Jere Karalahti teippasi huutavan kaksivuotiaan suun kiinni. "Välillä tarvitaan kovia keinoja"
Vieläkö viette lapset Jeren päiväkotiin hoitoon? Miten hermo kestää kaksivuotiaana JA vauvaa?
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Miten se Nanna nyt muuten edes on taas raskaana tuolle ääliölle? Eikö ne ollut eroamassa joku aika sitten jonkun pettämishomman takia?
Jere on niin ihanan jännä.
Jere on sellaista miestyyppiä, jonka kiertää mahdollisimman kaukaa. Lapsia tuollaisen kanssa ei tulisi mieleenkään tehdä edes pahimmassa sekavuustilassa.
Erittäin huonoa huumoria, etenkin päiväkotiyrittäjältä. Ja äärimmäisen huolestuttavaa, jos ei ollut huumoria.
Siis onko tuolla oikeasti päiväkoti? Onko siellä opettajana vaiko vain omistajana? Vaikka juttu olisi vain vitsi, niin on kyllä aika mautonta pilaa.
Kuva olisi ollut hauskempi jos Kamalahti olisi ollut siinä itse suu teipattuna. Mutta eihän nyt narsissi itselleen pysty nauramaan.
Todella ala-arvoista käytöstä. Kertoo kaiken ihmisestä. Sääliksi käy lasta.
En ymmärrä, että miksi hyvä luoja kukaan tekee lapsia tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Iskä ja poika teki jäynän av-mammoille..Jere lukee tätä palstaa ja sitä naurattaa nämä kaikesta vouhkaavat pikkumammat ;D
Ai kukako olen, arvatkaa ;D
Joku simppeli, joka ei osaa käyttää pisteitä. ;D ;D ;D ;D
Mua häiritsee että lapsen sukuelimet näkyy kuvassa
Lapsi ei näytä kuvassa mitenkään iloiselta. Ja vielä alastonkuva raasusta:(
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee että lapsen sukuelimet näkyy kuvassa
LAPO!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö viette lapset Jeren päiväkotiin hoitoon? Miten hermo kestää kaksivuotiaana JA vauvaa?
no Jerehän on tunnettu siitä, että kun olot kotona käyvät hänen mielestään sietämättömiksi hän vaan häipyy, vaikka raveihin tai jonnekin. https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jere-karalahti-…
Pila, jäynä, mitä tahansa, mutta silti osoittaa arvostelukyvyttömyyttä Jereltä. Ei pidä perustaa päiväkotia ja sitten vitsillä näyttää, että näin meillä lapsia kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Pila, jäynä, mitä tahansa, mutta silti osoittaa arvostelukyvyttömyyttä Jereltä. Ei pidä perustaa päiväkotia ja sitten vitsillä näyttää, että näin meillä lapsia kohdellaan.
Nokkela tapa päästä eroon jäykkisasiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokkela tapa päästä eroon jäykkisasiakkaista.
Helppo tapa päästä AVIn erityisvalvottavien listalle. Kuka oikeasti haluaa pilata oman elinkeinonsa etenkin nyt, kun tämän tästä saadaan päiväkodeista negatiivisia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on huumorintajutonta porukkaa. Luultavasti lapsi on itse halunnut, että suu "teipataan" laastareilla.
Ei vaan Jere on alistaja, näkeehän sen omastakin uhosta nyt pitkälle, että sille on jäänyt se vanhemmilleen uhoaminen päälle, että sitä on kotona lapsena kiusattu ja härnätty.
t.kristallikissa
Ohis: mikä pakko sun on allekirjoittaa kannanottosi? Haluatko korostaa, että olet taas paikalla tai osaat joskus kommentoida liki järkevästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on huumorintajutonta porukkaa. Luultavasti lapsi on itse halunnut, että suu "teipataan" laastareilla.
Ei vaan Jere on alistaja, näkeehän sen omastakin uhosta nyt pitkälle, että sille on jäänyt se vanhemmilleen uhoaminen päälle, että sitä on kotona lapsena kiusattu ja härnätty.
t.kristallikissaOhis: mikä pakko sun on allekirjoittaa kannanottosi? Haluatko korostaa, että olet taas paikalla tai osaat joskus kommentoida liki järkevästi?
Kivikissa/äitihullukin täällä pätemässä😆
Lapsi on todella surkean näköinen kuvassa. Karalahti on selvästi täysin sopimaton vanhemman rooliin. Tuo on lapsen alistamista.
Laastarit piti leikata irti. Samalla lähti vähän huuliakin.
Minusta näyttää, että kasvatusala (tosi laaja käsite) on jotenkin jakautunut Suomessa akateemisiin opettajiin ja sitten kaikkiin muihin ja nämä jälkimmäiset valitaan todella kirjavasta joukosta.
Kunhan ei ole lapsen hyväksikäyttötuomioita taustalla (sekään ei haittaa jos perustaa oman yrityksen) niin kunnalle kelpaa töihin nuorten ja lasten pariin vaikkapa ex-tappaja ja muita ex-rikollisia; etnisesti rikas tausta plussaa. Toisaalta taas ihan fiksuja ja kyntensä näyttäneitä tavallisia kantasuomalaisia jää rannalle.
On tietysti hyvä, että myös näitä rankkojen taustojen ihmisiä työllistetään, mutta eikö heille sopisi paremmin jotkut lapio- tai tehdashommat kuin kasvatushommat? Minä en ainakaan haluaisi alaikäisenä mennä nuorisotalolle, missä ohjaajana on joku puukolla teurastanut kulmahousu, vaikka olisi miten sopeutunut ja näennäisesti tekonsa sovittanut. Ehkä jossain hyvin rajatussa kokemusasiantuntijatehtävässä voisi vielä mennä, mutta useimpien asiakkaiden on todella hankala samaistua tuollaiseen ja se luo jännitteisen ilmapiirin.
1) miten tuo muka olisi "jäynä"?
2) kuka pk:n omistaja tekisi tuollaisen jäynän?
3) miten 2-vuotias voisi olla mukana tuollaisessa jäynässä?