Venäjä pudotti Espanjan!!
Haha,
media oli Venäjää vastaan.
Ylen selostajat olivat Venäjää vastaan.
Ylen asiantuntijat olivat Venäjää vastaan.
Venäjä vs. maailma
Venäjä hoitaa! Espanja on upotettu.
Kommentit (68)
Todella heikkoja rankkareita Espanjalta kyllä. Ihme että tuon tason pelaajat ei pysty parempaan.
Harmi ettei kaiken mahdollistanut Putin itse ollut stadionilla seuraamassa peliä.
Ilman häntä Venäjä olisi nyt USA:n siirtomaa.
Aika tylsä peli, ja tylsempää taktiikkaa pelannut jatkoon.
Voisivat muuttaa pelin vaikka siten että jatkoajat pelataan kahdella tai kolmella pallolla niin jopa olisi joka joukkueen pakko koittaa hyökätäkin (vain yksi maalivahti).
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM-finaalissa nähdään siis varmuudella joku yllätysjoukkue. Joku joukosta Venäjä, Kroatia, Tanska, Ruotsi, Sveitsi, Kolumbia ja Englanti asettuu siis finaalissa Ranskaa tai Brasiliaa vastaan. Kyllä Englanninkin voi laskea yllätysfinalistiksi, sillä ei kukaan heitä finaaliin odottanut. Eivät edes englantilaiset itse.
Kolumbia finaalissa ei olisi kyllä mikään yllätys.
Venäjä oli tänään onnekas. Pelkällä puolustuksella ei pääse finaaliin asti. Piquén käsivirhe upotti Espanjan, ei venäläisten pelitaidot.
Espanja ei tehnyt yhtään maalia itse normipeliajalla!
Kyllä vtuttaa. Nyt täytyy sitten käydä kannustamaan vaikkapa Englantia, olishan se isolle jalkapallomaalle huippu juttu, että pääsisivät edes finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
M30 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM-finaalissa nähdään siis varmuudella joku yllätysjoukkue. Joku joukosta Venäjä, Kroatia, Tanska, Ruotsi, Sveitsi, Kolumbia ja Englanti asettuu siis finaalissa Ranskaa tai Brasiliaa vastaan. Kyllä Englanninkin voi laskea yllätysfinalistiksi, sillä ei kukaan heitä finaaliin odottanut. Eivät edes englantilaiset itse.
Venäjä oli tänään onnekas. Pelkällä puolustuksella ei pääse finaaliin asti. Piquén käsivirhe upotti Espanjan, ei venäläisten pelitaidot.
Espanja ei tehnyt yhtään maalia itse normipeliajalla!
Eipä tehnyt Portugalikaan EM-kisoissa ja kuinka kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei kaiken mahdollistanut Putin itse ollut stadionilla seuraamassa peliä.
Ilman häntä Venäjä olisi nyt USA:n siirtomaa.
Noita pelaajia ei olisi ilman Putinia. USA olisi tappanut heidät lapsina tai jo heidän vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Kroatia tiputtaa Venäjän seuraavassa pelissä.
Tanska tiputtaa Kroatian ennen sitä, Venäjällä on kyllä hyvät mahdollisuudet seuraavassakin pelissa, pahin vastustaja lyötiin jo. Ja hyvä että Espanjan primadonnat hävisivät.
Putinia on näkynyt niin vähän noissa kisoissa että vaatikohan hänen läsnäolonsa niin jumalattomat turvatoimet että pysyy susiolla poissa? Vai haluaako näyttää että painaa duunia niin niskalimassa ettei ole aikaa istuskella pelikatsomossa.
Espanja on ihan jees. Ei se ole venäjävastainen maa. Joitain espanjalaisia vapaaehtoisia nähtiin jopa itä-ukrainassa auttamassa sikäläistä venäläisväestöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä huijaa taas.
olemalla taas parempi kuin muut?
Siperiassa perseet tervataan!!
Ei ollut kovin hyvää peliä kummaltakaan.
Erotuomari antoi venäläisten sikailla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Putinia on näkynyt niin vähän noissa kisoissa että vaatikohan hänen läsnäolonsa niin jumalattomat turvatoimet että pysyy susiolla poissa? Vai haluaako näyttää että painaa duunia niin niskalimassa ettei ole aikaa istuskella pelikatsomossa.
Putin on itse asiassa lätkämiehiä, eikä välitä futiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Espanja on ihan jees. Ei se ole venäjävastainen maa. Joitain espanjalaisia vapaaehtoisia nähtiin jopa itä-ukrainassa auttamassa sikäläistä venäläisväestöä.
Espanjassa on vanhastaan vahvoja siteitä Venäjään. Neuvostoliitto osallistui heidän sisällissotaansa kommunistien puolella. Tunnettiinhan jo Pablo Picasso aikanaan suurena Neuvostoliiton ystävänä.
Espanjan syöttely oli ihan hemmetin unettavan näköistä touhua. Ei uskoisi, että Espanjan jampat tienaavat satoja kertoja enemmän kuin venäläiset palloilijat.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona