Joensuussa kaupan parkkipaikalla nuorimies katsoi minua ja huudahti "Hyi s**tana!"
Jäi vähän kalvamaan mieltä. Minusta sivistynyt ihminen osaa pitää mölyt mahassaan.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä! En siedä ihmisiä jotka näyttävät yhtä rumalta kuin sinä!
Tiedän olevani hyvin pelottavan näköinen, mutta ei nyt sentään tarvitse silmille hyppiä saati kaatua fillarillaan.
Hirviö. Monster. Pelottava. Äkkiä karkuun.
Minusta terve sivistynyt ihminen osaa käyttäytyä siten ettei toista kommentoida moisin sanoin. Joensuulainen fillaroija voisi pyytää aptlä anteeks.
Olitko siis paskalla auton vieressä vai miksi sanoi?
Minun ruokaostoksia arvosteli eräässä pikkukaupungissa vanhempi nainen ääneen. Sitten totesi loppuun että eihän asia häntä kiinnosta. Totesin vastaan että näyttipä niin paljon kiinnostavan että piti tuliaisostokseni kyläpaikkaan aivan ääneen haukkua.
Tässähän olisi jutun ainesta. Mutta pointti on siinä ettei ketään saa arvostella tuollaisilla sanoilla vaikka kuinkä ÄLLÖTTÄISI.
Hyvin harvalla suomalaismiehellä on syytä toisten arvosteluun.
Vilpitön ja kaunistelematon mielipiteeni: valtosa heistä on liian rumia arvostelemaan ketään. Koskaan. :D
Ppkemon pelaamiseenkin pientä rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ruokaostoksia arvosteli eräässä pikkukaupungissa vanhempi nainen ääneen. Sitten totesi loppuun että eihän asia häntä kiinnosta. Totesin vastaan että näyttipä niin paljon kiinnostavan että piti tuliaisostokseni kyläpaikkaan aivan ääneen haukkua.
Itse sä vedit ne mässyt kuitenkin. Ja se näkyy vartalostasi, että ruokavaliosi on yleisestikin se.
Miten yhdellä hupparilla voikaan olla niin suuri merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön ja kaunistelematon mielipiteeni: valtosa heistä on liian rumia arvostelemaan ketään. Koskaan. :D
Tämä tiedetään: 80-20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sä vedit ne mässyt kuitenkin. Ja se näkyy vartalostasi, että ruokavaliosi on yleisestikin se.
Kommenttisi perusteella isältäsi lirahti pissaa mukaan, kun sinua väsättiin.
ohis, ystävällisesti
Se vaan purki pahaa ollaan suhun. :( Itse kun olin nuori ja kaunis ja hoikka niin sain enimmäkseen kehuja ja vislauksia mutta joskus myös tuota samaa kuin ap nyt. Jonkun vaan piti saada lytätä sut.
Vierailija kirjoitti:
Syytä vai varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tiedetään: 80-20
Objektiivisesti on paljonkin miehiä, jotka ovat alle keskiarvon. Sitten on paljon sellaisia ei-minkäännäköisiä. Yli keskiarvon olevia on jonkin verran enemmän kuin niitä superkomeita miehiä. Ei-komeita miehiä on siis verrannollisesti enemmän kuin hyvännäköisiä tai komeita. Sama toki pätee naisiinkin. Naisten tapoihin ei yleensä kuulu muiden ulkonäön arvostelu tämän arvosteltavan kuullen, tätä harrastaa useimmiten miehet. Monilla miehillä siihen ei totisesti ole varaa. Mielenkiintoista muuten huomata, kuinka en saa koskaan paskaa niskaan silmää miellyttäviltä miehiltä vaan arvostelijat ovat poikkeuksetta rumia tai hyvin vaatimattomia ulkoisesti.
Se olin minä! En siedä ihmisiä jotka näyttävät yhtä rumalta kuin sinä!