Duunikaveri HAISEE!!!
Hyi hiivatti sitä hajua kun pitää tehdä työtä samassa paikassa. Ei pysty lähtee edes kahvitauolle kun kaveri haisee niin pahalle. En tiedä miten sanoisin kiltisti että pesisit joskus vaattees.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mulla työkaveri jonka muija ei anna tulla siisteissä vaatteissa töihin ettei vaan sitä pokattais. On sairaalloisen mustasukkanen vaimo.
Lienee aika marginaalinen ilmiö kuitenkin eikä ehkä selitä suurinta osaa haisuleista😁
Veikkaan, ettei osaa kuivattaa vaatteitaan oikein. Pesee neljässäkympissä. Märkä mytty odottaa pari tuntia koneessa. Sitten vaatteet kuivuu siellä pesutiloissa.
Ja kun ne kerran alkaa haisemaan, niin ei sitä hajua enää niistä pois saa. Hetken vaikuttavat raikkailta, kunnes hiki aktivoi löyhkän.
Kun naimisissa olevan miehen vaatteet haisee tältä, niin täytyy myöntää, että sen verran seksisti olen, että vaimon piikkiin menee antipatiat. Kuinka voi antaa jätkän pitää löyhkäpaitoja päällään?
Mulla oli kanssa kerran työkaveri jonka vaatteet haisi tiskirätiltä ja henki vanhalta maidolta.
Löyhkämiehiä keltaisissa paidoissa aina välillä tapaa, kassajonossa oon joskus antanut paikkani ja mennyt toiseen jonoon.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Veikkaan, ettei osaa kuivattaa vaatteitaan oikein. Pesee neljässäkympissä. Märkä mytty odottaa pari tuntia koneessa. Sitten vaatteet kuivuu siellä pesutiloissa.
Ja kun ne kerran alkaa haisemaan, niin ei sitä hajua enää niistä pois saa. Hetken vaikuttavat raikkailta, kunnes hiki aktivoi löyhkän.
Kun naimisissa olevan miehen vaatteet haisee tältä, niin täytyy myöntää, että sen verran seksisti olen, että vaimon piikkiin menee antipatiat. Kuinka voi antaa jätkän pitää löyhkäpaitoja päällään?
Mies ei huolehdi hygieniastaan, käy päivittäin suihkussa ja käytä antiperspiranttia. Vaihda paitoja päivittäin... turha syyttää pyykinpesua ja kuivausta. Kyseessä usein yksinasuva, koska puoliso kommentoisi hajua.
Älä sitten käy töissä. Mikään pakko ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa kerran työkaveri jonka vaatteet haisi tiskirätiltä ja henki vanhalta maidolta.
Hyvin hoidettu tiskirätti on hajuton.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se sitten parempi, jos henki haisisi tuoreelta rommilta?
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten käy töissä. Mikään pakko ei ole.
ja minunko pitäis työni jättää hajupommin takia?
Jätettiin kerran kavereitten kanssa hajumiehen siviilikenkien sisään dödöpullo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö on ne olemassa olevat vaihtoehdot? 🤔
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Mies ei huolehdi hygieniastaan, käy päivittäin suihkussa ja käytä antiperspiranttia. Vaihda paitoja päivittäin... turha syyttää pyykinpesua ja kuivausta. Kyseessä usein yksinasuva, koska puoliso kommentoisi hajua.
Hyi..
Hoidan eläimiä löytöeläintalolla ja pidän valtavasti työstäni.
Heippalappu, koneella kirjoitettu sen taskuun huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö on ne olemassa olevat vaihtoehdot? 🤔
Merirosvojen kanssa, lähestulkoon: kyllä.
Kerran tapaamani nainen haisi aina välillä, ihmettelin ensin kuka siitä ohi meni mutta kun puhui suoraan minulle niin huomasin että se tulee hänen hengityksestään, ei ehkä tiennyt itse sitä, muuten ihan viehättävä nainen.
Käyn suihkussa 2x ja pesen hampaat 3x kertaa, mutta en vaan saa tyttöystävää.. :,(
T: Kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapaamani nainen haisi aina välillä, ihmettelin ensin kuka siitä ohi meni mutta kun puhui suoraan minulle niin huomasin että se tulee hänen hengityksestään, ei ehkä tiennyt itse sitä, muuten ihan viehättävä nainen.
Mimmone haju? Kerran kaupassa oli nuori nainen joka osti tupakkaa ja pakastepizzan. Haisi ihan pilaantuneelle piimälle, hyvin hapan haju. Taisi olla hänen menkkahajunsa.
Menin kerrostalon työmaalla käymään, työ oli 5 kerroksessa. Heti avattuani alakerroksen oven tiesin että tietty tyyppi on siellä tänään, koko rappukäytävä haisi imelälle, paskalle.
Mulla työkaveri jonka muija ei anna tulla siisteissä vaatteissa töihin ettei vaan sitä pokattais. On sairaalloisen mustasukkanen vaimo.