Mitä voin esimiehenä tehdä työntekijöille, jotka häviävät yksitellen perjantaisin jo alkuiltapäivästä lähtien omia aikojaan kuka minnekin viikonloppua viettämään?
Kommentit (41)
Pakollinen viikkopalaveri perjantaisin klo 14
Jäikö heiltä paljonkin keskeneräisiä töitä?
Tekevätkö he muina päivinä pidenpää?
He ei kuitenkaan ole sinun seuraneitejä.
Onko jokin syy, miksi siellä pitäisi juuri nyt olla? Pitämässä sulle seuraa?
Onko tuo ongelma? Vaikuttaako työn sujumiseen vai harmittaako vaan, kun muut lähtevät ja itse joutuu jäämään?
Eikö teillä ole enää tekemistä alkuiltapäivästä eteenpäin?
Varsinainen esimies :D siirry nyt aluksi vaikka rivimiehen hommiin, niin ei tarvitse kysellä vauva-foorumilta johtamisneuvoja
Miten ne voi lähteä noin vaan ennen työajan loppumista ? Ei onnistu meillä ilman esimiehen siunausta.
Minkälainen työpaikka? Mun mies on töissä paikassa, jossa joka päivälle on päivän hommat ja, kun ne on valmiit, ei voi tehdä muuta. Työnantaja sitten ei halua, että lähtevät aiemmin kotiin, vaikka hommat olisi valmiita, mutta ei myöskään anna mitään lisätyötä. Joinain päivinä siis pitää pyöritellä peukaloita parikin tuntia. Keksisitkö siis mitään lisätöitä perjantaille?
Varoituksiahan voit myös alkaa jakelemaan, jos ennen työajan loppumista lähtevät kotiin.
Minä taas pidän näistä perjantaipäivistä eniten kun saa olla rauhassa :D Meillä muut tekee pidenpää päivää muina päivinä.
Mitä tarkoittaa 'enää lähestulkoon yksin' ?
Vierailija kirjoitti:
Nytkin olen täällä enää lähestulkoon yksin.
Kerro vähän tarkemmin, niin voi kommentoida. Lähde sinäkin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen viikkopalaveri perjantaisin klo 14
Haha, hyvä idea.
Vaihda hommia jos esimiestyö tuntuu raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne voi lähteä noin vaan ennen työajan loppumista ? Ei onnistu meillä ilman esimiehen siunausta.
Meillä onnistuu kunhan tunnit on tehty sisään.
Kahlitse työpöytään kiinni.