiksi.

No niin, nyt idea vesittyi. Kuitenkin voro näkee tämän ja kaivaa kaikkien yksinäisten pyyhkeiden alta olevaa hiekkaa jotta saa arvotavarani käsiinsä.

Sitten joku potkaisee pyyhkeen sivuun tai tuuli heittää sitä parilla metrillä etkä enää itsekään tiedä missä luuri. Toosi hyvä idea.

Vierailija
51/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon rannalle mukana kassakaapin kottikärryillä työntämällä. Laitan kaikki arvotavarat kassakaappiin. Varmuuden vuoksi tyhjennän kottikärryistä renkaan jotta rosmo ei voi viedä koko kaappia mennessään. Tietysti pitää olla pumppu mukana myös, että pääseen kotiin lähtemäänn uimisen jälkeen. Kassakaappi on myös ihan kiva piknik pöytä rannalla eväitä syödessä. Kannattaa kokeilla! Marjamehu pysyy hyvin viileänä raskaan rautakuoren sisässä.

Vierailija
52/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina vaan siihen pyyhekeelle, kotimaassa ja ulkomailla, mukana myös luottokortit. Koskaan ei ole kadonnut, hyvää tuuria kai.

Vierailija
53/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipussiin ja se rantapyyhkeen alle.

Vierailija
54/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pieni kaupunki ja pienet rannat että teoriassa voisi ottaa tavarat veden tuntumaan, käytännössä kuitenkaan en yleensä käy uimassa jos olen yksin vaan keskityn aurinkoon ja lukemiseen. Rahaakin otan mukaan vaan muutamia euroja.

Vierailija
55/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt tyhjän aurinkorasvapurkin,leikannut sen auki ja sitten laittanut rahat ja puhelimen sinne. Sitten teipillä kiinni,näyttää ehjältä. Lisäksi otan vanhan lompakon mukaan,johon laitan vanhoja kirjastokortteja tjms ja pari kolikkoa,jos joku yrittää pölliä,niin jää luu käteen. Nämä on ollut toimivia keinoja.

Vierailija
56/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kännykkä anustapin tilalle. Vaihda vasta rannalla, niin muutkin saavat silmänruokaa. Kiihottava katsella.

Vierailija
57/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania!

Vierailija
58/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kännykkä anustapin tilalle. Vaihda vasta rannalla, niin muutkin saavat silmänruokaa. Kiihottava katsella.

Tää on briljantti idea.

Vierailija
59/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan yksin rannalle mennessäni mukaan muuta arvokasta kuin muutaman kolikon tai setelin ja avaimet. Ne laitan kaulassani olevaan vedenpitävään koteloon kun uin. Jos kännykkä pitäisi olla mukana jostain syystä, niin varmaan käyttäisin tuota aurinkorasvapullokikkaa tai sitten ns hihakoteloa, jota vesiurheilijatkin käyttää.

Vierailija
60/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän Sunseekerin kannelle ja yleensä kestän kauempana rannasta piilossa katseilta, jos haluan rantaan otan Williamsin vesitasolta.