Tiedän todella nätin ja kivanoloisen naisen, mutta en kehtaa lähestyä häntä, koska olen työtön
Nainen vaikuttaa siltä, että hänellä voisi olla samoja kiinnostuksen kohteita ja hän voisi jakaa monien asioiden samoja arvoja sen suhteen, mitkä minullekkin ovat tärkeitä ja merkittäviä. On vieläpä todella kauniskin. Minulle riittäisi jo pelkkä juttuseura ja kaveriseura hänestä. Mutta en minä kehtaa häntä lähestyä, koska olen työtön mies.
Niin, enkä minä ole todellakaan ole mikään elämäntapatyötön, joka ei edes halua työllistyä. Sillä todellakin haluan työllistyä ja saada paljon nykyistä paremman elintason. Etsin koko ajan aktiivisesti töitä ja olen laittanut lukemattomia työhakemuksia, mutta ei niitä töitä nykyään vain niin helposti saa.
Mutta ymmärrän kyllä sen, että mikään ei ole naiselle häpeällisempää ja nöyryyttävämpää kuin työttömän miehen seura. Ajattelen tässä myös tätä naistakin, enkä lähesty tai tarjoa seuraani kenellekkään työttömänä.
Kommentit (30)
Lähesty kaverityyppisesti ensin ja tutustukaa paremmin. Kun tulette tutuiksi niin siinä vaiheessa voi olla helpompi kertoa, että haluaisit enemmänkin. Silloin kun toisen tuntee niin ne muut ominaisuudet on tärkeämpiä kuin työttömyys, varsinkin nykyisin kun työttömiä on paljon ja työpaikkoihin ei noin vain kävellä sisään ja aleta hommiin niin kuin joskus vuosikymmeniä sitten on tehty. Melkein kuka vaan voi olla kuukauden päästä työtön, ei se työssäolo mikään 100 % varma pysyvä ominaisuus ole.
Ei kannata lähestyä. Siinä vain pettyy ja lopulta katkeroituu kun nainen ei anna vastakaikua, ja kaikki pelkästään sen takia että olit työtön.
No höpöhöpö! Olen itse tapaillut useampaakin työtöntä miestä vaikka itse opiskelin ja olin töissä samaan aikaan ja aina olen ollut kova tekemään töitä (olin 20-25 ja miehet saman ikäisiä). Ei ne jutut ikinä sen takia loppuneet että mies oli työtön! Yleensä loppui miehen puolelta kun ei ollut kiinnostusta tarpeeksi tai löytyi toinen kiinnostavampi. Ei se työttömyys kaikille ole mikään turn off varsinkin kun haet töitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, korupuheet nyt sikseen ja tietenkin ihmeitä voi tapahtua, mutta en minä tunne ainuttakaan miestä joka olisi työttömänä saanut naisen. Nykyään tekee tiukkaa keskiluokkaisellakin miehellä.
Olen toki sitä mieltä, että aina kannattaa yrittää enkä halua ap latistaa tunnelmiasi entisestään, mutta haluan kuitenkin aina olla myös realisti. Voittaahan joku lotossakin melkein joka lauantai.
Joopa joo, itse tunnen moniakin jotka ovat saaneet. Miksi se työttömyys olisi joku kynnyskysymys? Ei se kerro miehestä mitään erityistä. Ei tarkoita edes, että taloudellisesti pärjäisi erityisen huonosti sillä hetkellä.
Kauanko olet ollut työtön? Onko hyvä koulutus? Mitä teet kehittääksesi itseäsi?
Noihin, kun vastaat niin sanon kannattaako lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, korupuheet nyt sikseen ja tietenkin ihmeitä voi tapahtua, mutta en minä tunne ainuttakaan miestä joka olisi työttömänä saanut naisen. Nykyään tekee tiukkaa keskiluokkaisellakin miehellä.
Olen toki sitä mieltä, että aina kannattaa yrittää enkä halua ap latistaa tunnelmiasi entisestään, mutta haluan kuitenkin aina olla myös realisti. Voittaahan joku lotossakin melkein joka lauantai.
Outoja te nykynuoret.
Ennenvanhaan raha ja varakkuus ei olleet niin isossa roolissa pariutumismarkkinoilla, koska rikkaat tai edes varakkaat olivat niin omissa maailmoissaan. Nykyään naiset himoitsevat rikkaiden elämää, jota seuraavat esim. somessa ja koska nykyään rahvaallakin on ainakin teoreettinen mahdollisuus saada rikas mies niin sitä tavoitellaan suhteellisen tosissaan.
Ennen vanhaan oli todellinen luuseri tai juoppo tai muuten kaukaa kierrettävä, jollei ollut missään työssä. Nykypäivänä työttömyys on tuttua vähän joka toiselle eikä enää mikään häpeän aihe. Surkuteltava asia toki. Ennen vanhaan myös oli tärkeää miehen olla töissä, koska nainen jäi lasten synnyttyä kotiin.
Ap:nä en antaisi työttömyyden häiritä vaan lähestyisin naista siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseinen nainen Susanna Koski?
Ei sovi kuvaukseen.
Sain sattumoisin selville, että puolituttu ihastukseni (mies) on jäänyt työttömäksi, ja olen miettinyt jäiköhän pallo siitä syystä lojumaan hänen puolelleen? Luultavampaa lienee, että mies ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut, olisi ollut reilua sanoa asia suoraan niin ei tarvitsisi miettiä. Ei kai työttömyys sentään niin paljoa vaikuttaisi? Uusia palloja en aio enää heittää peliin.
Mitä jos kysyt kuitenkin kahville. Ja kauttarantain myöhemmin otat selvää mitä hän ajattelee työttömistä. Jos hän ei hyväksy, pääset etsimään jotain toista joka on myös sisäisesti kaunis ja suvaitseva, ei vain ulkoisesti. Naisilla voi olla pelko omasta toimeentulostaan, vaikkei paheksu muita. Eri asia on sitten rasistiset ammattipaheksujat, ei kai kukaan sellaisen kanssa ala suhteeseen?!