Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuksesta

27.04.2006 |

Menetin luottamuksen avomieheeni(afrikkalaissyntyinen) vajaa pari vuotta sitten. Muutama kuukausi siinä meni masentuneena ja olo oli aivan toivoton. Sitten sainkin uutta elämän intoa, ja tuntui mahtavalta että eroa ei tullut, vaan perheemme lähti yrittämään uutta kautta. Siitä lähtien olen ollut suht onnellinen perheen äiti, ja viime aikoina jopa ajatellut yhteistä tulevaisuuttamme, johon voisi vaikka kuulua avioliitto ja seuraava lapsi. Ainoa asia joka tässä vielä pidättelee minua vauhdittamasta elämäntilannettamme, on se luottamuksen puute. Pystyn siis elämään päivittäistä arkielämää ilman mitään erityistä surua luottamuksen puutteesta. Minä olen ollut niin tyytyväinen perheemme tilanteeseen muuten, elämä on tuntunut mukavalta.

Mietin siis tässä,että miten voin sen luottamuksen saada takaisin?? Kun mies osaa välillä olla todella sulkeutunut ja jopa myrtsi, se saa aina pelon liikkeelle ja epäilyttämään. Tosin tuo kaikki voisi hyvin johtua myös väsymyksestä, mies kun painaa työtä älyttömästi ja väsynyt siis jatkuvasti. Ei silloin varmasti aina jaksakaan hymyillä,mutta tuntuu vaan että jonkun selityksen silloin ansaitsisin kuulla...

Onko täällä muita, jotka ovat joskus menettäneet luottamuksen mieheen ja ehkä jopa saanut sen jotenkin takaisin??

Millaisia kokemuksia asiasta?

Mies on kyllä vakuutellut minulle,että aikaisempi elämä on takana eikä haikaile sinne. Ja ilmeisesti ihan tyytyväinen suhteeseemme.

Näistäkin keskusteluista on kuukauden verran aikaa, enkä halua uskoa että mikään olisi muuttunut. Mies on niin vakuuttava silloin kun puhuu meidän suhteesta. Silti tämä jääräpää jossain salaa pelkää ja epäilee...! Tiedän itsekin että miehellä on näitä kausia jolloin on hiljaisempi.

Tekisi vain hyvää sille puuttuvalle luottamuksellekin se, jos joka päivä kuulisi sen yksinkertaisen rakkaudentunnustuksen. Edes joka viikko. Mutta mies ei koskaan ole ollut sitä tyyppiä,että toistelisi sitä jatkuvasti.

Puuttuva luottamus kun tulee esiin vain erityistilanteissa,kuten jos mies käyttäytyy omituisesti tai mietin avioliitto-asioita yms...

Noh, ehkä tästä jo joku osaa antaa jonkun näköistä kommenttia tai mietettä...???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein neuvon naisia luottamaan vaistoihinsa, koska todella usein vaisto sanoo, ettei asiat ole kunnossa, niin eivät ne sitten olekaan... vaikka mies vakuuttaa ja vakuuttaa... tai haukkuu vainoharhaiseksi kyttääjäksi vastaavasti.

Toisaalta loukattu ja särjetty sydän voi vuotaa verta, ja sitä on vaikea korjata. Siitä saattaa aiheutua turhatkin pelot, jos joku oikeaan kohtaan tökkäsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme