Ihanaa olla sinkkuäiti
Ei miestä piereskelemässä tai katsomassa tv.tä tai valittamassa tai sotkemassa. Ei kyttää kukaan menemisiä. Lapsenvahtia löytyy ystävistä ja no eipä ole kuin nuorin ,joka tarvitsee kaitsijaa. Tralalallaa. Hyvä työ,rahaa ja sisustettu mieleiseksi asunto. Mites teillä? Joiko mies rahat ja vittuilee?
Kommentit (52)
Sittenhän Sinkkumiesten ei enää tarvi tukea teitä lapsilisien muodossa, kun niin hyvin menee?
Sinkkumies
Minkälaisia ihania persoonia nämä naiset ovat, kun perheenisän pitää niille aina näissä tarinoissa raivota?
Alistetut vaimot yrittää puolustaa kulissejaan.
Ihana ilta lasten kanssa. Kuis muilla. Mököttää jöröjukka:D
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ihania persoonia nämä naiset ovat, kun perheenisän pitää niille aina näissä tarinoissa raivota?
Narsistimies hiutaa, oli vaimo kuka tahansa. Kiertoon vaan. Eihän ne alussa miehet luontoaan näytä. Vasta,kun häät pietty. Kiitos ei enää.
Muhahaaahhaaaa kirjoitti:
Ihana ilta lasten kanssa. Kuis muilla. Mököttää jöröjukka:D
Mököttää kyllä kun joutuu näin myöhään laittamaan itselleen ruokaa. Me muut söimme juhlissa joihin hän itse ei halunnut lähteä mukaan vaan olla koko päivän kotona. Ei sitten sillä aikaa osannut sitä ruokaa tehdä vaan nyt se on minin vika. Taitaa kohta joka ilta laittaa ruokaa vain itselleen kun asuu yksin.
Itsellä ainakin sata kertaa helpompaa ja mukavampaa kun on hyvä mies ja isä puolisona. Kantaa sekä vastuunsa lapsen hoidosta, taloudwsta sekä kotitöistä. Molemmat töissä ja molemmat hoitaa oman osuutensa. Miksi haluaisin siis täydwn vastuun kaikesta vain jotta saisin rasittaa ystäviäni lapsenhoitoapupyynnöillä päästäkseni käymään missä haluan, kun nyt lapsi saa olla kotona tutun ja turvallisen isänsä kanssa.
Kannattaisikohan miettiä millaisen miehen kanssa niitä lapsia tekeee?
N26
Yh-äippä tuntee olonsa varmasti voimaantuneeksi, kun saa purkaa tuntojaan vauvapalstalla. Noh, onnea joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin sata kertaa helpompaa ja mukavampaa kun on hyvä mies ja isä puolisona. Kantaa sekä vastuunsa lapsen hoidosta, taloudwsta sekä kotitöistä. Molemmat töissä ja molemmat hoitaa oman osuutensa. Miksi haluaisin siis täydwn vastuun kaikesta vain jotta saisin rasittaa ystäviäni lapsenhoitoapupyynnöillä päästäkseni käymään missä haluan, kun nyt lapsi saa olla kotona tutun ja turvallisen isänsä kanssa.
N26
Sehän siinä on kun KAIKILLA yhmammoilla ex on ollut narsisti joka ei ole antanut _minkäänlaisia_ merkkejä tulevasta, alkoholi ei ole kenenkään kumppanille maistunut kuin vasta lasten saannin jälkeen. Kaikkien suhteet on olleet pelkkää vaaleanpunaista hattaraa, kunnes yht äkkiä- lapset.
Antakaa mun kaikki kestää.
Täytyy sanoa, että löytyy paskoja kumppaneita niin naisista ja miehistä. Löytyy myös suhteita, joissa kumppanit on paskoja molemmat.
Kavereissani kaikkia näitä nähty.
Lähtekää ihmiset huonoista suhteista. Jokaiselle löytyy sopiva.
Mäkin olin ihan onnellinen yh ensimmäisen avioliittoni jälkeen. Sitten tapasin nykyisen puolisoni, ja olen edelleen onnellinen toisessa liitossa, 13 yhteisen vuoden jälkeen. Meillä lapsi on jo kasvatettu, joten hän jää talonvahdiksi kun me karataan pohjoiseen lemmenlomalle :D
Olisin ap samaa mieltä kanssasi jos mulla olis mies joka laiskottelee, ilkeilee ja juopottelee. Silloin olisin minäkin mieluummin sinkkuäiti. Mutta on myös toisenlaisia miehiä jotka kantavat vastuuta, osallistuvat lasten hoitoon ja kodintöihin, kohtelevat perhettään hyvin ja ovat hauskaa seuraa. Silloin kyllä jää sinkkuäitiys toiselle sijalle.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äippä tuntee olonsa varmasti voimaantuneeksi, kun saa purkaa tuntojaan vauvapalstalla. Noh, onnea joka tapauksessa.
Mä oon kade yh äideille. Mies joi rahat viikonloppuna. Nyt minä maksan kaikki ja mies huutaa. Heitti ruuat seinään. Kivaa kivaa olla vaimo. Miksi en eroa. Niin,en vaan saa aikaiseksi. No nyt pienin kaato murot. Moikka,palataan,meen siivoo.
Teinit nukkuu. Minä aamukahvilla. Mietin juuri kuinka exä ei antanut kavereita kyläillä .. nyt meillä on jatkuvasti kavereita ja mieluummin näin kuin että menisivät missä sattuu. Illalla pidettiin nyyttärit. Nää teinit pitää mua huippuyyppinä. Monella kotona ankeaa. Meillä on kivaa.
Olen hautonut eroa mielessäni 2 vuotta. En ole onnellinen. En rakasta tuota miestä. Se ei halua erota. Ehkä vaan teen sen joku päivä. Kasaan tavarat. Lähden. Olen raskaana.
Vierailija kirjoitti:
N26
kulissia,eli kun oikein esittää,saa näyttämään kaiken hyvältä;)
Ei juonut ja on auttavainen ja tukee muutenkin.
Kyllästynytvaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kade yh äideille. Mies joi rahat viikonloppuna. Nyt minä maksan kaikki ja mies huutaa. Heitti ruuat seinään. Kivaa kivaa olla vaimo. Miksi en eroa. Niin,en vaan saa aikaiseksi. No nyt pienin kaato murot. Moikka,palataan,meen siivoo.
sama,ihmettelen,että mies juonu baarissa ja sitten meillä ei oo varaa mihkää. Tuopit maksaa 5-6€ :sinne oli huvennut 80€ 'Sillä pis saanut ruokaa ja vaatetta lapsille.
Pitäisiköhän naisten sitten vähän miettiä millaisten miesten kanssa lapsia hankkivat?