Työttömänä ärsyttää nämä tyypit, jotka kadehtivat vapaa-aikaani.
Huutelevat loiseksi yms, mutta kateellisia ovat ja haluaisivat itsekin vain lomailla.
Kommentit (5)
samoin, oon ekaa kertaa työttömänä ja tää on ihan paskaa koska nautin työnteosta todella. Mutta nyt kun tilanne on tämä, niin aion myös nauttia vapaa-ajasta jotta pää kestää ja olen kunnossa mieleltäni jos työtä tarjoutuu. Eli otan tämän tietoisesti kuin lomana ja koitan olla ajattelematta "työtön" sanaa :)
Vaikeata hyödyntää tätä "vapaa-aikaa", kun koko ajan huono olo nälän takia.
0/5. Ei tavallisille työttömille kukaan mitään huutele. Nyt kun taas olen työtön, tai teknisesti vasta huomenna, nautin siitä, ettei oikeastaan tarvi herätä aikaisin.
Ei tavallisille työttömille kukaan mitään huutele
Tuntuu kyllä esiintyvän varsin vaihtelevia näkemyksiä siitä, kuinka suuri osuus työttömistä on niitä hyviä "tavallisia".
Mun mies oli joskus työtön pitkähkön ajan, ja koki sen ajan lähinnä ahdistavaksi. Hirveästi yritti töitä hakea ja joutui selvitellä tilannetta joka paikkaan. Ihmisten asenteet oli luokkaa "kyllähän töitä hakemalla saa" ja "se ei viitsi edes yrittää". Olihan siinä vapaa aikaa, mutta mieluummin mies olisi valinnut arjen töissä ja rentouttavat viikonloput eikä epäonnistunutta oloa 24/7.