Toimiiko se Nordean mobiilipankki? Ottaa vai ei?
Olin jo lataamassa kännykkääni sitä, mutta onneksi luin ne käyttäjä kommentit. Pelkkää haukkumista ja että ei toimi. En ladannu. Onko totta että tää uusi versio ei toimi ja laskut jää maksamatta ja sit jos joutuu käyttämään verkkopankkia ne ottaa lisämaksuja siitä? En voi riskeerata ollenkaan koska joudun kelan kanssa pelleilemään laslujen maksujen kanssa ja niiden kuitit on heti vietävä kelaan ja hommien on pelitettävä just sillä minuutilla kun pitää. Mihinkään riskihommaan ei ole varaa ryhtyä. Ei kuulemma toimi. ??
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siis Päivitetty versio,uusi, ei toimi käyttäjien pallautteen mukaan. Lukekaa kysymykseni. Siis jos on pakko ladata se mobiilipankkiversio niin mitä maksaa tietokoneversion käyttö sillon kun mobiili appi ei toimikaan kuten käyttäjät kertoo? Entäs kuittien tulostus?kuulemma raha läjteny tililtä mutta ilmottaa että ei onnistunut maksu. Ei voi tietää onko maksettu vai ei.
Ap
Siis mitä sä horiset? Kuukausimaksuhan palvelusta menee. Joko 4€ tai 7,50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilipankin ladannut saa edelleen käyttää myös verkkopankkia rinnalla samaan hintaan. Mobiilipankki/ 4e ja pelkkä verkkopankki 7,5e /kk.
Ja asuntolainaajille sitten halvempaa.
Ja verkkopankistahan kuitit vaikka sinne Kelalle voi tulostaa klikkaamalla sen maksetun maksun riviä omasta pankista vasemmalta ja - tadaa - tulostamalla kuitin.
Kertoovat että lisälaskuttaavat sitä....
Verkkopankkia voi käyttää mobiilipankin rinnalla ilman lisämaksua.....Tao se nyt kalloosii.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siis Päivitetty versio,uusi, ei toimi käyttäjien pallautteen mukaan. Lukekaa kysymykseni. Siis jos on pakko ladata se mobiilipankkiversio niin mitä maksaa tietokoneversion käyttö sillon kun mobiili appi ei toimikaan kuten käyttäjät kertoo? Entäs kuittien tulostus?kuulemma raha läjteny tililtä mutta ilmottaa että ei onnistunut maksu. Ei voi tietää onko maksettu vai ei.
Ap
Tietokoneverkkopankkia voi käyttää samaan hintaan mobiilipankin rinnalla. Eli hinta mobiilitaviksille joilla ei ole lainaa 4e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lataa se mobiiliappi johonkin luuriin ja tulosta kuitit edelleen verkkopankista. (Sitä voi käyttää rinnakkain ilmaiseksi, jos on ladannut mobiiliappin. Problem solved!)
Ei voi käyttää ilmaisekei, ellei ole entinen avainasiakas. Kk-maksu on silti edullisempi, jos lataa myös mobiilipankin.
Hyvin toimii iPhonen ja iPadin sovellutuksina, Androidista en osaa sanoa. Ainoa miinus on se, että pankkisovellus ei enää toimi iPadissa vaaka-käytössä toisin kuin tunnuslukusovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa hyvät ihmiset pankkia!
Milläs vaihdat, kun lainat on siellä.
No sittenhän ei ainakaan kannata vaihtaa, kun saat laina-asiakkaana mobiilipankin+verkkopalvelut ilmaiseksi!
Ei nettipankin käytöstä mitään veloiteta jos mobiilipankki on käytössä. Riittää että kerran kuussa käy saldot katsomassa/ maksamassa yhden laskun sillä mobiilisovelluksella. Muuten normaalisti voi ilmaiseksi sitä nettipankkia käyttää. Ei tuota mobiilipankkia oikeasti vielä voi käyttää jos esimerkiksi sijoittaa aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän ei ainakaan kannata vaihtaa, kun saat laina-asiakkaana mobiilipankin+verkkopalvelut ilmaiseksi!
En saa, koska kyseessä on vain opintolaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että myös muut pankit antavat lainaa? Eli sen pankkiasioinnin voi kilpailuttaa, ja siirtää lainat toiseen pankkiin halutessaan. Minulle nordea on aina kuitenkin ollut kokonaisedullisin ja silti kilpailutan pankit vuoden tai kahden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että myös muut pankit antavat lainaa? Eli sen pankkiasioinnin voi kilpailuttaa, ja siirtää lainat toiseen pankkiin halutessaan. Minulle nordea on aina kuitenkin ollut kokonaisedullisin ja silti kilpailutan pankit vuoden tai kahden välein.
En usko, että persaukinen lainoineen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kilpailuttaminen mitään maksa. Juuri tästä syystä todennäköisesti oot persaukinen. Et edes viitsi yrittää, luovutat jo etukäteen.
Minulla mobiilipankki toimii hyvin. Olin ensin tosi skeptinen mutta kyllä tuo raitaa olla ihan hyvä systeemi. Paperista tunnuslukutaulukkoa ja verkkopankkia voi käyttää mobiilipankin rinnalla jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, olen tuo, joka mietti voiko sovelluksen ladata tabletille jos tunnuslukusovellus on kännykässä. Ja se toimii myös niin. Toiv. vältyn maksuilta.
Asenna se tunnuslukusovelluskin tabletille. Se nyt kannattaa tehdä joka tapauksessa siltä varalta, että kännykkä katoaa tai menee rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kelaan tulostanut yhtään mitään, kännyllä otettu valokuva on aina riittänyt, eikö muilla?
Ei toimi. Kännyn kuva ei mahdu . on liian iso tiedosto kelan systeemeihin. Siinä on maksimi koko.
Huoh! Otat sit kuvan pienemmällä resolla tai pienennät niitä resoja jossain kuvankäsittelyohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa palvelumaksut nousevat. Googleta.
Voikohan sen mobiilipankin ladata tabletille vaikka tunnuslukusovellus on kännykässä? Kännyssä on muisti loppu, ei mahdu enää sovelluksia. Vaihtaisin pankkia, mutta laina on Nordeasta...
Voi ladata tabletille ja toimii useimmiten ihan hyvin.
Verkkopankkia voi käyttää mobiilisovelluksen rinnalla ja silloin saa halvemmat palvelumaksut. Itse tsekkailen usein esim. saldon ja peruslaskut mobiilista ja sitten verkkopankissa käyn laittamassa sellaiset laskut, joissa pitää muuttaa summaa, eräpäivää, tulostaa kuittikopio tms.
Kannattaisko oikeasti soittaa tai chatata sinne Nordean aspaan, eikä ulista täällä ja uskoa kaikkien uusavuttomien vikinöitä. Minä soitin heti, kun ilmoitus palvelumaksujen noususta joskus keväällä tuli ja sain vastauksen, että riittää, kun lataa mobiilisovelluksen ja edes joskus kirjautuu sinne. Sen jälkeen voi käyttää verkkopankkia ja palvelumaksut on ne edullisemmat. Mobiilipankki on OIKEASTI kätevä lisäpalvelu ja palvelumaksut vielä halpenee vanhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kilpailuttaminen mitään maksa. Juuri tästä syystä todennäköisesti oot persaukinen. Et edes viitsi yrittää, luovutat jo etukäteen.
No voi se maksaa sen ainoan mitä minulla on. Itsekunnioitukseni. Ei pitkäaikaistyötön isoine lainoineen ole kovin hyvää bisnestä.
Mihin niitä paperikuitteja tarvitteette? Itse en ole ikinä tarvinnut.....
No niin, olen tuo, joka mietti voiko sovelluksen ladata tabletille jos tunnuslukusovellus on kännykässä. Ja se toimii myös niin. Toiv. vältyn maksuilta.