Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on hyvä. Työttömien ja vaikeasti työllistettävien olisi syytä opetella ohjelmoimaan.

Vierailija
30.06.2018 |

Kunnollisilla koodaustaidoilla voi ryhtyä vaikka konsultiksi tai tehdä omaksi huvikseen juttuja.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh/koodari ja mitä olen nähnyt kirurgin töitä niin pidän sitä paljon helpompana kuin tasokasta koodaamista.

Vierailija
42/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työhän onkin kokonaisuuksien ymmärtäminen, eikä yksityiskohtien näpertely, mutta jos joku ei toimi kunnolla, niin sitä ei ole kenenkään vaikea ymmärtää.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedolle saattais päästä hommiin.

Vierailija
44/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä frontin koodi auki Atomilla, bäkki VS Codella... https://fullstackopen.github.io

Vierailija
45/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaaminen helppoa ja yksinkertaista. Pelkkiä merkkijonoja toisensa perään ja viimekädessä kyse on vain ykkösistä ja nollista.

Vierailija
46/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pelkkä kone riittää. Tarvitaan vielä c++ ja se maksaa messinkiä.

Vierailija
47/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida pelkkä kone riittää. Tarvitaan vielä c++ ja se maksaa messinkiä.

GCC on täysin ilmainen.

Vierailija
48/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole mitään tekosyytä kieltäytyä. Koodauksen opetteluun ei tarvita muuta kun tietokone.

Työtön vaan ei voi opiskella. Muutoin hänestä tulee päätoiminen opiskelija.

Kysymys on opettelusta eikä opiskelusta. Saat vapaasti koodata Youtube-videoiden pohjalta kotona.

Pääsekö tällainen itseoppinut johonkin palkkatöihin? Eikö tarvita muodollista pätevyyttä? Mistään harrastelusta ei elä.

Vierailija
49/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku pitkäaikaistyötöntä, joka päätti opetella koodaamista ja työllistyi?

Vierailija
50/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole mitään tekosyytä kieltäytyä. Koodauksen opetteluun ei tarvita muuta kun tietokone.

Työtön vaan ei voi opiskella. Muutoin hänestä tulee päätoiminen opiskelija.

Kysymys on opettelusta eikä opiskelusta. Saat vapaasti koodata Youtube-videoiden pohjalta kotona.

Pääsekö tällainen itseoppinut johonkin palkkatöihin? Eikö tarvita muodollista pätevyyttä? Mistään harrastelusta ei elä.

Joku hyvä projekti Githubissa herättää yleensä aina huomion kun hakee töitä.

Vierailija
51/54 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisilla koodaustaidoilla voi ryhtyä vaikka konsultiksi tai tehdä omaksi huvikseen juttuja.

Itseoppinut konsultti?

Tehdä huvikseen omia juttuja = ansiotyö?

Vierailija
52/54 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/54 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole työtön. mutta koodaus on vähän samanlaista kun matikka tai kielitaito. Toisilta se sujuu kuin luonnostaan, suurin osa keskikertaisuuksia kuten minä ja sitten jotkut eivät opi ei sitten millään. Mä opin koodauksen kyllä, mutta en samalla tavalla sujuvasti kuin alan ammattilainen perheenjäsen.

Vierailija
54/54 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tämä on hyvä. Työttömien ja vaikeasti työllistettävien olisi syytä opetella ohjelmoimaan.”

Kannattaa ehdottomasti! Työttömien ja vaikeasti työllistettävien olisi syytä opetella ohjelmoimaan erityisesti keinoalyä Adultan kahden viikon keinoälyohjelmointikoulutuskursseilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän