Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma nainen ei voi vaihtaa miestä

Vierailija
30.06.2018 |

Kun ei kukaan huoli.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä voi niin.

Vierailija
2/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, sittenhän sinä olet kaunis! Kun kerran onnistuit vaihtamaan niin lennossa, että ensimmäisen aviomiehen hautajaispäivän iltana muutit jo seuraavan, juuri netistä löytämäsi miehen luo.

Ja tämän olet täällä ihan itse muutaman kerran kertonut, joten ei kannata syyttää meitä palstalaisia panettelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, sittenhän sinä olet kaunis! Kun kerran onnistuit vaihtamaan niin lennossa, että ensimmäisen aviomiehen hautajaispäivän iltana muutit jo seuraavan, juuri netistä löytämäsi miehen luo.

Ja tämän olet täällä ihan itse muutaman kerran kertonut, joten ei kannata syyttää meitä palstalaisia panettelusta.

Mitä sitten?

Vierailija
4/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä, että jos rumia naisia ei huoli kukaan, sinä et ole ruma. (Vaikka olet täällä joskus niin väittänyt.)

Vierailija
5/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä, että jos rumia naisia ei huoli kukaan, sinä et ole ruma. (Vaikka olet täällä joskus niin väittänyt.)

No silloin en ainakaan ollut vanha. Vasta kolmekymppinen ja ehkä vähän nätimpi kuin nykyään.

Vierailija
6/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toden totta, tämän olin jo unohtanut. Mutta muistin heti, kuinka aikoinaan tästä hätkähdin. Kova veto jopa ammattivalittajalta.

Vierailija
7/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainkin jos naama on vielä norsunveellä kuten usein on, kaikki karttelee.

Vierailija
8/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toden totta, tämän olin jo unohtanut. Mutta muistin heti, kuinka aikoinaan tästä hätkähdin. Kova veto jopa ammattivalittajalta.

Mitä kovaa siinä oli? Olin entisen mieheni omaishoitaja vuosikaudet eikä meillä ollut mitään parisuhdetta vuosiin.

Vierailija
9/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin susiruma, että peili särkyy, jos vilkaisen sinne päin. Silti minut on "huolittu"; olen ollut onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
10/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen käsitys parisuhteesta sinulla. Yksi "huolii" toisen (tai on huolimatta)...

Vierailija
11/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei kukaan huoli.

Kyllä voi, kun lakkaa miettimästä omaa "rumuuttaan".

Keksi säkin kehittävämpää ajateltavaa kuin oma  ulkonäkö.Jos kaikki  energia menee siihen, ei  jää energiaa muuhun. Eikä itsesääli  vie eteenpäin senttiäkään. Eikä muilta saatu säälikään, joten senkään kerjääminen ei  kannata.

Been there, done that.

Vierailija
12/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kovaa siinä oli? Olin entisen mieheni omaishoitaja vuosikaudet eikä meillä ollut mitään parisuhdetta vuosiin.

Meillä oli exän kanssa sopimus että hoidan hänet, hän maksaa vuokran eli kunnon parisuhdetta ei ollut.

Vierailija
13/13 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikko nainen tarvitsee miehen pönkittääkseen oman arvon tunnettaan.

Säälittäviä raukkoja jotka tarvitsevat jonkun äijän määrittelemään heitä ihmisenä! Ette te kyllä itseänne miksikään arvosta. Siksi niihin raatoihin jouduttekin tyytymään joita itsestään varmat naiset eivät huoli. Ettekö ymmärrä ja osaa edes hävetä?