Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tämä maailma nykyään muuttunut omituiseksi.

Mies 36v
01.07.2018 |

Ihmiset eivät saa olla tyttöjä, poikia, naisia tai miehiä vaan kaikkien pitää olla vain henkilöitä mutta jos vaikka joku 3v tyttö sanoo, että "Minä olen poika", niin hänet viedään heti sukupuolenkorjausleikkaukseen, hänelle vaihdetaan nimeksi pojan nimi ja hänelle hankitaan poikien vaatteita ennen kuin hän ehtii jatkamaan, että "Se oli satua että haluan olla poika". Naiset ja miehet eivät enää saa harrastaa seksiä keskenään vaan miesten pitää harrastaa sitä keskenään ja naisten keskenään jne. Kun minä olin pikkuinen poika 30 vuotta sitten ja olin pian aloittamassa koulua vuonna 1988, niin poikien kuului olla poikia ja tyttöjen tyttöjä. Silloin ei tullut kuuloonkaan, että vaikka minä olisin käyttänyt tyttömäisiä vaatteita tai leikkinyt tyttöjen kanssa tai nukeilla. Kun sanoin joskus haluavani olla tyttö tai että tytön vaatteet ovat kauniimpia kuin poikien vaatteet, niin sain toruja ja jouduin nurkkaan häpeämään. Nykyään lapsia ei enää edes saa laittaa nurkkaan. Silloin oli sitä paitsi vielä varmasti tapana, että miehet ja naiset harrastivat seksiä vain keskenään. Ei homoseksuaalisuus silloin enää ollut lain mukaan rikos eikä edes sairaus mutta äärimmäisen häpeällistä ja syntistä se ainakin taatusti oli. Varmasti vielä silloin 99.999% heteroista ajatteli, että homous on valinta, sairaus, rikos, synti ja kauhistus. Ainakin minun lähipiirissäni. En minä ainakaan uskaltanut edes kunnolla itsekseni ajatella sitä, että jo silloin olin oikeastaan huomannut olevani homo vaikka en tiennyt sitä vielä itse. Olin vain huomannut, että penis ja kivekset olivat paljon kiinnostavammat ja kauniimmat kuin emätin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sellainen maailma oli vielä omituisempi, jossa ihminen ei saanut olla oma itsensä vaan ympäristön vihamielisyyden takia piti koko elämänsä ajan esittää olevansa jotain muuta.

Vierailija
2/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt sellaista lakia, saati kylttiä, joka kieltää heteroseksin😆

Ihmiset keskittyy liikaa toisten asioihin. Antakaa kukkien kukkia. Mitä se kenenkään napaa kaivaa, jos joku ei vaikka koe olevansa mitään sukupuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitäisi taas aamupáska käydä rykäisemässä työpaikan pönttöön. HALLELUJAH!

Vierailija
4/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä aamun psykoosit tulilla kovasti tossaja. Huomenna uudestaan? Vai tuleeko vielä tänään lisää?

Vierailija
5/5 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset luultavasti tuhoavat itsensä pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme