Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä lasten seurassa pidetään heti pedofiilinä? Äitinä loukkaa moiset syytteet, että heittäisin lapseni susille!

Vierailija
30.06.2018 |

Itse en _ikinä_ luule ketään pedofiiliksi ilman oikeita todisteita, sen verran harvinaista moinen sairaus kuitenkin on! Mulla on reippaasti alle kouluikäinen pikkutyttö, jonka bioisä ei ole ikinä edes tahtonut nähdä lastaan. Siksi olen pitänyt tärkeänä tytöllä olevan läheisiä miehiä elämässään. Saaden sitä ns. miehen mallia. Mua suututtaa hirveästi kuulla lähipiirin supisevan äitini miesystävän pojan olevan "taatusti" pedo kun niin hanakasti on tyttöäni aina hoitamassa. Oikeesti kyseinen mies on ollut todellinen lahja meidän perheelle ja oikeastaan sukuahan me ollaan vaikkei tietenkään hänellä ole mitään biologisia juuria lapseeni.

Oikeestiko muka muut äidit ei anna lapsiaan kenenkään ei-biologisen-sukulaismiehen hoiviin? Miten muka minun isätön tyttöni sitten saisi miehen mallia elämäänsä?? Jos olisi oikeesti pienintäkään epäilystä miehen olevan pedofiili, en tieteskään ikinä antaisi tyttöäni hänen lähelleen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän