Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Kommentit (443)
Sidon kännykän nutturaan pääni päälle ja uin sen kanssa. Pitää muistaa ettei sukella.
Keräilet matkallasi rannalle puistoista koiranpaskoja muovipusiin.
Rannalle saapuessai piilotat kännykkäsi ja lompakkosi isoon koiranapaskakasaan, muotoilet sen juuri ulostulleen näköiseksi (tyyli ennenkaikkea ja taiteellisuus kunniaan) ja voit rauhassa uiskennella hieman kauempanakin varusteistasi.
Ota pyykkipoika varmuuden vuoksi mukaasi, tuki sillä nenäsi, sillä läjä auringossa lämpiävää koiranpaskaa makuupaikkasi vieressä voi hieman tuoksahtaa herkempään nokkaan.
Ota koko läjä mukaasi kun poistut rannalta. Laita se muutamaksi tunniksi pakastimeen ja jäädyttyään muutama hento napsaisu vasaralla murentaa varkaudenestokuoren helposti.
Hyvää kesää.
Jätän kännykkäni muiden arvotavaroideni kera laukkuuni, jonka jätän rantapyyhkeeni päälle. Näin olen menetellyt aina, eikä koskaan ole varastettu yhtikäs mitään.
Vedenpitävä kaulapussi ja uikkarin alle puhelin. Jotkut passipussit pitää vettä.
Laitan minigrip-pussiin puhelimen, avaimet, lompakon, passin, hammasharjan, yöpuvun, meikkipussin, hiustenkuivaajan, kestovaippoja ja ladyshaverin ja työnnän pussin rintojen väliin.
t. 85Y
Rannoilla pitäisi oikeasti olla jotain avaimella lukittavia säilytyskoppeja, joissa voisi tavaroita säilyttää. Tietääkseni joissain kaukana etelässä olevissa rantakohteissa näin voi ollakkin.
Minkä ihmeen takia vastaustani on alapeukutettu :DD se kansallispuistossa biitsillä ollut
Minä yin vedenpitävän repun kanssa ja Samarkand toimii kellukkeena
Ei sen mahdollisesti vievä kovin kovaa sen kanssa pysty juoksemaan ja tuo kaappi toimii rannalla myös jonkinlaisena alustana eväille. Vähän niinkuin retkipöytänä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia vastaustani on alapeukutettu :DD se kansallispuistossa biitsillä ollut
Eihän se kansallispuisto varkaita estä. Just joku mukiloitiin Nuuksiossa vai missä olikaan.
Otan dobermannini mukaan vahtimaan tavaroitani.
Olen pyytänyt jotain läheistä seuruetta hetken aikaa pitämään silmällä
Mulla on vedenpitävä käsivarsikotelo, johon laitan kännykän ja avaimen. Toimii! Mun kännykkäkin on kyllä vedenpitävä, joten eipä ainakaan tarvitse pelätä. Mutta suosittelen tuollaista koteloa, ebaystä saa halvalla.
Käärin käyttämättömään lapsen vaippaan
Vierailija kirjoitti:
Otan dobermannini mukaan vahtimaan tavaroitani.
Ai sellasen puhallettavan? Eläviä koiria ei saa viedä yleiselle uimarannalle.
Mä pidin kädessä mun vedenkestävää ip luokiteltua sonyä ja ei se mitään vettä oikeesti kestänyt
Miten te otatte biitsi selfietä jos ei voi ottaa kännykkää mukaan???
Uimahousujen vedenpitäviin pallipusseihin.
Jätän laukkuun suljettuna. Jos joku vie, niin sitten vie. Ilman puhelinta en lähde rannelle kun matkaa sinne on sen verran paljon. Ulkomailla olen matkustanut yksin ja aina olen voinut pyytää jotain vieruskaveria vahtimaan. Tuuriahan siinä on mukana; ei se perheenäiti ole yhtään luotettavampi.
Nielaisen kaikki tavarani minigrip-pussissa ja toivon parasta.