Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisia Algeriasta!

Vierailija
19.06.2006 |

Kirjoitin joku aika sitten, etta muutan Algeriaan netissa tapaamani miehen luokse. Nyt on sitten muutto tapahtuna ja olen asunut taalla jo vajaat kaksi viikkoa. Menimme viime viikolla naimisiin ihan pienimuotoisesti vain. Nyt ensin tutustan vahan tahan maahan ja ehka myohemmin alan etsia toita. Tosin lapsikin olisi tervetullut. Maa on aivan ihana, ihan hyvin taalla pystyy liikkumaan ja on kauniit maisemat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme miehen vanhempien talossa, jossa asuu myos miehen kolme alaikaista sisarustaan. Talossa meilla on oma huone, pieni keittio (syomme kuitenkin lahes aina varsinaisessa ruokasalissa koko perheen kanssa) seka oma kylpyhuone. Talossa on iso piha ja minut on otettu hyvin vastaan.

Mies on toissa hotellissa. Varsinaista ammattia hanella ei ole, mutta miehen perheessa on mm. asianajaja, laakaria jne. Mies on muslimi ja minakin olen ehka kaantymassa muslimiksi, olen kasvanut kristityssa perheessa, jossa uskonto ei ole ollut juurikaan esilla.

ap

Vierailija
2/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut varmaan arabiaa tai vähintään ranskaa jos olet ajatellut löytää töitä sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa seka ranskan etta arabian opinnot. Viela en kyseisia kielia osaa, mutta onhan tassa onneksi aikaa opetella.

t. ap

Vierailija
4/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni sattuu asumaan siellä myös:)))

Vierailija
5/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuko hän englantia?

Vierailija
7/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kieltä?!

No, joo.. sori..

Vierailija
8/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies osaa englantia ja hänen sisaruksensa myös, miehen vanhemmat vain joitakin sanoa

ap

Vierailija
11/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet onnellinen... ei voi tietää jos ei kokeile.... hyvät jatkot teille sinne=)

Vierailija
12/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa englantia ja hänen sisaruksensa myös, miehen vanhemmat vain joitakin sanoa

ap

Vierailija
13/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa toista nappia yhtä aikaa O:n kanssa. Niin minä onnistuin ulkomailla kirjoittamaan suomalaisittain. Oikein paljon onnea ja menestystä sinun perheellesi insh' allah!

Vierailija
14/18 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus tulee ihan vahingossa kirjoittaessa paineltua vaikka mita nappuloita etta kylla joskus tulee ne aakkosetkin kohdallaan, usein ei vaan jaksa niita kirjoittaa. Eihan monissa nappaimistossa ole esim. saksan ü-kirjainta, mutta sen kuitenkin saa kun painaa ensin sita missa on nämä ^¨~ merkit ja sen jalkeen normaalin u:n.

Mutta enpa mina jaksa joka aakkosen kohdalla noin tehda, mutta joskus ihan sattumalta osuu sormet tietyile nappuloille ja silloin siis tulee aakkosiakin. En siis ole provo edelleenkkaan.

ap

Vierailija
15/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tekee? Minkälainen ammatti ja koulutustaso?

Asutko anopin luona?

Mikä on sinun uskonto?

Mikä on miehesi uskonto?

Vierailija
16/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt onneen ihan täältä Suomesta.

Vierailija
17/18 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian sanoisin... no mutta pääasia, että olet onnellinen! Eihän se aina ajasta ole kiinni.

Vierailija
18/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kallista se muutto? Mä kans harkitsen, netissä tavannut miehen, puhun auttavasti ranskaa ja hyvin englantia. Miten rokotukset yms muut ennenkuin menee?? Onko se ihan ns. Pakko mennä naimisiin jo uskonnon takia? Mulla ei niin väliä, jos sen oikeen löytää onko muslimi vai ei. Onnellisuus on pääasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi