Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?

Vierailija
01.07.2018 |

Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?

Kommentit (443)

Vierailija
21/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielaisen kaikki tavarani minigrip-pussissa ja toivon parasta.

Vierailija
22/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidon kännykän nutturaan pääni päälle ja uin sen kanssa. Pitää muistaa ettei sukella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilet matkallasi rannalle puistoista koiranpaskoja muovipusiin.

Rannalle saapuessai piilotat kännykkäsi ja lompakkosi isoon koiranapaskakasaan, muotoilet sen juuri ulostulleen näköiseksi (tyyli ennenkaikkea ja taiteellisuus kunniaan) ja voit rauhassa uiskennella hieman kauempanakin varusteistasi.

Ota pyykkipoika varmuuden vuoksi mukaasi, tuki sillä nenäsi, sillä läjä auringossa lämpiävää koiranpaskaa makuupaikkasi vieressä voi hieman tuoksahtaa herkempään nokkaan.

Ota koko läjä mukaasi kun poistut rannalta. Laita se muutamaksi tunniksi pakastimeen ja jäädyttyään muutama hento napsaisu vasaralla murentaa varkaudenestokuoren helposti.

Hyvää kesää.

Vierailija
24/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kännykkäni muiden arvotavaroideni kera laukkuuni, jonka jätän rantapyyhkeeni päälle. Näin olen menetellyt aina, eikä koskaan ole varastettu yhtikäs mitään.

Vierailija
25/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenpitävä kaulapussi ja uikkarin alle puhelin. Jotkut passipussit pitää vettä.

Vierailija
26/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan minigrip-pussiin puhelimen, avaimet, lompakon, passin, hammasharjan, yöpuvun, meikkipussin, hiustenkuivaajan, kestovaippoja ja ladyshaverin ja työnnän pussin rintojen väliin.

t. 85Y

Vierailija
27/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannoilla pitäisi oikeasti olla jotain avaimella lukittavia säilytyskoppeja, joissa voisi tavaroita säilyttää. Tietääkseni joissain kaukana etelässä olevissa rantakohteissa näin voi ollakkin.

Vierailija
28/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia vastaustani on alapeukutettu :DD se kansallispuistossa biitsillä ollut

Vierailija
29/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yin vedenpitävän repun kanssa ja Samarkand toimii kellukkeena

Vierailija
30/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen mahdollisesti vievä kovin kovaa sen kanssa pysty juoksemaan ja tuo kaappi toimii rannalla myös jonkinlaisena alustana eväille. Vähän niinkuin retkipöytänä.

Vierailija
31/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia vastaustani on alapeukutettu :DD se kansallispuistossa biitsillä ollut

Eihän se kansallispuisto varkaita estä. Just joku mukiloitiin Nuuksiossa vai missä olikaan.

Vierailija
32/443 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan dobermannini mukaan vahtimaan tavaroitani.

Vierailija
33/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt jotain läheistä seuruetta hetken aikaa pitämään silmällä

Vierailija
34/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vedenpitävä käsivarsikotelo, johon laitan kännykän ja avaimen. Toimii! Mun kännykkäkin on kyllä vedenpitävä, joten eipä ainakaan tarvitse pelätä. Mutta suosittelen tuollaista koteloa, ebaystä saa halvalla.

Vierailija
35/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin käyttämättömään lapsen vaippaan

Vierailija
36/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan dobermannini mukaan vahtimaan tavaroitani.

Ai sellasen puhallettavan? Eläviä koiria ei saa viedä yleiselle uimarannalle. 

Vierailija
37/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin kädessä mun vedenkestävää ip luokiteltua sonyä ja ei se mitään vettä oikeesti kestänyt

Vierailija
38/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te otatte biitsi selfietä jos ei voi ottaa kännykkää mukaan???

Vierailija
39/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahousujen vedenpitäviin pallipusseihin.

Vierailija
40/443 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän laukkuun suljettuna. Jos joku vie, niin sitten vie. Ilman puhelinta en lähde rannelle kun matkaa sinne on sen verran paljon. Ulkomailla olen matkustanut yksin ja aina olen voinut pyytää jotain vieruskaveria vahtimaan. Tuuriahan siinä on mukana; ei se perheenäiti ole yhtään luotettavampi.