Auttakaa nyt tyhmää rintaliivien valinnassa!!
olen käyttänyt sinnikkäästi kokoa 75B aika pitkään.. siinä on hieman kiristävä ympärysmitta ja kuppikoko aavistuksen iso. Mittasin nyt itseni ja netin laskurilla sain liivikookseni 70C. Tänään kävin kaupassa kokeilemassa 70C liivejä, osassa kuppiosa tuntui pieneltä, osassa se oli juuri sopiva mutta ympärysmitta tuntui edelleen hitusen tiukalta tuossa koossa...
Eli mitäs muuta kokoa minun kannattaisi sitten kokeilla? Olen katsellut noita taulukoita mutta en vain tajua!!
Kommentit (6)
Lisään, että liivien pitääkin uutena tuntua napakoilta ympärysmitaltaan, sillä materiaali venyy käytössä, joten kannattaa valita tiukka ympärys, ekoihin hakasiin kiinnitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Koko ei sano yksistään yhtään mitään. Liivien malli on yhtä tärkeä! Menee helposti kokeillessa paritkymmenet liivit, jossa lopputulos on, ettei löydy yhtään sopivaa...
No siltä tosiaan vaikuttaa... alan kohta liivittömäksi, prkl. Eipä näin pienillä liivejä edes tarttis, paitsi nännien takia.
Ap
Testaa eri malleja, itsellä 75B ja balconette malli istuu parhaiten, esim t-paita rintsikat ei sovi mun rinnoille yhtään. Kannattaa käydä testaamassa monia erilaisia jos löytyis yhet hyvät
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että liivien pitääkin uutena tuntua napakoilta ympärysmitaltaan, sillä materiaali venyy käytössä, joten kannattaa valita tiukka ympärys, ekoihin hakasiin kiinnitettynä.
Ehkä minun sitten kannattaa ottaa vaan ne 70C:t kokeiluun. Jospa ne siitä venyis juuri sen mitä tarvitsee...
AP
Mittaa napakka ympärysmitta tissien alta. Mikä tämä ympärysmitta on? Jos alle 72cm, niin 70 cm ympärysmitta liiveissä on oikea.
Koko ei sano yksistään yhtään mitään. Liivien malli on yhtä tärkeä! Menee helposti kokeillessa paritkymmenet liivit, jossa lopputulos on, ettei löydy yhtään sopivaa...