Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuussa kaupan parkkipaikalla nuorimies katsoi minua ja huudahti "Hyi s**tana!"

Vierailija
30.06.2018 |

Jäi vähän kalvamaan mieltä. Minusta sivistynyt ihminen osaa pitää mölyt mahassaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä! En siedä ihmisiä jotka näyttävät yhtä rumalta kuin sinä!

Vierailija
2/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä! En siedä ihmisiä jotka näyttävät yhtä rumalta kuin sinä!

Tiedän olevani hyvin pelottavan näköinen, mutta ei nyt sentään tarvitse silmille hyppiä saati kaatua fillarillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas baviaani!!

Vierailija
4/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviö. Monster. Pelottava. Äkkiä karkuun. 

Vierailija
5/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta terve sivistynyt ihminen osaa käyttäytyä siten ettei toista kommentoida moisin sanoin. Joensuulainen fillaroija voisi pyytää aptlä anteeks. 

Vierailija
6/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis paskalla auton vieressä vai miksi sanoi?

Vierailija
7/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko paikalla? Lähetä kuva!

Vierailija
8/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ruokaostoksia arvosteli eräässä pikkukaupungissa vanhempi nainen ääneen. Sitten totesi loppuun että eihän asia häntä kiinnosta. Totesin vastaan että näyttipä niin paljon kiinnostavan että piti tuliaisostokseni kyläpaikkaan aivan ääneen haukkua. 

Vierailija
9/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisi jutun ainesta. Mutta pointti on siinä ettei ketään saa arvostella tuollaisilla sanoilla vaikka kuinkä ÄLLÖTTÄISI. 

Vierailija
10/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ap 

Vierailija
11/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvalla suomalaismiehellä on syytä toisten arvosteluun.

Vilpitön ja kaunistelematon mielipiteeni: valtosa heistä on liian rumia arvostelemaan ketään. Koskaan. :D

Vierailija
12/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ppkemon pelaamiseenkin pientä rajaa. 

Vierailija
13/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ruokaostoksia arvosteli eräässä pikkukaupungissa vanhempi nainen ääneen. Sitten totesi loppuun että eihän asia häntä kiinnosta. Totesin vastaan että näyttipä niin paljon kiinnostavan että piti tuliaisostokseni kyläpaikkaan aivan ääneen haukkua. 

Itse sä vedit ne mässyt kuitenkin. Ja se näkyy vartalostasi, että ruokavaliosi on yleisestikin se.

Vierailija
14/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhdellä hupparilla voikaan olla niin suuri merkitys. 

Vierailija
15/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilpitön ja kaunistelematon mielipiteeni: valtosa heistä on liian rumia arvostelemaan ketään. Koskaan. :D

Tämä tiedetään: 80-20

Vierailija
16/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sä vedit ne mässyt kuitenkin. Ja se näkyy vartalostasi, että ruokavaliosi on yleisestikin se.

Kommenttisi perusteella isältäsi lirahti pissaa mukaan, kun sinua väsättiin.

ohis, ystävällisesti

Vierailija
17/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuuleksii 

Vierailija
18/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan purki pahaa ollaan suhun. :( Itse kun olin nuori ja kaunis ja hoikka niin sain enimmäkseen kehuja ja vislauksia mutta joskus myös tuota samaa kuin ap nyt. Jonkun vaan piti saada lytätä sut.

Vierailija
19/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä vai varaa?

Vierailija
20/21 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedetään: 80-20

Objektiivisesti on paljonkin miehiä, jotka ovat alle keskiarvon. Sitten on paljon sellaisia ei-minkäännäköisiä. Yli keskiarvon olevia on jonkin verran enemmän kuin niitä superkomeita miehiä. Ei-komeita miehiä on siis verrannollisesti enemmän kuin hyvännäköisiä tai komeita. Sama toki pätee naisiinkin. Naisten tapoihin ei yleensä kuulu muiden ulkonäön arvostelu tämän arvosteltavan kuullen, tätä harrastaa useimmiten miehet. Monilla miehillä siihen ei totisesti ole varaa. Mielenkiintoista muuten huomata, kuinka en saa koskaan paskaa niskaan silmää miellyttäviltä miehiltä vaan arvostelijat ovat poikkeuksetta rumia tai hyvin vaatimattomia ulkoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi