Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein leikkautat tai värjäät hiuksiasi tai ripset ja kulmasi?

Vierailija
29.06.2018 |

Kuinka usein leikkautat tai värjäät hiuksiasi, ripsiäsi tai kulmiasi? Mitä muuta teet säännöllisesti näyttääksesi huolitellulta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ja näytän siistiltä.

Vierailija
2/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan espooraidat 2 kertaa vuodessa. Kulmakarvoille riittää siistiksi nyppiminen, ne on tummat ja vahvat luonnostaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan värjää hiuksia, ovat luonnostaan tummanruskeat ja paksut. Kulmakarvat nypin siistin näköisiksi, nekin ovat luonnostaan tummat ja vahvat.

Hiukset leikkaan itse tarpeen niin vaatiessa.

Vierailija
4/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan espooraidat 2 kertaa vuodessa. Kulmakarvoille riittää siistiksi nyppiminen, ne on tummat ja vahvat luonnostaan. 

Hih, minkälaiset ovat espooraidat. Minä otan kai sitten stadin raidat pari kertaa vuodessa. Otan myös joskus permiksen. Hiukset näyttävät puolta paksummilta silloin. En pidä juuri kiharoita vaan föönaan aika suoriksi. Leikkautan 3-4 kertaa vuodessa.

Vierailija
5/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, en mitään (toki normaalihygieniasta huolehdin ja katson että päällä on ehjää ja puhdasta jne). Nuorempana tein paljonkin ja kaikenlaista, nyt tuntuu ihanalta tämä huolettomuus ja vapaus ja rahan säästö.

Vierailija
6/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsahiukset leikkaan muutaman viikon välein, latvat ehkä kerran vuodessa, en värjää. Kulmat nypin ja värjään noin kerran kuussa.

Vierailija
7/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsahiukset leikkaan muutaman viikon välein, latvat ehkä kerran vuodessa, en värjää. Kulmat nypin ja värjään noin kerran kuussa.

Hei, melkein sama! Opettelin värjäämään ripset ja kulmat kotona, pari kertaa nyt tehnyt. Värjään hiukset n.6 viikon välein.

Vierailija
8/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 viikon välein tukka: leikkaus kampaajalla ja väri kotona, väri on oma sävy miinus harmaat eli juurikasvu ja haalistuminen ei juurikaan näy :)

Ainoa muu huolittelutoimenpide päivittäisttä pesua ja laittamista lukuunottamatta on sunnuntai-illan kynsilakkaus keittiön pöydän äärellä. Pysyy hyvänä viikon. 

Vierailija
10/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään hevi musiikist nii mä annan mu tukan vaa kasvaa

Vierailija
11/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmia enkä hiuksia koskaan värjää.

Hiukset leikkaan itse, muutaman hajakulmakarvan nypin itse.

En käy siis koskaan kampaajalla.

Mulla on vahvat hiukset, kulmat ja ripset. Ei ne tarvi mitään muuta.

Vierailija
12/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmia enkä hiuksia koskaan värjää.

Hiukset leikkaan itse, muutaman hajakulmakarvan nypin itse.

En käy siis koskaan kampaajalla.

Mulla on vahvat hiukset, kulmat ja ripset. Ei ne tarvi mitään muuta.

Niin ja oma värini on sellainen vaaleanruskea, johon olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
13/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla 3 kk välein leikkauttamassa hiukset. Kotona 3 viikon välein tyvivärjäys ja kulmien kestovärjäys. 3 kertaa vuodessa botoxia sibeliusryppyyn. Siinäpä ne isoimmat toimenpiteet, arkisin kevyt meikki ja joskus lakkaan kynnet.

Vierailija
14/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia leikkaan ja värjään 6-8kk:n välein. Kulmakarvoissa on microblanding, ylimääräiset karvat nypin heti kun ne huomaan. Silmissä kestopigmentointirajaukset ja ripset värjäytän noin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
15/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö leikkaa, värjää ja raidoittaa mun tukan parin kuukauden välein ja hankkii mulle myös hyvät hiustuotteet. Kulmat ja ripset ovat tummat luonnostaan eikä niitä tarvi värjätä. Itse nypin kulmakarvat vähintään joka toinen päivä. 

Vierailija
16/34 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla pari kertaa vuodessa ylläpitämässä helppoa mallia ja värjäämässä. Kotona värjäilen juurikasvua piiloon.

Kulmat vahaan ja värjään itse noin kerran kuussa.

Noin muuten huolehdin ihostani, pidän kauniita vaatteita ja asusteita ja meikkaan satunnaisesti. Laitan myös itse kynsiäni, mutta se jää turhan usein laiskuuttani pois. Pidän ne kyllä siistinä siitä huolimatta.

Vierailija
17/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset leikkautan parin kuukauden välein (puolipitkä polkka). En värjää enää, oma väri on kauniisti harmaantuva, josta olen saanut paljon kohteliaisuuksia.

Ripsiä ja kulmia en ole värjäyttänyt kuin kerran, sain allergisen reaktion.

Vierailija
18/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn 2-3 kertaa vuodessa, väri on oma. Kulmakarvoille ja ripsille en tee mitään. Kesäaikana ajelen säärikarvat ja pidän koivet iserusketettuina. Kynnet leikkaan saksilla.

Vierailija
19/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat kulmakarvat ja ripset, joten niitä ei tarvitse värjätä. Käyn kampaajalla 1-2 kertaa vuodessa siistimässä tukkaa. Jos laitan väriä, teen sen itse. Tulee paljon halvemmaksi.

Vierailija
20/34 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse silloin kun huvittaa, ehkä kerran vuodessa.

Hiukset on lantiolle asti, kivan väriset luonnostaan ja kiharat.

Värjään silmäripset ja kulmakarvat kerran kuussa itse kotona.

Kampaajalla en käy ikinä enkä kosmetologilla, en tykkää olla yhtään huomion keskipisteenä vieraan ihmisen edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä