Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunikaveri HAISEE!!!

Vierailija
29.06.2018 |

Hyi hiivatti sitä hajua kun pitää tehdä työtä samassa paikassa. Ei pysty lähtee edes kahvitauolle kun kaveri haisee niin pahalle. En tiedä miten sanoisin kiltisti että pesisit joskus vaattees.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano esimiehelle. Hän voi puhua työkaverillesi.

Minulla oli työkaveri, joka haisi törkeästi hielle, vaikka hän oli aina hyvin siisti ja puhdas. Melko kiusallinen tilanne, kun hän oli myyntiedustaja.

Hänen hikirauhasilleen tehtiin jotain leikkauksessa ja tilanne parani.

Vierailija
22/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Veikkaan, ettei osaa kuivattaa vaatteitaan oikein. Pesee neljässäkympissä. Märkä mytty odottaa pari tuntia koneessa. Sitten vaatteet kuivuu siellä pesutiloissa.

Ja kun ne kerran alkaa haisemaan, niin ei sitä hajua enää niistä pois saa. Hetken vaikuttavat raikkailta, kunnes hiki aktivoi löyhkän.

Kun naimisissa olevan miehen vaatteet haisee tältä, niin täytyy myöntää, että sen verran seksisti olen, että vaimon piikkiin menee antipatiat. Kuinka voi antaa jätkän pitää löyhkäpaitoja päällään?

Mies ei huolehdi hygieniastaan, käy päivittäin suihkussa ja käytä antiperspiranttia. Vaihda paitoja päivittäin... turha syyttää pyykinpesua ja kuivausta. Kyseessä usein yksinasuva, koska puoliso kommentoisi hajua.

Antipersettä ei tarvitse käyttää jos peseytyy päivittäin ja vaihtaa paidat päivittäin ja syö terveellisesti. Raskasmetallit kehossa nounou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haisee hammasmädälle ja vanhalle viinalle. 

Vierailija
24/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haisee hammasmädälle ja vanhalle viinalle. 

Valitsit mielummin alkoholistin kuin kiltti miehen. Tottahan ne jutut näyttää olevan..

Vierailija
25/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin porttikielto yksityisen firman kahvilan sohville kun me haistaan niin pahalle, oikeasti meistä neljästä vain yksi oli hajupommi. Sanoin pari valittua sanaa kun mentiin ärrälle. Ei nimittäin käyty enää ollenkaan koko kahvilassa

Vierailija
26/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran pahasti hielle haiseva tyyppi. Häellä oli myös pitkä hoitamaton tukka, lähinnä harmaa, nainen ollut pari vuotta kotiäitinä. Kaikki keinot oli jo käyetty, kunnes se rohkein meni suoraan puhumaan miten työssä edellytetään jotain " miellyttävää olemusta " asiakkaden vuoksi, muuten tulee lähtö. Meni sitten kampaajalle ja pesi vaatteensa. Oli kyllä niin loukkaantunut kun ei saanut vakituista paikkaa,  lähti sitten aikuiskoulutuksen kautta hakemaan uutta uraa. Oli muutenkin aivan kauhea besserwisser-tyyyppi, joka olikin saanut entiselle alalleen jo täyden porttikiellon, kun oli astunut asiantuntijoiden varpaille. Ei ainut tapaus itsepäinen haisuli.

Vierailija
27/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. työkaveri kertoi, että kerran lähijunassa joku haisi niin pahalle, että hänen oli pakko mennä koko junan toiseen päähän, eikä se edes auttanut. Ja sitten kuulemma ihmiset alkoi oikeasti oksentamaan.

Vierailija
28/35 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei tajuu et työvaatteitakin pitää pestä, pelkkä suihkussa käyminen ei riitä

Vierailija
29/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Veikkaan, ettei osaa kuivattaa vaatteitaan oikein. Pesee neljässäkympissä. Märkä mytty odottaa pari tuntia koneessa. Sitten vaatteet kuivuu siellä pesutiloissa.

Ja kun ne kerran alkaa haisemaan, niin ei sitä hajua enää niistä pois saa. Hetken vaikuttavat raikkailta, kunnes hiki aktivoi löyhkän.

Kun naimisissa olevan miehen vaatteet haisee tältä, niin täytyy myöntää, että sen verran seksisti olen, että vaimon piikkiin menee antipatiat. Kuinka voi antaa jätkän pitää löyhkäpaitoja päällään?

Mies ei huolehdi hygieniastaan, käy päivittäin suihkussa ja käytä antiperspiranttia. Vaihda paitoja päivittäin... turha syyttää pyykinpesua ja kuivausta. Kyseessä usein yksinasuva, koska puoliso kommentoisi hajua.

Antipersettä ei tarvitse käyttää jos peseytyy päivittäin ja vaihtaa paidat päivittäin ja syö terveellisesti. Raskasmetallit kehossa nounou.

Deodoranttia on lähes pakollista käyttää, ellei halua haista hielle. Hyvin harvalla ihmisillä hiki ei haise pahalle. Ongelma on ihmiset, jotka eivät tunnista haisevansa pahalle, kuten tässä aloittajan työkaverin tapauksessa. Miesten hajuaisti on myös naisia huonompi ja omaan hajuunsa tottuu.

Vierailija
30/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joutui esimiesasemassa puuttumaan hielle haisevan työtekijän hajuun, koska muut valittivat. Tapahtui vuosia sitten hänen entisessä työssään, joten ei riko mitään vaitioloa, että kertoi mulle tämän, en tiedä, kenestä on kyse.

Oli sanonut huumorilla että haisija joutuu kohta eristykseen istumaan, jos et tee asialle mitään.

Toimi, hajumies oli pahoitellut hajua ja alkanut peseytyä paremmin ja käyttää deodoranttia. Hajumiehen vaimo oli ollut samassa työpaikassa ja hän oli asiaan puuttuneelle miehelleni jotenkin suuttunut tästä, ei tervehtinyt vähään aikaan.

Vierailija
31/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tillasella töitä?

Vierailija
32/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä pikku teboililla kaikki asiakkaat hävis terassin puolelle tai muuten ulos kun eräs hajumies tuli kahville. Koko kahvila löyhkäs pari tuntia sen jälkeen.

Vierailija
33/35 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen perseeni kerran kahteen viikkoon ja mulla on karvoitus persereiän ympärillä. Housujen sauma tuoksuu miehekkäälle perseen kohdalta. Rexonaa aamulla suihkuttelen kalsareiden päälle, siihen perseen kohdalle... no ei sen puoleen, emmä kullianikaan sen useammin pese.

Nyt suut makiaksi.

Vierailija
34/35 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan etusivulle

Kertokaa lisää haisuleista.

Vierailija
35/35 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voinut raskaana ollessa mennä töissä samaan hissiin yhden työkaverin kanssa. Oli reippaasti vanhalta hieltä haiseva mies, joka kävi kerran tunnissa röökillä. Vaatteita vaihtoi ehkä kerran kahdessa viikossa. Itsellään oli varsin tuuhea nenäkarvoitus, joten ei varmaan haistanut enää mitään, kun oli nenä karvaa täynnä. Vieläkin oksettaa muisto siitä hajusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä