Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v kävely

Vierailija
01.07.2018 |

Paljonko teidän 1vuotiaat jaksaa kävellä pysähtymättä?
Tyttö ollu viikon aamusta iltaan 2 jalalla ja aamulla käveli isän kanssa talolta. Ja talo on ainakin 500m päässä. Mies vaan kysyi että onko se paljon. Mielestäni hirmumatka, kun on vasta oppinut kävelemään.
Miten teillä muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2km menee kepeästi

Vierailija
2/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla ne sitten vinkuu syliin kun vasyttaa. Tai lopsahtavat pepulleen. Ei tarvitse yrittaa rajoittaa kavelya. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 km lenkit vedetään pari kertaa päivässä, sori ettet pääse pätemään jollain 500 metrin minimatkalla.

Vierailija
4/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkä matka! Mun esikoinen vasta otti tuolloin ekoja askeleitaan ja kuopus käveli 1-vuotiaana polvikävelyä. Osasi kävellä, mutta polvillaan eteni nopeammin. 

Vierailija
5/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää ennen 1v-synttäreitä käveli ensimmäisen kerran kunnolla, n. metrin matkan, joten kyllä tuo kuulostaa pitkältä matkalta.

Vierailija
6/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riippu paljon siitäkin kuinka kauan on kävellyt, onko aloittanut kävelyn 9kk vai pari viikkoa sitten. Meillä esikoinen alkoi kävellä 13kk, sen jälkeen kyllä käveli kokoajan, ongelma vaan oli että tasantarkkaan vain sinne minne itse halusi. Nuorempi oppi kävelemään 10kk, ei ollut samanlainen ikiliikkuja kuin esikoinen, olisi kyllä varmaan 500m kävellyt, syötyään kaikki kivet matkalta.

Vierailija
7/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo riippu paljon siitäkin kuinka kauan on kävellyt, onko aloittanut kävelyn 9kk vai pari viikkoa sitten. Meillä esikoinen alkoi kävellä 13kk, sen jälkeen kyllä käveli kokoajan, ongelma vaan oli että tasantarkkaan vain sinne minne itse halusi. Nuorempi oppi kävelemään 10kk, ei ollut samanlainen ikiliikkuja kuin esikoinen, olisi kyllä varmaan 500m kävellyt, syötyään kaikki kivet matkalta.

Ihan joitakin viikkoja sitten alkoi etenemään metrin matkoja. Sen vuoksi ihmettelen kun yhtäkkiä kävelee tuhottomasti. Koko päivän jalkeilla ja illalla sitten jalat sätkii.

Ok, taisin liioitella. Olen huono arvioimaan etäisyyksiä. Mutta matka on kuitenkin satoja metrejä.. ehkä sitte 300m on oikeampi. Silti pitkä matka kun siihen menee itseltäkin minuutteja lompsia.

Vierailija
8/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylla ne sitten vinkuu syliin kun vasyttaa. Tai lopsahtavat pepulleen. Ei tarvitse yrittaa rajoittaa kavelya. 

Ja silti välillä väkisin ottaa syliin ja kantaa tai laittaa rattaisiin(vinkuu pois), kun säälittää pienet töppöset. Ksi vauvat tietää sitten itse paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme