Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tulevat kännissä surullisiksi?

Vierailija
27.04.2006 |

Esim. minä. Siksi(kään) en käytä alkoholia. Nousuhumalan jälkeen tulee alakuloinen ja väsynyt fiilis ja itku on herkässä =o/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen uneliaaksi ja seisahtaneeksi. Miehestä löytyy hilpeä hihttelijä ja sählääjä. Ei kuitenkan mitään haitallista sähläystä. Tullut äitiinsä joka on kännissä aivan mahdoton kalkattaja ja meno päällä.

Vierailija
2/6 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida tosiaankaan olla ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla taas jotai lemmen ligumenttiä ja heti alkaa panettaa. Siinä sitte kelpaa vaikka rumat, tyhmät ja varatutkin.

Vierailija
4/6 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun muille iskee se biletys-vaihe päälle. Enkä ymmärrä että miksi. Tulee vaan joku ihme morkkis ja riittää joku tosi pikku juttu sen morkkiksen aikaan saamiseks. Eikä siis ole laskuhumalasta kyse!

Mutta nyt, monen vuoden harjoittelun jälkeen, oon mäkin oppinu edes muutaman kerran bilettämään ilman morkkista =)

Vierailija
5/6 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se korostaa ihmisen tunnetiloja. Jos jonkun tunnetila on hiukan sellainen, niin se korostuu.

Vierailija
6/6 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten (alus) aika on erittäin huonoa biletyksen kannalta. Tuolloin kännäämisestä seuraa hirveä itsesäälin puuska " kaikilla muilla on kivaa paitsi mulla, mussa täytyy olla jotain vikaa..." tai sitten rähinähenki iskee päälle ja olen todella v.mäinen muille, jolloin kellään ei ole kivaa. Sama vaikutus oli jollain käyttämälläni epillerimerkillä. Hormonit ja viina samassa päässä=huono yhdistelmä meikäläisellä!

Muistan lukeneeni tästä aiheesta tehdyn jonkun tutkimuksenkin (Alko?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä