Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espanjakin ulkona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
01.07.2018 |

Venäjä rankkareilla jatkoon!!!!!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akifeejevin maaginen jalkatorjunta!

Vierailija
2/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kylmät väreet selässä. Milloinkohan suomi tekee saman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalla oli kaksi tuntia aikaa tehdä voittomaali, mutta ei saanut edes kovin montaa paikkaa aikaiseksi vaan jauhoi poikittaista tikitakaa hamaat tappiin. Ainoa Espanjan maalikin oli Venäjän oma maali. Vaikka pitäisit palloa 90% pelistä, niin se ei riitä, jos et saa maalia aikaiseksi.

Vierailija
4/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Brassitkin putoo huomenna, silloin kaikki mun suosikkijoukkueet on ulkona ja voin lopettaa noiden kisojen seuraamisen.

Vierailija
5/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi Akifeejevin jalkatorjunta oli huikea, koska näki ihan selkeästi, että hän oli varautunut siihen, että pallo voidaan ampua keskelle. Aivan liian usein molarit rankkareissa keskittyy aavistaessaan kulmiin ainoastaan käsillään torjumaan. Esimerkiksi Tserysevin rankku olisi saattanut olla torjuttavissa, jo de Gea olisi huomionut mahdollisen keskelle vetämisen ja keskittynyt ainakin edes hiukan myös jalkatorjuntaan, pallo kun meni aivan muutaman sentin päästä jalkaterästä.

Vierailija
6/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä pelaa supertylsää peliä ja niin laskelmoitu oli tuo homma, että ärsyttää. Espanja oli kaikin tavoin parempi. Siinä ei paljon joku yksittäinen jalkatorjunta paina mun vaakakupissa. Blääh.

Vierailija
7/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä pelaa supertylsää peliä ja niin laskelmoitu oli tuo homma, että ärsyttää. Espanja oli kaikin tavoin parempi. Siinä ei paljon joku yksittäinen jalkatorjunta paina mun vaakakupissa. Blääh.

Totta kai se oli laskelmoitu ja hyvin olikin, koska se toi voiton. Puolustuspelaaminen on yhtä tärkeää kun hyökkääminenkin. Espanjan peli se vasta tylsää olikin 2 tuntia poikittain hinkaamista, eivätkä saaneet edes yhtä maalia aikaiseksi, vaa Venäjän piti tehdä se heidän ainokainenkin. Espanjalle ei jäänyt kertakaikkiaan mitään jossiteltavaa. Kun ei kahdessa tunnissa saa ainuttakaan maalia, niin silloin ei ole ansainnut voittoa.

Vierailija
8/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks sit brassit kotiin😍🤗

Vierailija
9/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Brassitkin putoo huomenna, silloin kaikki mun suosikkijoukkueet on ulkona ja voin lopettaa noiden kisojen seuraamisen.

Voiko tylsempää olla, kuin kannustaa lähtökohtaisesti vahvempia joukkueita. Vähän sama, kuin menisi pihatappelussa pienempiään t*rpaan vetävän puolelle. Etenkin bandwagon ilmiö on mielestäni täysin munatonta touhua.

Itse olen lähtökohtaisesti aina altavastaajien puolella. On aina upeaa, kun Daavid lyö Goljatin ihan riippumatta siitä, mikä maa Daavid ja mikä Goljat. 

Vierailija
10/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaako Venäjä nyt olympiakultaa?

Vierailija
11/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie Englannille ois nyt hyvin auki. Kerrankin.

Vierailija
12/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaako Venäjä nyt olympiakultaa?

Daa...

Vierailija
13/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomi koskaan laskelmoi ja mene mm-turnaukseen?

Vierailija
14/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kylmät väreet selässä. Milloinkohan suomi tekee saman?

Sitten kun Suomi toimii kisaisäntänä - tai sitten on edes mahdollisuus samaan...

15/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi ottaa uuden suosikin. Niin minä olen tehnyt, aina sitä mukaa kuin suosikkini (aiemmin esim. Argentiina, Nigeria, Saksa, Senegal...) ovat pudonneet.

Vierailija
16/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, vaikka Englanti on perinteinen jalkapallomaa, siellä ihan tajuttoman paljon pelaajia monessa sarjassa.

Ja on hyviä pelaajia Euroopassa ja omissa sarjoissa.

Miksei ne pärjää sitten arvokisoissa?

Vierailija
17/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, vaikka Englanti on perinteinen jalkapallomaa, siellä ihan tajuttoman paljon pelaajia monessa sarjassa.

Koska valioliigan parhaat pelaajat on ulkomaalaisia ja taso on muutenkin huonompi kuin muissa Euroopan jalkapallomaissa.

Vierailija
18/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä englantilaisia kovin paljoa Englannin sarjojen ulkopuolella näe, siis huippusarjoissa. Näissäkään kisoissa, ei ole Englannin joukkueessa ainuttakaan Valioliigan ulkopuolista pelaajaa mahtunut joukkueeseen. Valioliiga on toki maailman kovatasoisin liiga, mutta melkoisia muukalaislegioonia varsinkin huippuseurat Valioliigassa ovat. Esimerkiksi mestari Manchester cityn aloituskokoonpanoissa ei ole yleensä kuin pari englantilaista pelaajaa.

Vierailija
19/19 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä englantilaisia kovin paljoa Englannin sarjojen ulkopuolella näe, siis huippusarjoissa. Näissäkään kisoissa, ei ole Englannin joukkueessa ainuttakaan Valioliigan ulkopuolista pelaajaa mahtunut joukkueeseen. Valioliiga on toki maailman kovatasoisin liiga, mutta melkoisia muukalaislegioonia varsinkin huippuseurat Valioliigassa ovat. Esimerkiksi mestari Manchester cityn aloituskokoonpanoissa ei ole yleensä kuin pari englantilaista pelaajaa.

Selevä!