Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala kehonkuvani ja seksikkyys

Vierailija
30.06.2018 |

Olen harrastanut liikuntaa lapsesta saakka. Olen nuorena ollut vartaloltani jämäkkä ja lihaksikas, en mikään atleetti kuitenkaan vaan. Harrastin mm. tanssia ja pallopelejä.

Murrosikä alkoi varhain, joten sain paljon ikäviä kommentteja mm. isosta takapuolesta. Siihen aikaan iso lihaksikas pylly ei ollut mikään teinipoikien ihanne. Mutta vanhemmat miehet tuntuivat pitävän kovasti muodoistani ja olen myös ollut kasvoiltani vanhemman näköinen kuin muut. En hakenut huomiota, päinvastoin. Nuoret kiusasivat ja vanhemmat kopeloivat.

Lapsena en ollut mitenkään erityisen nätti. Minulla on myös ollut aina huono iho, iso nenä ja ohut tukka.

Mieheni pitää minusta kovasti juuri tällaisena. Hän arvostaa kilttiä luonnettani ja huumorintajua ja muistaa kyllä päivittäin sanoa kuinka ihana nainen olen.

En käy ilman meikkiä missään. Tunnen itseni niin rumaksi ja värittömäksi. En laita suurta määrää meikkiä, mutta ero on kuitenkin iso meikittömään naamaan.

Olen myös äiti. Pikkulapsiaikaan toki pidin edelleen meikkaamisesta ja kivoista vaatteista, mutta ulkonäkö ei ollut mikään arjen pääasia. Tykkäsin herkutella iltaisin miehen kainalossa.

Olin jo ehkä hieman mammaantunut kun yhtäkkiä innostuin jälleen liikunnasta. Olen paremmassa kunnossa kuin vuosiin ja olen saanut kuulla siitä. Huomio on noussut myös hieman hattuun, koska haluan näyttää paremmalta ja taas paremmalta.

Tästä päästään itse asiaan, eli olen kuullut jatkuvasti olevani nimenomaan seksikäs. Siitä olen kuullut aina, mutta nykyään se on se minun "tavaramerkkini" ilmeisesti. Tästä syystä olen alkanut pukeutua "seksikkäämmin" ja yritän olla koko ajan entistä seksikkäämpi. En tiedä miksi.

Alan jo itsekin huomata miten tyrkky ja halpa olen esim. juhlissa. Mutta en osaa lopettaa. Se jokin sisäinen seksikkyys minussa taitaa pian kadota, koska yritän väkisin olla jotenkin kuuma pakkaus. Oikein odotan, että minua katsotaan himoiten, vaikka juttuseurana olen arka ja kömpelö ennen kuin tunnen juttukaverin kunnolla.

Minulla ei ole silikoneja tai huulitäytteitä, ei edes tekoripsiä. Eli koen olevani aito monella tapaa, mutta miksi kaipaan huomiota? En jaa kuviani somessa kuitenkaan.

Toisaalta tuntuu että kostan tällä niille kaikille, jotka haukkuivat isoa perääni ja nenääni koulussa. Kostan kaikille, jotka pitivät minua jotenkin oudon näköisenä.

Mutta en tunne oloani kuitenkaan hyväksi. Tuntuu, että olen hyvä kun miehet haluavat olla kimpussani ja olen se huoneen seksikkäin nainen. Ja olen kuitenkin älyttömän epävarma itsestäni.

Tajuaakohan tästä kukaan mitään? :(

Tai kokeeko joku samoja asioita?

Miksi tämä seksikkyys on jokin itseisarvo?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kerron, mitä tosta ymmärrän.

Ite oon laihtunut nyt takas sen n. 10-15kg.

Unilääkkeet: nukun ihan ok, yms yms.

Ei oo haukuttu tolla tavalla.

Ainoa ulkonäkökompensaatio, mikä mulla on sun kanssa on toi iho.

En yritä ulkonäköä muuttaa tohon malliin, koska mun ihanne on semmonen hyvinvoinnin perikuva, ei mikään seksikkyys. Siis, just et mitä ite ihailen, ja miltä näytän, niiden välillä on iso ero.

En pidä itteeni rumana, mut en pidä itteeni semmosena, et saisin itestäni sellasen just, mitä ite ihailen, väritys ja tämmöset vaan pielessä.

Joten, korostan omia hyviä puoliani, ja koitan pitää itteni kunnossa.

Et ei oo tommosta, mut jollain tasolla ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä