Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäjä pudotti Espanjan!!

Vierailija
01.07.2018 |

Haha,
media oli Venäjää vastaan.
Ylen selostajat olivat Venäjää vastaan.
Ylen asiantuntijat olivat Venäjää vastaan.

Venäjä vs. maailma

Venäjä hoitaa! Espanja on upotettu.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa älykästä keskustelua.

Vierailija
62/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putinia on näkynyt niin vähän noissa kisoissa että vaatikohan hänen läsnäolonsa niin jumalattomat turvatoimet että pysyy susiolla poissa? Vai haluaako näyttää että painaa duunia niin niskalimassa ettei ole aikaa istuskella pelikatsomossa.

Putin on itse asiassa lätkämiehiä, eikä välitä futiksesta.

Mutta maailmanvalloitusfantasioista sitäkin enemmän.

Taitaa olla sun fantasioitasi, kun niistä joka ketjussa jankkaat.

Ai Putin EI halua Venäjän nousevan Neuvostoliiton ajan mahtimaaksi?

Se on sitä edelleen. Mikään ei ole muuttunut NL:n ajoista.

LOL.

Venäjä on banaanivaltio, joka on täysin riippuvainen öljy- ja kaasutoimituksista Eurooppaan. Koko maa romahtaa jos Eurooppa lakkaa ostamasta siltä kaasua ja öljyä. Putin ei ole onnistunut modernisoimaan maata ja parantaman sen omavaraisuutta. Siksi siitä ei ole mitään uhkaa Euroopan maille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein epsanjalle, orjuuttivat etelä amerikan intiaanit ja inkvisitiossa polttivat noitia. Nämä tärkeät näkökohdat vielä puuttuivat keskustelusta.

Vierailija
64/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa varmaan muistelevat voittamatonta armadaa.

Vierailija
65/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiva. En pidä venäläisistä.

Hassua, jos minä sanon että en pidä so-ma-leista niin se on rasismia ja vihapuhetta.

Vierailija
66/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongolit muistelevat kultaista ordaa.

Vierailija
67/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MM-finaalissa nähdään siis varmuudella joku yllätysjoukkue. Joku joukosta Venäjä, Kroatia, Tanska, Ruotsi, Sveitsi, Kolumbia ja Englanti asettuu siis finaalissa Ranskaa tai Brasiliaa vastaan. Kyllä Englanninkin voi laskea yllätysfinalistiksi, sillä ei kukaan heitä finaaliin odottanut. Eivät edes englantilaiset itse.

Itse toivon tuosta lössistä mestaruutta kaikille muille paitsi Englannille, sillä se on ainut "suurista" tuolla puolen kaaviota ja todella toivon, että vihdosta viimein saataisiin maailmanmestariksi joku jättiyllättäjä ja joku vähän pienempi futismaa ja etenkin sellainen, jolla vielä mestaruutta ei ole. Viimeisen 36 vuoden aikana on saatu vain kaksi uutta mestaria ja nekin (Ranska ja Espanja) olivat kyseisissä kisoissa ennakkosuosikkeja ja suuria jalkapallomaita. 

Todellinen jättiyllättäjä piristäisi kummasti kansainvälistä jalkapalloa ja antaisi uskoa, myös pienemmille futismaille, joa Suomelle.

Vierailija
68/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiva. En pidä venäläisistä.

Hassua, jos minä sanon että en pidä so-ma-leista niin se on rasismia ja vihapuhetta.

Niinhän se onkin, koska sinulla on rodulliset tarkoitusperät. Toisaalta eivät nämä venäläisiä vihaavat "ryssittelijät" yhtään sen parempia ole.