Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus/ tehtävä leikki- Avopuolison huumori ei riittänyt.

Vierailija
30.06.2018 |

Olemme olleet avovaimoni kanssa 7 vuotta. Minun hyvä ystäväni ja hänen vaimonsa olivat pyytäneet minut ja avovaimoni sekä muita yhteisiä ystäviämme luokseen viettämään iltaa. Meillä oli mukavaa ja siinä humalassa päätimme, että leikimme totuus/ tehtävä leikkiä. Leikin ehto oli se, että ne, jotka osallistuu, niin osallistuu omalla vastuullaan. No, kun tuli vuoroni valitsin tehtävän ja sain tehtäväksi mennä suutelemaan yhteistä naispuolista ystäväämme. Koska olen kilpailuhenkinen enkä nössö luovuttaja, niin suutelin naista ja nainenhan tästä innostui niin, että antoi minulle kunnon kielarin. Avovaimoni suuttui ja huusi, että ei hyväksy tällaista. No, itse en oikein näe siinä sinänsä mitään väärää, koska se oli leikki ja olimme humalassa+ jokainen osallistui omalla vastuullaan. Yritimme rauhoitella kaikki avovaimoni, mutta hän ei kuunnellut. En ymmärrä..miksi hän lähtee leikkiin mukaan, kun ei sitä hyväksy..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut tehtävät oli...puristele Pirjon tissejä, vilauta persettä ja haista Erkin hikikainaloa?

Ja lisäksi varmaan jotain munasillaan juoksua ulkona... voisin kuvitella.

Vierailija
42/44 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävän olisit saanut tehtyä suutelemalla naista vaikka poskelle. Kielareita se tehtävänanto ei kai kuitenkaan edellyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka pelaa tuota puolisoiden ollessa paikalla? :O

Vierailija
44/44 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ON IDOOOTTI!