Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere Karalahti teippasi huutavan kaksivuotiaan suun kiinni. "Välillä tarvitaan kovia keinoja"

Vierailija
29.06.2018 |

Vieläkö viette lapset Jeren päiväkotiin hoitoon? Miten hermo kestää kaksivuotiaana JA vauvaa?

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ootteko te ihan tosissanne?!? Miten te voitte olla noin tosikoita??! Onko kukaan kuullut puhuttavan huumorista? Anyone?!

En ole koskaan ollut sairaan huumorin ystävä. Kuva ei ole photoshopattu.

Vierailija
62/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äijä on uunompi kun olen kuvitellutkaan. Kohta taas itketään iltapäivälehdissä kun lastensuojeluilmoitukset paukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ootteko te ihan tosissanne?!? Miten te voitte olla noin tosikoita??! Onko kukaan kuullut puhuttavan huumorista? Anyone?!

Mun näkemys huumorista ei ole itkusilmäinen surullinen 2-vuotias alaston poika, jonka suun isä on teipannut umpeen.

Vierailija
64/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelematonta? Kyllä. Silti, tarkoitettu otettvaksi huumorilla. Jos Jeren kasvatustyyli oikeesti olis kyseenalasta niin tuskin julkaisis siitä kuvaa. Vähän nyt niitä nutturoita löysemmälle..

Laita lasten laasteri suusi eteen repäise se pois ja naura sitten. Mitä nauramista on itkuisessa lapsessa ja siinä, että aitoa kuvaa väitetään photoshopatuksi?

Vierailija
65/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen alistaminen ja nöyryyttäminen ei ole huumoria. Teidän perheestä en tiedä.

Vierailija
66/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän poikaa karaistaa Tapulikaupungin pussikaljameinigille. Kovat jätkät ei itke. Tapulikaupungissa. Ja kohta Johanna lissuttaa ja puolustaa instassa kovia jätkiä. Hei niiqu läpäl. Ja itkee taas yksin vansih vaatehuoneesaan 😔

Vierailija
67/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen alistaminen ja nöyryyttäminen ei ole huumoria. Teidän perheestä en tiedä.

Ei olekaan. Mutta tuosta ko. kuvasta ei kyllä välity lapsen alistaminen ja nöyryyttäminen.

Vierailija
68/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun näkemys huumorista ei ole itkusilmäinen surullinen 2-vuotias alaston poika, jonka suun isä on teipannut umpeen.

Lapsi on kuvassa enintään totinen.

Vierailija
69/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös jere ollut jonkun moottoripyöräkerhon jäsen ja eikö nämä sanoneet tappavansa kaikki lasten hyväksikäyttäjät???  eli ei ollut totta? nyt poliisi suojelemaan jereä heti!!!  

Vierailija
70/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Vielä vuonna 2018 Suomessa moni pitää lapsen pahoinpitelyä ja julkista nöyryyttämistä hauskana.

Vierailija
71/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskä ja poika teki jäynän av-mammoille..Jere lukee tätä palstaa ja sitä naurattaa nämä kaikesta vouhkaavat pikkumammat ;D

Ai kukako olen, arvatkaa ;D

1) miten tuo muka olisi "jäynä"?

2) kuka pk:n omistaja tekisi tuollaisen jäynän?

3) miten 2-vuotias voisi olla mukana tuollaisessa jäynässä?

Nimenomaan. Mauttominta tuossa on se, että lapsi on niin pieni ettei todellakaan itse ole vitsissä mukana tai ymmärrä, mistä on kyse. Sitten ladataan vielä kuva nettiin. En ymmärrä, mitä vanhemman päässä voi raksuttaa jos toimii npin?

Vierailija
72/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on huumorintajutonta porukkaa. Luultavasti lapsi on itse halunnut, että suu "teipataan" laastareilla. 

Ei vaan Jere on alistaja, näkeehän sen omastakin uhosta nyt pitkälle, että sille on jäänyt se vanhemmilleen uhoaminen päälle, että sitä on kotona lapsena kiusattu ja härnätty.

t.kristallikissa

Ohis: mikä pakko sun on allekirjoittaa kannanottosi? Haluatko korostaa, että olet taas paikalla tai osaat joskus kommentoida liki järkevästi?

En halua kirjoitella vihreänä. Kyseletkö sä kaikilta kirjautuneiltakin, miksi he kirjoittelevat kirjautuneina?

t.kristallikissa

Vierailija
73/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko nannan instaa? Siellä jax teippaa samalla laastarilla nannan suun ja nauraa. Että joo tosi traumaattinen kokemus lapselle,

Vierailija
74/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperiaan tuo jännäukko!

Vierailija
75/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastetaan sulle huumoria sitten kun makaat vanhana sängyssä, etkä voi enää itse päättää haluatko sitä vai et, onko ok?

t.kristallikissa

Vierailija
76/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerekin varmaan tärkeimpiä miesten tyyliguruja kun tyyli kopioidaan kyllä suoraan muodista viis.

Vierailija
77/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskä ja poika teki jäynän av-mammoille..Jere lukee tätä palstaa ja sitä naurattaa nämä kaikesta vouhkaavat pikkumammat ;D

Ai kukako olen, arvatkaa ;D

1) miten tuo muka olisi "jäynä"?

2) kuka pk:n omistaja tekisi tuollaisen jäynän?

3) miten 2-vuotias voisi olla mukana tuollaisessa jäynässä?

Nimenomaan. Mauttominta tuossa on se, että lapsi on niin pieni ettei todellakaan itse ole vitsissä mukana tai ymmärrä, mistä on kyse. Sitten ladataan vielä kuva nettiin. En ymmärrä, mitä vanhemman päässä voi raksuttaa jos toimii npin?

Plus että ei lapsi ole yunne-elämältään niin tyhmä tai paatunut, kuten Jere ja osa täällä, etteikö tajuaisi miten tuon tekevälle henkilölle on yhtä arvokas kuin sata gramma paskaa tai melkein vielä pahempaa, jos ei opi mieltämään, että tuollainen väärin ja kasvaa itse samanlaiseksi.

t.kristallikissa

Vierailija
78/261 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole huumorintajua.

Sinäpä sen sanoit! Ei tuo Jere ole kovin huumorintajuinen ollut koskaan, huumorintaju kun vaatii hiukan älyä.

Vierailija
79/261 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun älyllistä kapasiteettia ei ole niin sitä ei ole. Silloin tehdään kaikkia "hauskoja" tempauksia, joilla on pakko saada huomiota.

Vierailija
80/261 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska tsoukki ;)

Sinkkumies

Itse uskon, että Jere on hyvä isä. Poikaahan hän halusikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä