Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla sinkkuäiti

Itsenäinenkaikinpuolin
01.07.2018 |

Ei miestä piereskelemässä tai katsomassa tv.tä tai valittamassa tai sotkemassa. Ei kyttää kukaan menemisiä. Lapsenvahtia löytyy ystävistä ja no eipä ole kuin nuorin ,joka tarvitsee kaitsijaa. Tralalallaa. Hyvä työ,rahaa ja sisustettu mieleiseksi asunto. Mites teillä? Joiko mies rahat ja vittuilee?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkkumies ilman lapsia. Saa pierrä, katsoa mitä haluaa, sotkea tai olla sotkematta ilman että kukaan valittaa. Ei tarvitse miettiä lapsenvahteja jos lähtee jonnekin. Trololollolloo grillaanpa kissani kanssa pihvin.

Vierailija
2/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla sinkkumies ilman lapsia. Saa pierrä, katsoa mitä haluaa, sotkea tai olla sotkematta ilman että kukaan valittaa. Ei tarvitse miettiä lapsenvahteja jos lähtee jonnekin. Trololollolloo grillaanpa kissani kanssa pihvin.

Totta tuokin. Olen itse halusin lapset,en miestä. On ihanaa hemmotella lapsia. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on hyvin provosoiva on aloituksessa perää. Ei niinkään piereskely mutta se että saa tehdä ja mennä vain oman pään mukaan. Välillä kaipaan sinkkuaikoja.

Vierailija
4/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä mikään sinkku ole: sinkku tulee sanoista Single Income, No Kids. 

Vierailija
5/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei osata katsoa kenen kanssa niitä lapsia tehdään ja huolehdita ehkäisystä, niin ehkä se yyhoona elely on vaihtoehto.

Vierailija
6/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä tosiaan enempi kids, no income eli gnome. Suomeksi tonttuäiti tai tonttuisä, mikä siis ilmentää sitä lasten hemmottelua eli lasten huomiosta kilpailua rahalla.

Vierailija
7/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä mikään sinkku ole: sinkku tulee sanoista Single Income, No Kids. 

Sinkku on suomiväännös sanasta "single". Ei englannissa ole sellaista sanaa kuin "sinkku".

Vierailija
8/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylla ap:n kanssa täysin samaa mieltä.

Olin itse aikoinani kahden lapsen yh-äiti. Totaalisesti yh. Ja meillä oli kiva ja hyvä elämä ja koti.

Kävin työssä, tultiin hyvin toimeen ilman että lasten isä maksoi koskaan penniäkään elatusmaksuja saati että olisi halunnut nähdä lapsia. Se kyllä oli ja on edelleen kipeä kohta minullekin. Poika ei niinkään välittänyt, tyttö haavoittui pahasti ja varsinkin nuorempana vihasi isäänsä. Eivätkä vieläkään ole yhteyksissä vaikka täysi-ikäisiä ovat.

Hoidin asiat niin että lapsiltani ei koskaan puuttunut mitään. Olin mieluummin itse ilman. Meillä oli koira ja kolme kissaa, hyvä asunto hyvällä alueella. Nautin itsenäisestä elämästäni, ei ketään sorkkimassa missään asiassa. Nyt on lapset isoja ja pois kotoa. Olemme hyvin läheisiä ja heidän elämänkumppaninsa ovat miulle rakkaita. 

Nyt asun yksin yhden kissan kanssa. Vaihdoin asunnon pienempään ja elämä on hyvää. Ei elämän onni riipu siitä onko puolisoa vai ei. Hyvä ja onnellinen elämä yksin on miljoona kertaa parempi kuin roikkuminen jossain parisuhteessa vain koska "Niin kuuluu tehdä".

Vierailija
9/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot voimafantasiat :D

Totuus on, että lapset kärsivät eniten kun ei ole isän mallia elämässä. Lasten riski työttömyyteen, rikollisuuteen, huumeiden käyttöön ja väkivaltaiseen parisuhteeseen kasvaa huomattavasti.

Vierailija
10/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että lapset kärsivät eniten kun ei ole isän mallia elämässä. Lasten riski työttömyyteen, rikollisuuteen, huumeiden käyttöön ja väkivaltaiseen parisuhteeseen kasvaa huomattavasti.

Alhainen koulutus lapsilla myös korreloi sinkkuäitiyden kanssa.

Että ei ole ihan leikin asia tuo.

Sinkkumies

Vierailija
11/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tehdä lasun.

Sinkkumies

Vierailija
12/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli yh. Isä ei välittänyt pätkääkään. Eikä elättäny. Kaikkea oli ja äiti elätti.

Tästä viisastuneena sekä mä että mun veli EI hommata lapsia. Kumppanit on kyl kummallakin.

T. Seurusteleva lapseton nainen. Korkeakoulutettu

Vierailija
13/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh.nä tai sinkkuna miten vaan. On todella kivaa. Ei ukkoa urisemassa. Hehee. Monet tuttavat valittaa avioliitostaan. Itse heiän tulee päättää mitä tekee. Ei ero väärin ole. Jos ite kärsivät eikä tajua erota niin voi voi.

Vierailija
14/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa tehdä lasun.

Sinkkumies

ai mistä lasun ja ne nyt ei pelota,kun katkera ex tehtaili niitä xD Saatiin sieltä rahaa,harrastusmaksuja,joululahjoja ym hehee. Joten pliis tee.

Vierailija
15/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras ketju. Muistelen avioliittohelvettiä . Luojan kiitos saan olla rauhassa lasten kanssa.

Vierailija
16/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen mallin lapset saa isästä,joka asuu kotona,huutaa,haukkuu,juo perheen rahat??

Vierailija
17/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet äitikaverini aina,että pitää kysyä mieheltä. Raivostuttavaa. Minun ei tarvitse enkä kyllä kysyisi. Haloo, olette aikuisia.

Vierailija
18/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin eron jälkeen, että mies oli kuormittanut enemmän kuin kantanut yhteistä kuormaa. Sotkua, pyykkiä ja jatkuvia vastimuksia en jäänyt kaipaamaan. Puhumattakaan huudosta, vähättelystä ja painostavasta ilmapiiristä. Minimielarikin on enemmän kuin hänen panostuksensa lapsiin avioliiton aikana. Pärjäämme taloudellisesti yhtä hyvin kuin ennen eroa, vaikka mies huijasikin osituksessa parhaansa mukaan. Maksoin mielelläni, että pääsin hänestä eroon. Kotona ei tarvitse enää kulkea munankuorilla ja kuulostella, mistä päin nyt tuulee ja milloin räjähdys tulee.

Vierailija
19/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh.lla on enemmän vara matkustaa. Lasten kanssa. Myös tukiperheitä saa. Elämä on ihanaa ilman raivoavaa miestä.

Vierailija
20/52 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huomasin eron jälkeen, että mies oli kuormittanut enemmän kuin kantanut yhteistä kuormaa. Sotkua, pyykkiä ja jatkuvia vastimuksia en jäänyt kaipaamaan. Puhumattakaan huudosta, vähättelystä ja painostavasta ilmapiiristä. Minimielarikin on enemmän kuin hänen panostuksensa lapsiin avioliiton aikana. Pärjäämme taloudellisesti yhtä hyvin kuin ennen eroa, vaikka mies huijasikin osituksessa parhaansa mukaan. Maksoin mielelläni, että pääsin hänestä eroon. Kotona ei tarvitse enää kulkea munankuorilla ja kuulostella, mistä päin nyt tuulee ja milloin räjähdys tulee.

kyllä se on suurin osa avioliitoista kulissia,kiitos toit julki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme