Ruma nainen ei voi vaihtaa miestä
Kommentit (13)
Onnea, sittenhän sinä olet kaunis! Kun kerran onnistuit vaihtamaan niin lennossa, että ensimmäisen aviomiehen hautajaispäivän iltana muutit jo seuraavan, juuri netistä löytämäsi miehen luo.
Ja tämän olet täällä ihan itse muutaman kerran kertonut, joten ei kannata syyttää meitä palstalaisia panettelusta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, sittenhän sinä olet kaunis! Kun kerran onnistuit vaihtamaan niin lennossa, että ensimmäisen aviomiehen hautajaispäivän iltana muutit jo seuraavan, juuri netistä löytämäsi miehen luo.
Ja tämän olet täällä ihan itse muutaman kerran kertonut, joten ei kannata syyttää meitä palstalaisia panettelusta.
Mitä sitten?
No sitä, että jos rumia naisia ei huoli kukaan, sinä et ole ruma. (Vaikka olet täällä joskus niin väittänyt.)
Vierailija kirjoitti:
No sitä, että jos rumia naisia ei huoli kukaan, sinä et ole ruma. (Vaikka olet täällä joskus niin väittänyt.)
No silloin en ainakaan ollut vanha. Vasta kolmekymppinen ja ehkä vähän nätimpi kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Toden totta, tämän olin jo unohtanut. Mutta muistin heti, kuinka aikoinaan tästä hätkähdin. Kova veto jopa ammattivalittajalta.
Ainkin jos naama on vielä norsunveellä kuten usein on, kaikki karttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toden totta, tämän olin jo unohtanut. Mutta muistin heti, kuinka aikoinaan tästä hätkähdin. Kova veto jopa ammattivalittajalta.
Mitä kovaa siinä oli? Olin entisen mieheni omaishoitaja vuosikaudet eikä meillä ollut mitään parisuhdetta vuosiin.
Minä olen niin susiruma, että peili särkyy, jos vilkaisen sinne päin. Silti minut on "huolittu"; olen ollut onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa jo parikymmentä vuotta.
Mielenkiintoinen käsitys parisuhteesta sinulla. Yksi "huolii" toisen (tai on huolimatta)...
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kukaan huoli.
Kyllä voi, kun lakkaa miettimästä omaa "rumuuttaan".
Keksi säkin kehittävämpää ajateltavaa kuin oma ulkonäkö.Jos kaikki energia menee siihen, ei jää energiaa muuhun. Eikä itsesääli vie eteenpäin senttiäkään. Eikä muilta saatu säälikään, joten senkään kerjääminen ei kannata.
Been there, done that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kovaa siinä oli? Olin entisen mieheni omaishoitaja vuosikaudet eikä meillä ollut mitään parisuhdetta vuosiin.
Meillä oli exän kanssa sopimus että hoidan hänet, hän maksaa vuokran eli kunnon parisuhdetta ei ollut.
Vain heikko nainen tarvitsee miehen pönkittääkseen oman arvon tunnettaan.
Säälittäviä raukkoja jotka tarvitsevat jonkun äijän määrittelemään heitä ihmisenä! Ette te kyllä itseänne miksikään arvosta. Siksi niihin raatoihin jouduttekin tyytymään joita itsestään varmat naiset eivät huoli. Ettekö ymmärrä ja osaa edes hävetä?
No eipä voi niin.